Hij maakte een beetje een potje van de vervoegingen, de woorden an sich klopten wel.quote:
da's inderdaad wel een mooie combi van beide, van sex en knuffelen dusquote:
de vervoegingen zijn niet zo heel moeilijk toch? (ik heb er geen verstand van hoor, maar het lijkt voor mij als leek steeds hetzelfdequote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij maakte een beetje een potje van de vervoegingen, de woorden an sich klopten wel.
Hmmmm, the good life!quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat drinken, m'n appel en daarna chillen in een fijnere stoel dan waar ik nu op zit.
ja we gaan allemaal stiekem vreemd-scharen met Linquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohai. Heb ik nog wat gemist?Geen zin om terug te lezen
Details over het seksleven van Linquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neh, niet echtquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn illusie, wat doe jequote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
Neeheeeeeeeeeeeeee, niet scharen![]()
![]()
Scharen is overrated.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja we gaan allemaal stiekem vreemd-scharen met Lin
quote:
Jawel man, mijn epische salade Lyonnaise!quote:
Ja, sorry...quote:
Damn, da's waar!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel man, mijn epische salade Lyonnaise!![]()
Zal wel alleen fijn zijn als je korte beentjes hebt en een mega grote clit van 10 cm lang en breed ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sorry...
Het is oncomfortabel en niet erg bevredigend.. en je krijgt er spierpijn van...
ja, we hebben het uiteraard wel eens geprobeerd![]()
nee, kip zat er niet in, ei welquote:
Goeden columnquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Boobies column met plaatje
http://www.nu.nl/column-l(...)n-altijd-lastig.html
Oh, dan moet ik mijn Lindy-verleidingsplan aanpassenquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sorry...
Het is oncomfortabel en niet erg bevredigend.. en je krijgt er spierpijn van...
ja, we hebben het uiteraard wel eens geprobeerd![]()
Ja, zoiets denk ik...quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal wel alleen fijn zijn als je korte beentjes hebt en een mega grote clit van 10 cm lang en breed ofzo
Dat zou ik maar eens doen jaquote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik mijn Lindy-verleidingsplan aanpassen
Zal ik tetten posten?quote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Er zijn trouwens al lang geen tetten meer gepost!
Als je trouwt gaat er per jaar een cup af.quote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Er zijn trouwens al lang geen tetten meer gepost!
wat een kutnummer en Portugees vind ik ook zo'n lelijke taalquote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nossa, nossa
Assim vocę me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pegoVrolijk, ik word het ervan
Dan moet ik maar eens trouwenquote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je trouwt gaat er per jaar een cup af.
Ik ben nu een half jaar getrouwd en langzaam verdwijnen ze, ooooooh buuuuuuuuu![]()
Ik hoop dat Priem zich niet gaat bedenken om deze reden
+1!!!quote:
Tukse Trixje!quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ging dus vroeg slapen enzo.. Dahag!
quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een kutnummer en Portugees vind ik ook zo'n lelijke taal![]()
(en een van mijn beste vriendinnen is Portugees ook nog)
Dan blijven ze door groeienquote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens trouwen. Maar ik wil helemaal niet trouwen
.
nooit gezien, alleen op de radio gehoord (en dan snel schakelenquote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik vind die meisjes in de clip zo sexy
Picsquote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik vind die meisjes in de clip zo sexy
quote:
Je hebt echt een blonde dag he?quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt helemaal in het begin van de clip, sleckten foto maar supermooie latina
[ afbeelding ]
Allemaal mooie latina's
Hoe krijgt hij het voor elkaar vraag ik me dan af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ohquote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt echt een blonde dag he?Is pas een rel om geweest omdat het allemaal ingehuurde modellen zijn
Is die gast/heaumeau die Michael Telo of hoe hij ook heet?quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt helemaal in het begin van de clip, sleckten foto maar supermooie latina
[ afbeelding ]
Allemaal mooie latina's
Hoe krijgt hij het voor elkaar vraag ik me dan af
quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is die gast/heaumeau die Michael Telo of hoe hij ook heet?
Ik wist dat ook niet hoorquote:Op maandag 9 april 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhDas niet blont, das gewoon niet weten
Dat is toch altijd in videoclips?quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt echt een blonde dag he?Is pas een rel om geweest omdat het allemaal ingehuurde modellen zijn
Ik zat die clip echt met verbazing te kijken, hķe doet ie dat?quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet hoor
Maar volgens mij kan die knakker nu wel zalen vullen van van die geile chica's met grote tetten en zaadvragende ogen, ookal is hij duidelijk van de andere kant
Wat erger is: hoe kan het dat justin bieber nog leeft?quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat die clip echt met verbazing te kijken, hķe doet ie dat?
quote:
moneyquote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat die clip echt met verbazing te kijken, hķe doet ie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen aan mezelf denken, ik deed het
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een überegoīstische gedachte... ik schaam me er gewoon voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen aan mezelf denken, ik deed het![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Het is nog geen 21-12-2012 geweest jonguh! Dat gaat ZELFS justin Bieber niet overlevenquote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat erger is: hoe kan het dat justin bieber nog leeft?
Goeden vraagquote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat erger is: hoe kan het dat justin bieber nog leeft?
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen aan mezelf denken, ik deed het
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dank jequote:
IK WIL POTVERDOMME NOG JARIG ZIJN. Wat denken ze, 2 dagen voor mijn verjaardag de wereld even te laten vergaan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is nog geen 21-12-2012 geweest jonguh! Dat gaat ZELFS justin Bieber niet overleven
Gofter, zitten we straks in het hiernamaals met justin bieberquote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is nog geen 21-12-2012 geweest jonguh! Dat gaat ZELFS justin Bieber niet overleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen aan mezelf denken, ik deed het
Joh, da's toch menselijk! Dat heb ik ook en mijn man ook en iedereen die ik ken wel
Is alleen maar goed als je af en toe dan erbij even bedenkt van "goh, misschien niet zo handig/vriendelijk nu"
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik wel.quote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal onmenselijkquote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, da's toch menselijk! Dat heb ik ook en mijn man ook en iedereen die ik ken wel
Is alleen maar goed als je af en toe dan erbij even bedenkt van "goh, misschien niet zo handig/vriendelijk nu"
Ik woon in Assen... ik bedoel, dat kunnen ze toch niet vinden op de kaart.quote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
heb jij een plek in het ruimteschip gekocht??
Bij mij 1 dag voor mijn 30equote:Op maandag 9 april 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK WIL POTVERDOMME NOG JARIG ZIJN. Wat denken ze, 2 dagen voor mijn verjaardag de wereld even te laten vergaan.
Ik ga niet naar het hiernamaals hoor, ik ga naar de eeuwige jachtvelden of het vagevuurquote:Op maandag 9 april 2012 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter, zitten we straks in het hiernamaals met justin bieber![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij 1 dag voor mijn 30e![]()
Daar denk ik dus echt al jaren over na, iedere verjaardag![]()
![]()
True storyquote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik woon in Assen... ik bedoel, dat kunnen ze toch niet vinden op de kaart.
True, truequote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik woon in Assen... ik bedoel, dat kunnen ze toch niet vinden op de kaart.
quote:
problem death?quote:
Eeuwige jachtvelden, dat klinkt als the hunger games!!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het hiernamaals hoor, ik ga naar de eeuwige jachtvelden of het vagevuur![]()
die.............film.... was........ zo.......belachelijk............en........slecht.............en...........lomp........dattie...........grappig............was...........quote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
heb jij een plek in het ruimteschip gekocht??
quote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eeuwige jachtvelden, dat klinkt als the hunger games!!!
Ik wil mee!!!!![]()
DIE RUSquote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die.............film.... was........ zo.......belachelijk............en........slecht.............en...........lomp........dattie...........grappig............was...........![]()
Jepquote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die.............film.... was........ zo.......belachelijk............en........slecht.............en...........lomp........dattie...........grappig............was...........![]()
ik moest huilen, zo slecht.quote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die, en die monnik in Tibet ofzoquote:
Het lijkt me serieus vet om aan iets als de hunger games mee te doenquote:
Die monniken jaquote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die, en die monnik in Tibet ofzo![]()
Met die vloedgolven
Mwhehehequote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die, en die monnik in Tibet ofzo![]()
Met die vloedgolven
quote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus vet om aan iets als de hunger games mee te doen
Ik zou vrijwilliger worden
Ik moet alleen eerst een goeden skill ontwikkelen
ik zou de eerste 10 seconden al dood zijn en niet eens doordat iemand me dood wil hebben, maar omdat ik waarschijnlijk zo onhandig ben dat ik op een spies stap ofzo en dan precies door mijn hart of halsslagader ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus vet om aan iets als de hunger games mee te doen
Ik zou vrijwilliger worden
Ik moet alleen eerst een goeden skill ontwikkelen
quote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet geen goeden skill voor lin
Schaarskills of mind skillsquote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet geen goeden skill voor lin
quote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou de eerste 10 seconden al dood zijn en niet eens doordat iemand me dood wil hebben, maar omdat ik waarschijnlijk zo onhandig ben dat ik op een spies stap ofzo en dan precies door mijn hart of halsslagader ofzo
Ik weet het al! Je moet eerst een jaar naar zweinstein jonguh. Toverstokjes leren makenquote:
Die man is FUCKING 95 JAAR OUDquote:Havelange weer met spoed naar ziekenhuis
RIO DE JANEIRO - Joao Havelange is maandag met spoed opgenomen in ziekenhuis Samaritano in Rio de Janeiro. De 95-jarige oud-voorzitter van de wereldvoetbalbond FIFA heeft last van ernstige hartklachten. Hij verblijft daarom op de afdeling intensieve zorg. De Braziliaan belandde vorige maand al met een bacteriële infectie in een ziekenhuis.
Havelange was tussen 1974 tot 1998 voorzitter van de wereldvoetbalbond. Hij stapte afgelopen december na ruim 48 jaar op bij het Internationaal Olympisch Comité.
Havelange was toen al in opspraak geraakt omdat hij in de jaren '90 samen met een schoonzoon smeergeld zou hebben ontvangen van een belangrijk sportmarketingbedrijf.
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou de eerste 10 seconden al dood zijn en niet eens doordat iemand me dood wil hebben, maar omdat ik waarschijnlijk zo onhandig ben dat ik op een spies stap ofzo en dan precies door mijn hart of halsslagader ofzo
Een Steve Irwinntje dusquote:
WAT IS DEZE LURKERquote:Op maandag 9 april 2012 22:51 schreef JApieman het volgende:
Ik woon ook in Assen Surveillance-fiets.
Ik wil nog steeds naar Hogwartsquote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het al! Je moet eerst een jaar naar zweinstein jonguh. Toverstokjes leren maken
Twee films samenvoegen BAM
ja precies... zoals die Hans Spekman ofzo van de PvdA altijd zegt, genoeg is genoeg...quote:
Ja man!quote:
Precies....quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies... zoals die Hans Spekman ofzo van de PvdA altijd zegt, genoeg is genoeg...
Ik ren tegen de verkeerde pilaar aanquote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja man!
Zal je weer zien dat ik verdwaal en het perron niet kan vinden
can't hasquote:Op maandag 9 april 2012 22:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht pics van unf d'r tieten te vinden hier, mja... viel tegen.
KATAPULT! Dies goedquote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga me denk ik de katapult meester maken, met steentjes met scherpe punten die ik zo in iemands hart schiet
Of nee, zwaarden![]()
![]()
*BAM*quote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ren tegen de verkeerde pilaar aan
Ik hoop niet dat jullie dezelfde achternaam hebben? want dan is het pretty awkward dat hij om je tieten vraagt.quote:
Ik lollerde terwijl ik het typtequote:
quote:Wil ONZ even naar hun eigen subforum gaan, dank u!
Ik niet, maar ik heb wel awesomeness powerquote:
Dat is mooi voor jou.quote:Op maandag 9 april 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb wel awesomeness power
Waarom voel ik me slecht als ik hier om loller?quote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef Lindytje het volgende:
Damn, het lijkt me echt vet!!
Zou ik stiekem nog steeds een doodswens hebben ofzo??![]()
dat weet ik nietquote:Op maandag 9 april 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom voel ik me slecht als ik hier om loller?
quote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef Lindytje het volgende:
Damn, het lijkt me echt vet!!
Zou ik stiekem nog steeds een doodswens hebben ofzo??![]()
Grapjas.quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de vervoegingen zijn niet zo heel moeilijk toch? (ik heb er geen verstand van hoor, maar het lijkt voor mij als leek steeds hetzelfde)
Hier zeggen wij ook wel eens hoi als we weggaan, maar zo was het niet bedoeld.quote:Op maandag 9 april 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat was meer zo van: dahaagggggg!!!!
+1quote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Japie, ga es in udowu postenhier zijn geen tetten.
ja weet ik hetquote:
Mwhehehequote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat zo:
Gekke Lin --- Oh, idioten op tv ---- huh wat? ----- oh ja, gekke Lin
Loller
Bwhehehehehhequote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat zo:
Gekke Lin --- Oh, idioten op tv ---- huh wat? ----- oh ja, gekke Lin
Loller
Ohquote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hier zeggen wij ook wel eens hoi als we weggaan, maar zo was het niet bedoeld.
Ze hebben niet eens hebben.quote:
vond hem wel te doen. Maar dat accent was wel vies ja.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Curious Case of Benjamin Button, lompe film eigenlijk en vreselijk accent
DITTquote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Curious Case of Benjamin Button, lompe film eigenlijk en vreselijk accent
ik ben toch niet meer vreemd voor jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
da's wel lompquote:
Moeten we ook districten bepalenquote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
Ja, wie gaat er een hunger games organiseren??
Ritselen jullie sponsors voor me??![]()
12 provinciesquote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moeten we ook districten bepalen
Ik hou van lomp.quote:
Smullers als sponsorquote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
Ja, wie gaat er een hunger games organiseren??
Ritselen jullie sponsors voor me??![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DITT
Het is dat de ab aan de andere kant van het bed ligt, anders had ik gezapt
niet helemaal mijn ding geloof ik....quote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vond hem wel te doen. Maar dat accent was wel vies ja.
Wuahahaquote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Smullers als sponsor
Dood middels gehaktstaaf door je hart, of een bamihap die in je strot blijft plakken, of friet wat in je slagader zit?
Nee man, heet frituurvet als dodelijk wapenquote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Smullers als sponsor
Dood middels gehaktstaaf door je hart, of een bamihap die in je strot blijft plakken, of friet wat in je slagader zit?
NEEquote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef Mss het volgende:
Ik wil wel uitkomen voor de limbo's! Ik heb een verkeerde loyaliteit
Oh ja, natuurlijk!quote:Op maandag 9 april 2012 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, heet frituurvet als dodelijk wapen
quote:
Now go away, or I shall taunt you a second time!quote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga gewoon op mensen zitten en ze dood vervelen.
Vooral de softijs-machine, met z'n uitstekende hendel, kutding :'0quote:
Ik heb geen idee wat dat betekent maar ik ben voorquote:
Krijg ik een frietpak??quote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij gaat een entree maken jonguh
precies, jij snapt me!quote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooral de softijs-machine, met z'n uitstekende hendel, kutding :'0
Met frituurvakquote:
een frietzakbakcollivrachtwagen pakquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met frituurvakKIPKNOTSEN ON THE GO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Yes!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 april 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met frituurvakKIPKNOTSEN ON THE GO!
Ik zal eraan denkenquote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef Lindytje het volgende:
Goed weetje: morgen is het precies 100 jaar geleden dat de titanic naar de bodem ging
Ik vraag u morgen 2 minuten stilte
14.gifquote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef Lindytje het volgende:
Goed weetje: morgen is het precies 100 jaar geleden dat de titanic naar de bodem ging
NEVER LET GO JACKquote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef Lindytje het volgende:
Hoelaat?quote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef Lindytje het volgende:
Na tien minuten zie je niet meer dat het 3d is en zit je gewoon titanic te kijkenquote:
Wat denk je?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Na tien minuten zie je niet meer dat het 3d is en zit je gewoon titanic te kijken
ik las krultietenquote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maarre Lin, zullen we dan krulfrieten in je haar draaien?
Ik doe het voor de zekerheid gewoon ook al vannachtquote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ergens in de nacht... of zou dat dan vannacht zijn??
PRECIES 100 jaar nadat hij teneer ging, ken je geschiedenis, zulks een belangrijken feiton om te onthoudon ja!quote:
ik zag het ook voor me ookquote:
Nou, graag!!quote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maarre Lin, zullen we dan krulfrieten in je haar draaien?
dat dusquote:
Hoe doet ze dat toch?quote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
Hehehe als ik bij google een imagesearch doe op 'krultieten' is de eerste hit schoonheidsglans
DAN DOE IK DAT OOKquote:Op maandag 9 april 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe het voor de zekerheid gewoon ook al vannachtZEVEN UUR LANG STILTE
lolwhutquote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
Hehehe als ik bij google een imagesearch doe op 'krultieten' is de eerste hit schoonheidsglans
Hoef je iig niet meer bang te zijn dat je haar deaudvermoord wordt tijdens de gamesquote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, graag!!
Maar wel graag eerst haarlak en dan met de stijltang er overheen![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
DATquote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
DIE FUCKING FILM IS ZOOOOO TRAAG DE HELE TIJD EN NU INEENS HEEL SNEL PRATEN EN HEEL SNEL GAAN TERWIJL BRAD PITT ALLEEN NU LEKKER IS OM NAAR TE KIJKEN![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoef je iig niet meer bang te zijn dat je haar deaudvermoord wordt tijdens de games
Bwheheheheh, brad pitt... ik moet meteen aan deze denken:quote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
DIE FUCKING FILM IS ZOOOOO TRAAG DE HELE TIJD EN NU INEENS HEEL SNEL PRATEN EN HEEL SNEL GAAN TERWIJL BRAD PITT ALLEEN NU LEKKER IS OM NAAR TE KIJKEN![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwheheheheh, brad pitt... ik moet meteen aan deze denken:
Die is geweldig hequote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag in die kleine cap al dat het HIMYM was, aan de indeling van het appartement. Fan, I iz.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schlafen Sie sehr gut meine liebschen!quote:Op maandag 9 april 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Oeh,is met de honden lopen, dus ik word verwacht over 5 min klaar te staan om naar bed te gaan
Trusten beste chicks!!![]()
![]()
Tot morgen!
Slaap lekker linquote:Op maandag 9 april 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Oeh,is met de honden lopen, dus ik word verwacht over 5 min klaar te staan om naar bed te gaan
Trusten beste chicks!!![]()
![]()
Tot morgen!
Ja, ze gaat toch ook mee?quote:
Dat durf ik toch heul niet jonguh!!quote:
Neequote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat durf ik toch heul niet jonguh!!
En het is a.s. zaterdag toch? Dan heb ik al iets
Nope, volgende week zaterdagquote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat durf ik toch heul niet jonguh!!
En het is a.s. zaterdag toch? Dan heb ik al iets
Dattus!quote:
Yaay!quote:
Ik vind het zo leuk voor je.quote:Op maandag 9 april 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yaay!
Ik ga maar slapen, morgenochtend allemaal dingen doen en 's middags naar de bios met een leuke meneer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet dit hier even kwijt, want iedereen is online, maar denk niet dat jullie er verder veel mee opschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik moet dit hier even kwijt, want iedereen is online, maar denk niet dat jullie er verder veel mee opschieten.Kan ik heel goed begrijpen meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
[..]
Ik moet dit hier even kwijt, want iedereen is online, maar denk niet dat jullie er verder veel mee opschieten.Dat is ook stom wijfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:
quote:
quote:
Mja, ik denk dat het gevoel nu ook sterker aanwezig is, nu je op jezelf gaat wonen. Dan is het gevoel extra sterk aanwezig denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat horen papa's gewoon niet te doen, doodgaan. En helemaal zulke lieve niet!
En meestal kan ik het best hebben, maar af en toe is hij toch gewoon heel erg weg.
Ja, denk dat het een beetje een optelsom is. Maar idd ook dat je papa je hoort te helpen verhuizen wanneer je op jezelf gaat enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat het gevoel nu ook sterker aanwezig is, nu je op jezelf gaat wonen. Dan is het gevoel extra sterk aanwezig denk ik.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:53 schreef Mss het volgende:
Huilen kan ook opluchten, en zorgt ervoor dat je ook aan je mooie herinneringen gaat denken.
Ik ga wel slapen, dikke knuffel Bambi & natuurlijk de andere dames
Tesquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:31 schreef BGTes het volgende:
Knuffel voor Bambi
En hoi allemaalEfteling was loik
Ik weet het nog niet zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tes
Mooi sow
Ga je nogmee naar de not?kaartverkoop is gestart
Okayquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zekerMijn geld is een beetje op na afgelopen weekend
Zal straks even uitrekenen hoeveel geld ik over heb deze maand
[..]
Ik moet dit hier even kwijt, want iedereen is online, maar denk niet dat jullie er verder veel mee opschieten.Kan ik heel goed begrijpen, dat is ook heel stom.. En af en toe moet je dat gewoon ff kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noeeeeeeeeezzzzzzzzzzquote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je trouwt gaat er per jaar een cup af.
Ik ben nu een half jaar getrouwd en langzaam verdwijnen ze, ooooooh buuuuuuuuu![]()
Ik hoop dat Priem zich niet gaat bedenken om deze reden
Double wedding!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Kreeg eergister een SMS van goede vriend, dat ze binnenkort met groot nieuws langs komen.
Ik: Ga je trouwen?![]()
Ja dus
(hij wist het nog niet van ons want we zien elkaar de laatste tijd niet vaak)
mmnou nee, als me iets niet leuk lijkt is het wel de aandacht moeten delen op je trouwdagquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Double wedding!![]()
Of toch niet
Haha, dat lijkt me een vrij lastige opgave jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmnou nee, als me iets niet leuk lijkt is het wel de aandacht moeten delen op je trouwdag
Daarbij zijn zij nogal rockabilly, met velen tattoos en opgeschoren haar (ja, ook de vrouwen) dus dat krijgen we soberso niet gematcht
Precies, in de trouwzaal is maar ruimte voor 1 bruidquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me een vrij lastige opgave ja![]()
Ik zou trouwens op mijn trouwdag de aandacht ook niet willen delen hoor haha
Oeh nog een geluk dat jullie toch gekozen hebben voor mei danquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
en wij gaan in mei en zij in september
Bij mij trouwen er 2 nichtjes en een neef binnen 2 maanden. En ik ben alleen bij een nichtje uitgenodigd en bij de rest niet. En eerlijk gezegd ben ik daar stiekem ook wel blij om...quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh nog een geluk dat jullie toch gekozen hebben voor mei dan![]()
Hier is het ook een overload aan trouwerijen momenteenHeb nog 1 staan in juni; augustus en september
Nog 18 dagen.. En ik zie er tegenop momenteel![]()
![]()
ik ook, want m'n oranje jurk past nog nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh nog een geluk dat jullie toch gekozen hebben voor mei dan![]()
Hier is het ook een overload aan trouwerijen momenteenHeb nog 1 staan in juni; augustus en september
Nog 18 dagen.. En ik zie er tegenop momenteel![]()
![]()
Dat kan alleen maar goed zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, want m'n oranje jurk past nog niet![]()
Ach meis, de laatste loodjes zijn erg zwaar, maar het vliegt voorbij dus probeer er van te genieten
En zij pakken september 2013, dus dat was soberso geen probleem geweest. Moet er wel heel hard om grinniken. Mijn grote kleine recalcitrante drinkbroeder gaat trouwen of all peoplemet z'n halfkaalgeschoren Blerickse rockabillymeisje
![]()
JAJAJAJAquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Joysa, ik kom je binnenkort nog een keer opschrikken op je werk
Is het een beetje leuk?
Heel chill.quote:
Nee, zelf. Want ja, tuininspiratie opdoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAJAJAJASuper leuk
En zo mooi
Ga je zelf of met werk ofzo?
Tofquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zelf. Want ja, tuininspiratie opdoen.
Ik heb het in mijn normale treinen ook nooit eigenlijk, maar als ik er een eerder of later heb, tref ik het regelmatig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel chill.
De eerste keer dat ik 'm tref.
Enorm veel gezeik met de familie de laatste week. Gisteren weer telefoon gehad waar cif bij een 'ruzie' betrokken werd en ik begon echt te huilen.. Heb het he-le-maal gehad met dit gezeik allemaal....quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij trouwen er 2 nichtjes en een neef binnen 2 maanden. En ik ben alleen bij een nichtje uitgenodigd en bij de rest niet. En eerlijk gezegd ben ik daar stiekem ook wel blij om...
Waarom zie je er tegenop trouwens?
maar hoezo dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enorm veel gezeik met de familie de laatste week. Gisteren weer telefoon gehad waar cif bij een 'ruzie' betrokken werd en ik begon echt te huilen.. Heb het he-le-maal gehad met dit gezeik allemaal....
We krijgen nu de laatste paar weken ook nog even een boel afzeggingen (terwijl men voor 1 april moest doorgeven).
Hadden we maar gewoon op maandagochtend een handtekening gaan zetten en verder niks![]()
TOLD YAAAAAquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enorm veel gezeik met de familie de laatste week. Gisteren weer telefoon gehad waar cif bij een 'ruzie' betrokken werd en ik begon echt te huilen.. Heb het he-le-maal gehad met dit gezeik allemaal....
We krijgen nu de laatste paar weken ook nog even een boel afzeggingen (terwijl men voor 1 april moest doorgeven).
Hadden we maar gewoon op maandagochtend een handtekening gaan zetten en verder niks![]()
Pehehehe owwwww naja wel leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, want m'n oranje jurk past nog niet![]()
Ach meis, de laatste loodjes zijn erg zwaar, maar het vliegt voorbij dus probeer er van te genieten
En zij pakken september 2013, dus dat was soberso geen probleem geweest. Moet er wel heel hard om grinniken. Mijn grote kleine recalcitrante drinkbroeder gaat trouwen of all peoplemet z'n halfkaalgeschoren Blerickse rockabillymeisje
![]()
Geen idee? Heb ook geen idee waar het probleem precies zit, want het water in de tuin komt ook omhoog op momenten dat wij zelf geen water gebruiken. Maar dan dan horen we wel ergens iets lopen (wellicht vanuit de bovenburen ergens) en dan loopt er weer vanalles uit het putje.. Maar schrok wel ff toen het water ineens niet door de afvoer ging maar er gewoon uitspootquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
kun je niet gewoon ff een trekveer door de afvoer halen?
mja, begrijpelijk, zou ik ook niet echt warm voor lopenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee? Heb ook geen idee waar het probleem precies zit, want het water in de tuin komt ook omhoog op momenten dat wij zelf geen water gebruiken. Maar dan dan horen we wel ergens iets lopen (wellicht vanuit de bovenburen ergens) en dan loopt er weer vanalles uit het putje.. Maar schrok wel ff toen het water ineens niet door de afvoer ging maar er gewoon uitspoot
Ah wat kut zegquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hoezo dan?
Waarom gaan mensen ruzie maken met betrekking tot jouw bruiloft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |