Hij maakte een beetje een potje van de vervoegingen, de woorden an sich klopten wel.quote:
da's inderdaad wel een mooie combi van beide, van sex en knuffelen dusquote:
de vervoegingen zijn niet zo heel moeilijk toch? (ik heb er geen verstand van hoor, maar het lijkt voor mij als leek steeds hetzelfdequote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij maakte een beetje een potje van de vervoegingen, de woorden an sich klopten wel.
Hmmmm, the good life!quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat drinken, m'n appel en daarna chillen in een fijnere stoel dan waar ik nu op zit.
ja we gaan allemaal stiekem vreemd-scharen met Linquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohai. Heb ik nog wat gemist?Geen zin om terug te lezen
Details over het seksleven van Linquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neh, niet echtquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn illusie, wat doe jequote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
Neeheeeeeeeeeeeeee, niet scharen![]()
![]()
Scharen is overrated.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja we gaan allemaal stiekem vreemd-scharen met Lin
quote:
Jawel man, mijn epische salade Lyonnaise!quote:
Ja, sorry...quote:
Damn, da's waar!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel man, mijn epische salade Lyonnaise!![]()
Zal wel alleen fijn zijn als je korte beentjes hebt en een mega grote clit van 10 cm lang en breed ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sorry...
Het is oncomfortabel en niet erg bevredigend.. en je krijgt er spierpijn van...
ja, we hebben het uiteraard wel eens geprobeerd![]()
nee, kip zat er niet in, ei welquote:
Goeden columnquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Boobies column met plaatje
http://www.nu.nl/column-l(...)n-altijd-lastig.html
Oh, dan moet ik mijn Lindy-verleidingsplan aanpassenquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sorry...
Het is oncomfortabel en niet erg bevredigend.. en je krijgt er spierpijn van...
ja, we hebben het uiteraard wel eens geprobeerd![]()
Ja, zoiets denk ik...quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal wel alleen fijn zijn als je korte beentjes hebt en een mega grote clit van 10 cm lang en breed ofzo
Dat zou ik maar eens doen jaquote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik mijn Lindy-verleidingsplan aanpassen
Zal ik tetten posten?quote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Er zijn trouwens al lang geen tetten meer gepost!
Als je trouwt gaat er per jaar een cup af.quote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Er zijn trouwens al lang geen tetten meer gepost!
wat een kutnummer en Portugees vind ik ook zo'n lelijke taalquote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nossa, nossa
Assim vocę me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pegoVrolijk, ik word het ervan
Dan moet ik maar eens trouwenquote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je trouwt gaat er per jaar een cup af.
Ik ben nu een half jaar getrouwd en langzaam verdwijnen ze, ooooooh buuuuuuuuu![]()
Ik hoop dat Priem zich niet gaat bedenken om deze reden
+1!!!quote:
Tukse Trixje!quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ging dus vroeg slapen enzo.. Dahag!
quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een kutnummer en Portugees vind ik ook zo'n lelijke taal![]()
(en een van mijn beste vriendinnen is Portugees ook nog)
Dan blijven ze door groeienquote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens trouwen. Maar ik wil helemaal niet trouwen
.
nooit gezien, alleen op de radio gehoord (en dan snel schakelenquote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik vind die meisjes in de clip zo sexy
Picsquote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik vind die meisjes in de clip zo sexy
quote:
Je hebt echt een blonde dag he?quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt helemaal in het begin van de clip, sleckten foto maar supermooie latina
[ afbeelding ]
Allemaal mooie latina's
Hoe krijgt hij het voor elkaar vraag ik me dan af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ohquote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt echt een blonde dag he?Is pas een rel om geweest omdat het allemaal ingehuurde modellen zijn
Is die gast/heaumeau die Michael Telo of hoe hij ook heet?quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt helemaal in het begin van de clip, sleckten foto maar supermooie latina
[ afbeelding ]
Allemaal mooie latina's
Hoe krijgt hij het voor elkaar vraag ik me dan af
quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is die gast/heaumeau die Michael Telo of hoe hij ook heet?
Ik wist dat ook niet hoorquote:Op maandag 9 april 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhDas niet blont, das gewoon niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |