Hij maakte een beetje een potje van de vervoegingen, de woorden an sich klopten wel.quote:
da's inderdaad wel een mooie combi van beide, van sex en knuffelen dusquote:
de vervoegingen zijn niet zo heel moeilijk toch? (ik heb er geen verstand van hoor, maar het lijkt voor mij als leek steeds hetzelfdequote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij maakte een beetje een potje van de vervoegingen, de woorden an sich klopten wel.
Hmmmm, the good life!quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat drinken, m'n appel en daarna chillen in een fijnere stoel dan waar ik nu op zit.
ja we gaan allemaal stiekem vreemd-scharen met Linquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohai. Heb ik nog wat gemist?Geen zin om terug te lezen
Details over het seksleven van Linquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Neh, niet echtquote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn illusie, wat doe jequote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
Neeheeeeeeeeeeeeee, niet scharen![]()
![]()
Scharen is overrated.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja we gaan allemaal stiekem vreemd-scharen met Lin
quote:
Jawel man, mijn epische salade Lyonnaise!quote:
Ja, sorry...quote:
Damn, da's waar!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel man, mijn epische salade Lyonnaise!![]()
Zal wel alleen fijn zijn als je korte beentjes hebt en een mega grote clit van 10 cm lang en breed ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sorry...
Het is oncomfortabel en niet erg bevredigend.. en je krijgt er spierpijn van...
ja, we hebben het uiteraard wel eens geprobeerd![]()
nee, kip zat er niet in, ei welquote:
Goeden columnquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Boobies column met plaatje
http://www.nu.nl/column-l(...)n-altijd-lastig.html
Oh, dan moet ik mijn Lindy-verleidingsplan aanpassenquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sorry...
Het is oncomfortabel en niet erg bevredigend.. en je krijgt er spierpijn van...
ja, we hebben het uiteraard wel eens geprobeerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |