Alfa en z'n dildo

.
Lara is weer helemaal de oude. Ze poept weer als een grote en is nog even maf en speels als altijd. Alleen een rondje rond de Efteling fietsen is nog net even te ver, dus daar gaan we volgende week weer aan werken.
Op de jacht is het geen probleem. Ik heb de trainer gebeld en ik kon gewoon komen. Gewoon wat meer afstand nemen van de andere honden en dan is het goed. Afgelopen zaterdag was ze trouwens niet meer aan de diarree, dat scheelt natuurlijk ook wel een hoop.
Lara heeft trouwens toch geen tijd om met andere honden te spelen of te snuffelen, Lara is namelijk op haar werk! En dan moet er gewerkt worden [als in: dummy's ophalen!]. Een paar weken geleden waren we op het bospad bezig, toen er een groep wandelaars met een hele zwik honden ineens het bos uit kwam en de pad over wilde steken. Ik geloof dat Lara ze niet eens gezien heeft... die wilde alleen maar rennen om de dummy te kunnen halen. Ze crosste door alles en iedereen heen... en voor die mensen in de gaten hadden dat er een hond voorbij kwam, was ze al weer terug bij mij. Ook in de pauze heeft ze geen oog voor andere honden, dat komt pas na de training weer.
Nog drie dagen pillen slikken en morgen gaat ze eindelijk van de rijst af, dan kan ze weer gewoon alleen maar Carnibest eten. Beter voor haar [ze is de rijst wel beu] en beter voor ons [wij zijn het rijst koken ook wel beu].
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.