SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Omdat 'ie op alles rijdtquote:
Dit is helaas niet nieuw. Broodfokkerskennelquote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bezorgen ze tegenwoordig ook al puppies aan huis?
[ afbeelding ]
Is oud nieuws, die mag je ook in stukjes betalen vaakquote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bezorgen ze tegenwoordig ook al puppies aan huis?
[ afbeelding ]
Oh, dat probeert Sjon ook wel es.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat 'ie op alles rijdt
Kussens... Katten... Benen... Kinderen...
Wij kregen ook te horen "Streng zijn". Maar wat als dat niet werkt? Ik heb altijd overwicht op Alfa, behalve als hij op $insert random voorwerp/mens/dier$ rijdt. Als hij eenmaal in z'n kop had dat -als voorbeeld- mijn 1-jarige nichtje een sexy teefje was, was er geen houden meer aan. Helemaal gefrustreerd werd 'ie, super zielig.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat probeert Sjon ook wel es.
2 seconden, en dan heb ik m en dat laat ie het wel weer heel erg lang uit zn domme hoofdje
In tegenstelling tot wat zijn naam doet vermoeden zit er geen enkele dominantie in hem. Althans, ik heb het niet kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als er echt geen andere mogelijkheid is, is dat wel het beste wat je kan doen ja. Is het echt de hitsigheid of dominantie bij Alfa?
Ik houd niet van honden die op kinderen rijdenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou echt helemaal niet van castraten![]()
Mijn reuen dekken nog liever castraten dan loopse teven ook, als we met groepen wandelen zijn die castraten ook altijd de lul
Oh ja, ik heb het over reuen, sowieso hou ik niet van teven, maar als ik er een zou nemen, zoals Kees, dan moet ze wel geholpen zijn ja, sowieso, gezondheidstechnisch gezien alleen al.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ik laat Tessa ook castreren als ze haar eerste loopsheid heeft gehad. Geen andere reden dan geen zin in de rommel.
Ik kreeg ook het advies "goed hard grijpen". Maar zodra ik aan kom rolt 'ie al op z'n rug. Dafuq...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja Sjon die wilde zich wel eens vergrijpen aan Thessa, dan boks ik m echt hard hoor![]()
Probeert ie no way twee keer
Ja gewoon doorpakken dan hoor, ff laten voelen dat dat echt echt niet kanquote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het advies "goed hard grijpen". Maar zodra ik aan kom rolt 'ie al op z'n rug. Dafuq...
Noukie moest, had flink ontstoken eileiders. Bij Tessa wil ik dit voorkomen. Zag er echt niet prettig uit toen de DA het me liet zien.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb het over reuen, sowieso hou ik niet van teven, maar als ik er een zou nemen, zoals Kees, dan moet ze wel geholpen zijn ja, sowieso, gezondheidstechnisch gezien alleen al.
Ik vind reuen mooier qua bouw, en veel liever.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Noukie moest, had flink ontstoken eileiders. Bij Tessa wil ik dit voorkomen. Zag er echt niet prettig uit toen de DA het me liet zien.
Altijd teeftjes gehad, vind ze gewoon liever.
Dan is het voor 3 minuten over en dan begint het weer opnieuw. Thuis hebben we dan een bench, maar als je ergens op bezoek bent niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja gewoon doorpakken dan hoor, ff laten voelen dat dat echt echt niet kan![]()
Sjon heeft veel issues maar wippen is een van de dingen waar ik heel goed de controle over heb. Zelfs mn übermongool snapt dat dat not done is.
Bij bepaalde honden laat ik ze gewoon hoor, dat regelen ze onderling maar, en dat weten ze ook, meestal zijn het dan reuen onder elkaar, lekker macho doen.
Op Kees fietsen ze bijvoorbeeld echt nooit
Mijn volgende hond wordt ook een teefje. Maar dat is toekomstmuziek, Alfa is nog niet eens een jaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Noukie moest, had flink ontstoken eileiders. Bij Tessa wil ik dit voorkomen. Zag er echt niet prettig uit toen de DA het me liet zien.
Altijd teefjes gehad, vind ze gewoon liever.
Oei, ik vind dat ook klinken als bm ontsteking en ik zou daar zelf nooit tot dinsdag mee wachten als ik dat vermoeden had, want dat kan ineens snel te laat zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 23:06 schreef CesarMilan het volgende:
Hmmm een iets minder leuk nieuws hier. Onze 14-jarige westy Lady lijkt maar niet te stoppen met loops zijn.. Niet dat ze nog steeds bloedt ofzo, maar Lobbus toont al te lang teveel interesse in haar. Wat al vervelend is....Maargoed maak me wel zorgen nu. Op internet ff erover gelezen en het zou kunnen dat ze baarmoederontsteking heeft. Dinsdag bezoek aan de DA gepland maarja...
Verder lijkt ze gezond en nergens last van te hebben. Ze heeft ook goede eetlust, is niet slomer dan normaal ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ligt ze voor pampus aan mijn voeten, lekker handig onder het bureau, terwijl ik mijn ethiekopdracht aan het uittypen ben.
[ Bericht 16% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 30-04-2012 19:31:11 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Tjah, dat heb ik dus onder andere in mijn tegen argumenten ook benoemd. Ze is er alleen totaal niet van af te stappen. Met alles wat je zegt. Ze moet en ze zal. Ik kan er verder niets meer aan doen. Dus we gaan het morgen zien. Ze heeft via Marktplaats een bepaald nestje gevonden waar nog wat teefjes van over zijn. En contact gehad met die vrouw. In ieder geval ga ik ook mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Waar haal je zo snel een goede pup vandaan ?
Ik ben benieuwd naar nieuws van CesarMilan
Nou ja te snel, daar kan natuurlijk niemand anders over oordelen, maar om dan maar gewoon een pup van mp af te plukken, dat vind ik echt niet zo slim...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Tjah, dat heb ik dus onder andere in mijn tegen argumenten ook benoemd. Ze is er alleen totaal niet van af te stappen. Met alles wat je zegt. Ze moet en ze zal. Ik kan er verder niets meer aan doen. Dus we gaan het morgen zien. Ze heeft via Marktplaats een bepaald nestje gevonden waar nog wat teefjes van over zijn. En contact gehad met die vrouw. In ieder geval ga ik ook mee.
Ik vind het allemaal maar veels te rap.....
En een vreemd gevoel, morgen weer een ukkie pukkie viervoetertje in huis te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |