abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110923774
De hond van mij ouders ( border collie) kan helemaal dol worden van een bepaald woord, namelijk "vlieg" als we dit woord zeggen dan gaat ze druk en enthousiast doen, knuffeltje zoeken en daar mee spelen enzo.

Waarom ze zo reageert op het woordje vlieg, weten we echt niet.
Ik zeg het woord ook weleens expres om een beetje uit te lokken want het is zo leuk om haar dan zo te zien.
:)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 29 april 2012 @ 12:46:57 #277
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_110925956
Oh dat hebben die van mij met het woord Poesje, maar ik weet wel waarom :D
Gisteren hadden we last van hoog gras :')

Allemaal behalve Chico :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_110934708
Hahaha wat een bazenkapsel heeft die hond
pi_110936953
Kijk ze nou sjouwen met die ouwe ;-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 29 april 2012 @ 17:59:17 #280
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_110937152
Vandaag eventjes met Misha naar het strand (Eemshaven) geweest.
Nog even 'ge-frisbeed' :P

Klaar voor de start....

pi_110949973
Hmmm een iets minder leuk nieuws hier. Onze 14-jarige westy Lady lijkt maar niet te stoppen met loops zijn.. Niet dat ze nog steeds bloedt ofzo, maar Lobbus toont al te lang teveel interesse in haar. Wat al vervelend is....Maargoed maak me wel zorgen nu. Op internet ff erover gelezen en het zou kunnen dat ze baarmoederontsteking heeft. Dinsdag bezoek aan de DA gepland maarja...

Verder lijkt ze gezond en nergens last van te hebben. Ze heeft ook goede eetlust, is niet slomer dan normaal ofzo...
pi_110950631
Ik heb het foto progammatje instagram voor de android ontdekt....
En het fotomodel werkte graag mee

Looking cute

Al dat poseren maakt je toch moe
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 29 april 2012 @ 23:32:17 #283
176471 oh-oh
pi_110951063
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 23:06 schreef CesarMilan het volgende:
Hmmm een iets minder leuk nieuws hier. Onze 14-jarige westy Lady lijkt maar niet te stoppen met loops zijn.. Niet dat ze nog steeds bloedt ofzo, maar Lobbus toont al te lang teveel interesse in haar. Wat al vervelend is....Maargoed maak me wel zorgen nu. Op internet ff erover gelezen en het zou kunnen dat ze baarmoederontsteking heeft. Dinsdag bezoek aan de DA gepland maarja...

Verder lijkt ze gezond en nergens last van te hebben. Ze heeft ook goede eetlust, is niet slomer dan normaal ofzo...
Oei, ik vind dat ook klinken als bm ontsteking en ik zou daar zelf nooit tot dinsdag mee wachten als ik dat vermoeden had, want dat kan ineens snel te laat zijn...

Crash, die zijn tof O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_110954339
Ik ga morgen nog.. Nare gedachten is het dat haar iets overkomt... We hadden haar al toen ik nog op de basisschool zat... Moet er niet aan denken.. afgelopen keer toen ik met der bij de da was ging ik letterlijk bijna van mn stokje af omdat ik zo bang was dat er iets was... (ben nog nooit zomaar flauwgevallen dat niet, maar heb me nooit zo belabberd gevoeld als toen).
  maandag 30 april 2012 @ 01:19:12 #285
176471 oh-oh
pi_110954575
Ik hoop dat je voor niks gaat ;) :*
( Groucho Marx )
  maandag 30 april 2012 @ 19:23:27 #286
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_110969597
Al die labjes hier!
Mauskoekwaus en Koda: gefeliciteerd *O*!
Nori: wat ben je een stoere hond tussen al die kuikentjes... Lara zou dat echt niet doen, die zou ze 1 voor 1 bij mij komen brengen.
Saaw's moddermonster :o.
Jack Russel familiebezoek O+. Zo leuk!
Misha lekker uitwaaien op het strand... geweldig lekker frisbeegebied!
oh-oh's mannen met oorwarmers en een lakei die graag sjouwt!
-Crash-'s fotomodel O+.

Het was voor Lara hard werken vanochtend op de jachttraining, dus was ze lekker aan het opdrogen in het zonnetje.

Wat ik ging doen vanmiddag? In ieder geval geen slapende honden wakker maken!

Ze is weer helemaal de oude!
Bij een vooruit had een andere hond twee dummy's meegenomen en lag er voor Lara dus geen meer. Geen probleem... ze bleef net zo lang vooruit lopen, totdat ze de sleepeend van de andere groep tegen kwam. En die bracht ze netjes weer terug. Ze heeft wel zowat het hele bos doorgecrossed, dus een goede ochtendgymnastiek.

Bij een verloren zoek in de bosjes, kwam ze met een bumper aanzetten... die was iemand verloren. De trainer wilde hem niet, die vind het geen echt apport en dus mocht Lara hem hebben. Die vind het trouwens ook maar een nep-apport, als het niet anders kan, brengt ze hem netjes terug, maar als er ook een echte dummy ligt, dan kiest ze die elke keer als eerste.

Na de les hebben we nog even met de nep-dummy in het kanaal gegooid en heeft Lara de laatste restjes energie er uit gezwommen. Op de terugweg naar huis gingen we naar de carwash... het was Lara's eerste keer en ze vond het maar raar al die borstels en schuim over de auto heen. Bij het stofzuigen, lag ze lekker in het zonnetje te slapen. Het meisje van de carwash vroeg of ze haar mocht aaien. Lara vond het wel prima, die bleef lekker liggen en deed alleen één oog open om te kijken wie er zo lekker kon kroelen. Ze vroeg nog of het al een oud hondje was, dat ze zo lekker bleef liggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ligt ze voor pampus aan mijn voeten, lekker handig onder het bureau, terwijl ik mijn ethiekopdracht aan het uittypen ben.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 30-04-2012 19:31:11 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 30 april 2012 @ 20:43:07 #287
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_110972779
Mijn andere leasehond O+

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 30 april 2012 @ 22:14:20 #288
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110977059
Het ziet er naar uit dat wij vrij binnenkort al een nieuwe hond hebben....

(Ik heb mijn moeder al wat tegen argumenten gegeven. Denk aan; je bent nog steeds in rouw over onze overleden hond van nog geen 2/3 weken geleden. Je hebt het over hoge kostenplaatje van afgelopen maanden, maar wilt nu wel paar honderd euro er zomaar ineens in gaan gooien. Ben jij er wel klaar voor? Weet je zeker dit ras en type hond?

In mijn ogen denkt ze niet erg rationeel na over het moment en hoe zij erin staat. En wilt ze alleen de leegte en eenzaamheid zo snel mogelijk opvullen...... Ik vind het vrij snel, maar zoals het er nu naar uit ziet zouden we gewoon woensdag al een pup in huis kunnen hebben. :o
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:43:57 #289
176471 oh-oh
pi_110990354
:o Waar haal je zo snel een goede pup vandaan ?

Ik ben benieuwd naar nieuws van CesarMilan :@
( Groucho Marx )
pi_110991135
Leuke foto van Lara en leasehond. :)

Tessa mag vanmiddag naar de DA, ze heeft al een paar dgn een knobbel op haar poot/been.
Nu gaat ze er regelmatig aan knabbelen en likken, dat vind ik geen goed teken, hoopte eerst dat het ook snel weer weg zou gaan. Maar nu ziet het er niet meer goed uit. Dus naar de DA om half vier.

dinsdag 1 mei 2012 @ 12:11:54 #291
38396 mazaru
pi_110991280
Het ziet er wel schoon uit
pi_110991428
Dat zal wel door het likken komen, maar in het begin was het echt een rond bolletje, nu lijkt het een lelijke wrat door dat bijten.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:16:00 #293
176471 oh-oh
pi_110991459
Kan er geen teek gezeten hebben op die plek?
( Groucho Marx )
pi_110991548
Ik controleer telkens na de wandeling, maar zou natuurlijk eentje hebben kunnen gemist.
Dan nog zou ik ermee naar de DA moeten, dit kan zo niet blijven.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:45:21 #295
318361 Bienelientjee
pi_110994245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
:o Waar haal je zo snel een goede pup vandaan ?

Ik ben benieuwd naar nieuws van CesarMilan :@
Tjah, dat heb ik dus onder andere in mijn tegen argumenten ook benoemd. Ze is er alleen totaal niet van af te stappen. Met alles wat je zegt. Ze moet en ze zal. Ik kan er verder niets meer aan doen. Dus we gaan het morgen zien. Ze heeft via Marktplaats een bepaald nestje gevonden waar nog wat teefjes van over zijn. En contact gehad met die vrouw. In ieder geval ga ik ook mee.

Ik vind het allemaal maar veels te rap.....

En een vreemd gevoel, morgen weer een ukkie pukkie viervoetertje in huis te hebben.
pi_110994429
Arme Tessa :)

Alfa genoot gister van de bloemetjes.

Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:53:08 #297
176471 oh-oh
pi_110994499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:45 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Tjah, dat heb ik dus onder andere in mijn tegen argumenten ook benoemd. Ze is er alleen totaal niet van af te stappen. Met alles wat je zegt. Ze moet en ze zal. Ik kan er verder niets meer aan doen. Dus we gaan het morgen zien. Ze heeft via Marktplaats een bepaald nestje gevonden waar nog wat teefjes van over zijn. En contact gehad met die vrouw. In ieder geval ga ik ook mee.

Ik vind het allemaal maar veels te rap.....

En een vreemd gevoel, morgen weer een ukkie pukkie viervoetertje in huis te hebben.
Nou ja te snel, daar kan natuurlijk niemand anders over oordelen, maar om dan maar gewoon een pup van mp af te plukken, dat vind ik echt niet zo slim...
( Groucho Marx )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:06:27 #298
318361 Bienelientjee
pi_110994924
Zelfde idee hier, maar het is nu helaas aan haar. Ik heb het geprobeerd. Ik heb duidelijke argumenten genoemd. Ze wilt er niet van af. Nu is het ook haar eigen verantwoordelijkheid.

Laten we nu maar hopen dat het toevallig een goed nestje is.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:15:15 #299
176471 oh-oh
pi_110995209
:@ Ik gun zulke mensen echt altijd een smerig lesje en hoop dan altijd dat t ze veel geld gaat kosten :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:15:42 #300
38396 mazaru
pi_110995228
Wel jammer, zolang mensen dieren blijven kopen via mp zullen ze daar ook te koop aangeboden blijven worden. Kun je niet eens samen met haar in het asiel gaan kijken? Misschien wordt ze wel op slag verliefd op een hondje wat daar zit te wachten op een lief baasje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')