Al die labjes hier!
Mauskoekwaus en Koda: gefeliciteerd

!
Nori: wat ben je een stoere hond tussen al die kuikentjes... Lara zou dat echt niet doen, die zou ze 1 voor 1 bij mij komen brengen.
Saaw's moddermonster

.
Jack Russel familiebezoek

. Zo leuk!
Misha lekker uitwaaien op het strand... geweldig lekker frisbeegebied!
oh-oh's mannen met oorwarmers en een lakei die graag sjouwt!
-Crash-'s fotomodel

.
Het was voor Lara hard werken vanochtend op de jachttraining, dus was ze lekker aan het opdrogen in het zonnetje.
Wat ik ging doen vanmiddag? In ieder geval geen slapende honden wakker maken!
![P1040075.jpg]()
Ze is weer helemaal de oude!
Bij een vooruit had een andere hond twee dummy's meegenomen en lag er voor Lara dus geen meer. Geen probleem... ze bleef net zo lang vooruit lopen, totdat ze de sleepeend van de andere groep tegen kwam. En die bracht ze netjes weer terug. Ze heeft wel zowat het hele bos doorgecrossed, dus een goede ochtendgymnastiek.
Bij een verloren zoek in de bosjes, kwam ze met een
bumper aanzetten... die was iemand verloren. De trainer wilde hem niet, die vind het geen echt apport en dus mocht Lara hem hebben. Die vind het trouwens ook maar een nep-apport, als het niet anders kan, brengt ze hem netjes terug, maar als er ook een echte dummy ligt, dan kiest ze die elke keer als eerste.
Na de les hebben we nog even met de nep-dummy in het kanaal gegooid en heeft Lara de laatste restjes energie er uit gezwommen. Op de terugweg naar huis gingen we naar de carwash... het was Lara's eerste keer en ze vond het maar raar al die borstels en schuim over de auto heen. Bij het stofzuigen, lag ze lekker in het zonnetje te slapen. Het meisje van de carwash vroeg of ze haar mocht aaien. Lara vond het wel prima, die bleef lekker liggen en deed alleen één oog open om te kijken wie er zo lekker kon kroelen. Ze vroeg nog of het al een oud hondje was, dat ze zo lekker bleef liggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ligt ze voor pampus aan mijn voeten, lekker handig onder het bureau, terwijl ik mijn ethiekopdracht aan het uittypen ben.
[ Bericht 16% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 30-04-2012 19:31:11 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.