Is 't geen 100% Tolling?quote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
OOOHHH![]()
Wat een mooie blije dokus! Wat zit er allemaal in?
Sterkte Bienelientje!
Die foto's die ik gepost heb zijn van een 100% Tollerquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 10:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat pootje omhoog.
Diaz is ook klein![]()
![]()
[ afbeelding ]
En mooie Jazz![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Super foto'squote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet zeker dat Chico echt echt van Muis houdt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even wat foto's van mijn prutsertjes
Loebes
[ afbeelding ]
Rocky (Camera deed een beetje vreemd)
[ afbeelding ]
En mijn schoothondje![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:00 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara heeft poeperitis...
... dan moet je lekker comfortabel uitzieken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Troostdoekje:
[ afbeelding ]Heeft ze al maagbeschermers? Dat werkte bij Loebes als een wonder middelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Wat voor ras is Jazz?quote:Op maandag 16 april 2012 10:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat pootje omhoog.
Diaz is ook klein![]()
![]()
[ afbeelding ]
En mooie Jazz![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha schoothondje ja! Lobbus denkt ook dat hij een schoothondje is.... Die klimt voor je het weet gewoon bij je op schoot...quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En mijn schoothondje![]()
[ afbeelding ]
Jah Loebes heeft af en toe van die momenten hahaquote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Haha schoothondje ja! Lobbus denkt ook dat hij een schoothondje is.... Die klimt voor je het weet gewoon bij je op schoot...
Maar bij Lobbus komt het misschien wel omdat hij altijd met kleine hondjes heeft samen gewoond... (Ook bij de vorige eigenaar). En die doen dat sowieso al...
Ik weet helaas geen alternatief qua riem, maar is het niet een idee om dat trekken misschien af te leren? Bij de vereniging waar ik met mijn hond naar toe ga voor puppycursus is er volgens mij een 4 weken cursus om je hond netjes naast te laten lopen. Dan heb je week 1: praktijk en theorie, week 2: praktijk, week 3: praktijk en theorie en week 4: praktijk en kleine afsluiting. Weet alleen niet meer zeker of ze dat nog steeds doen en of er meerdere hondenscholen zijn die dit doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb een vraagje... Ik wil met Mr. Darcy binnenkort gaan wandelen in het bos. Hij mag dan van mij niet los ivm wild en zijn neus. Daarbij genoeg horrorverhalen gehoord over hondjes die terug kwamen met 3 poten uit het bos nadat ze aangevallen waren door wilde zwijnen.
Om weer to the point te komen. Vroeger nam ik hem dan mee aan de rolriem, maar met zijn sterkte en getrek, begeeft de veer het na een tijdje; een kapotte rolriem dus. Nu was ik opzoek gegaan naar een alternatief. Nu kom ik niet verder dan de dunne jachtlijntjes en dat gaat hem niet worden, want die snijden in je handen.
Weet iemand een goed alternatief voor de rolriem zodat Darcy nog wel genoeg bewegingsvrijheid heeft en het ook comfortabel is voor mij?
Je bent op zoek naar een veldlijn?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb een vraagje... Ik wil met Mr. Darcy binnenkort gaan wandelen in het bos. Hij mag dan van mij niet los ivm wild en zijn neus. Daarbij genoeg horrorverhalen gehoord over hondjes die terug kwamen met 3 poten uit het bos nadat ze aangevallen waren door wilde zwijnen.
Om weer to the point te komen. Vroeger nam ik hem dan mee aan de rolriem, maar met zijn sterkte en getrek, begeeft de veer het na een tijdje; een kapotte rolriem dus. Nu was ik opzoek gegaan naar een alternatief. Nu kom ik niet verder dan de dunne jachtlijntjes en dat gaat hem niet worden, want die snijden in je handen.
Weet iemand een goed alternatief voor de rolriem zodat Darcy nog wel genoeg bewegingsvrijheid heeft en het ook comfortabel is voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |