SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
If not now, then when.
Het feit dat ik weer op fok post, zegt genoeg, denk ik.quote:
Hehe, idd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het feit dat ik weer op fok post, zegt genoeg, denk ik.
Nee, grapje. Alles goed hier. Afstuderen, nu SOG.
Afstuderen om vervolgens weer een tweede bachelor te beginnen, dus kan nog even genieten van het 'studentenleven'.quote:
Hehe, komt me bekend voor.quote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Afstuderen om vervolgens weer een tweede bachelor te beginnen, dus kan nog even genieten van het 'studentenleven'.
Je lokt het uit hequote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Yugo's hebben ruim 500 jaar het voorrecht gehad om onder Turkse heerschappij te leven, er moet ergens wel een restje Turks bloed zitten.
Ik ga binnenkort ook zo'n DNA test doen wat Borti heeft gedaan, ben benieuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Yugo's hebben ruim 500 jaar het voorrecht gehad om onder Turkse heerschappij te leven, er moet ergens wel een restje Turks bloed zitten.
Ze zijn wel zwaar anti-Turks dacht ik?quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Bosnie en Turkije zijn broers.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zijn wel zwaar anti-Turks dacht ik?
En dan niet reageren he..quote:Op maandag 9 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is Burakius? Ik heb dat al 20x gevraagd in het afgelopen jaar.
Serieus? Wel via 23andme doen he.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook zo'n DNA test doen wat Borti heeft gedaan, ben benieuwd.
Wanneer is DNA-day?quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus? Wel via 23andme doen he.
Trouwens, het is weer bijna DNA-day en dat betekent vaak korting bij 23andme. Dus hou de site goed in de gaten.
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijkquote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, komt me bekend voor.![]()
Hoe gaat het met reizen?
DNA-day.quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus? Wel via 23andme doen he.
Trouwens, het is weer bijna DNA-day en dat betekent vaak korting bij 23andme. Dus hou de site goed in de gaten.
Hoe bevielen Istanbul en de universiteit waar je hebt gestudeerd?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijk.
Family finder heb je ook bij 23andme, alleen heet het Relative Finder daar. Sowieso, weet je hoe duur ftDNA is?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
DNA-day.![]()
Ja ik zei toch al in DM. Maar ik wil ook die family finder, dus ik weet niet welke ik moet doen.
Jammer. Dacht altijd dat een visa voor Iran makkelijker is in Turkije. Nu weer back?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijk.
Ja is ook veel te duur. Ik wil gewoon diezelfde resultaten en opties die jij ook had.quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Family finder heb je ook bij 23andme, alleen heet het Relative Finder daar. Sowieso, weet je hoe duur ftDNA is?
Ja ga dan voor 23andme. En zoals ik het al zei, maak gewoon een proefaccount aan bij 23andme.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja is ook veel te duur. Ik wil gewoon diezelfde resultaten en opties die jij ook had.
Erg goed, maar je mag dan ook niet klagen met dit uitzicht:quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bevielen Istanbul en de universiteit waar je hebt gestudeerd?
Zelfs met 10paard?quote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erg goed, maar je mag dan ook niet klagen met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
Upgrade. Aim high.quote:Op maandag 9 april 2012 21:57 schreef SpikedPsych het volgende:
Miss ga ik ook en DNA test doen. Mijn vader zegt dat er grote kans is dat ik armenier ben inplaats van koerd. ( niet zo een super grote maar best wel groot )
Veel Koerden uit Tunceli zijn eigenlijk Ermeni.quote:Op maandag 9 april 2012 21:57 schreef SpikedPsych het volgende:
Miss ga ik ook en DNA test doen. Mijn vader zegt dat er grote kans is dat ik armenier ben inplaats van koerd. ( niet zo een super grote maar best wel groot )
Ik kom ook uit Tunceliquote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel Koerden uit Tunceli zijn eigenlijk Ermeni.
Heb er net 1 gemaakt, ziet er interessant uit. Zal die test binnenkort eens bestellen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ga dan voor 23andme. En zoals ik het al zei, maak gewoon een proefaccount aan bij 23andme.
Koerden zijn veel gastvrijer.quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Weetik. Maar ga dr nu maar gwn van uit dat ik koerd ben
Wat is je nickname? Dan voeg ik je toe.quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb er net 1 gemaakt, ziet er interessant uit. Zal die test binnenkort eens bestellen.
Zo trots dat ze honderd jaar na dato de hele wereld proberen te overtuigen klappen te hebben gekregen.quote:
Dat zou best kunnen, maar was helaas gebonden aan die enkele keer dat we vrij hadden dus had niet veel optiesquote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jammer. Dacht altijd dat een visa voor Iran makkelijker is in Turkije. Nu weer back?
Kun je hem nergens meer vinden op FOK!quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een user die hier ook zat, plots was die weg.
Klopt, Armeniers zijn de gierigste en slechts geklede figuren (vooral de mannen) daar in de regio.quote:Op maandag 9 april 2012 22:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Meeste armeniers zijn gierig en te trots
Je vergeet Perzen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, Armeniers zijn de gierigste en slechts geklede figuren (vooral de mannen) daar in de regio.
Embargo + landlocked, wat had je anders verwacht ?quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, Armeniers zijn de gierigste en slechts geklede figuren (vooral de mannen) daar in de regio.
Ook nors. Er is een armeense jongen op onze sgool, en die gast is best nors en maakte problemen met een vriend om een geodriehoek van 50 cent. Die armenier raakte de rekenmachine van die jonge kwijt ( twv 8 euro ) en zei ik heb aan iemand anders gegeven. die jongen zei niks en kocht gwn nieuwequote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen in dit topic weten er meer van maar ze zijn verdacht stil. Vooral die Ayca.quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kun je hem nergens meer vinden op FOK!
Aha, smerige ambtenaren weer. Je, zeker doen, al zal ik Teheran overslaan. In het zuiden is het mooier.quote:Op maandag 9 april 2012 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar was helaas gebonden aan die enkele keer dat we vrij hadden dus had niet veel opties. Maar staat nog op het lijstje: zodra ik weer geld + tijd heb
.
Iran niet dan? Zit gewoon in de Armeense cultuur. Ook hier merk ik dat.quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Embargo + landlocked, wat had je anders verwacht ?
Wat zit er op dat kussenquote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ter illustratie, goed kijken naar het kussen:
http://imgur.com/tldJT
Klikken op eigen risico.
Iran heeft toegang tot zee en voert gewoon handel met haar buren.quote:Op maandag 9 april 2012 22:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iran niet dan? Zit gewoon in de Armeense cultuur. Ook hier merk ik dat.
Klopt, maar daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Iran heeft toegang tot zee en voert gewoon handel met haar buren.
Lol wat. Heb geen idee waar burakius is.quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen in dit topic weten er meer van maar ze zijn verdacht stil. Vooral die Ayca.
Vraag dat aan mijn kamergenoot die er lekker op bleef slapen. 't Rook in elk geval niet fris.quote:
Taliban. Trainingskamp.quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen in dit topic weten er meer van maar ze zijn verdacht stil. Vooral die Ayca.
Sambal van de doner die hij gegeten heeft en uitgekotstquote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag dat aan mijn kamergenoot die er lekker op bleef slapen. 't Rook in elk geval niet fris.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef xaban06 het volgende:
Tyfus kut koerden die de daden van PKK verdedigen, siktir git
Wat schattig, een ******* die stoer doetquote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef xaban06 het volgende:
Tyfus kut koerden die de daden van PKK verdedigen, siktir git
Nee 100%. Geboren in Sarajevo, in Nederland gekomen toen ik 7 maanden oud was.quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens Yuri, jij was toch half Bosnisch?
Ah oke.quote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee 100%. Geboren in Sarajevo, in Nederland gekomen toen ik 7 maanden oud was.
Pezevenk siktir git, beetje PKK verdedigenquote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat schattig, een ******* die stoer doet![]()
Donder lekker op
Ga je weleens terug?quote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee 100%. Geboren in Sarajevo, in Nederland gekomen toen ik 7 maanden oud was.
Als je iets stellig beweert hoor je aan te geven welke redenatie/ ervaring je tot die stellingname aanzette. Hoeft niet perse een waterdicht onderzoek te zijn, maar bij jou onbtreekt zelfs een poging tot onderbouwen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij dacht er een wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan?
banane lan akp mhp den, yavsakquote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik nak jou en je hele kkr mhp-akp sekte
Ik verdedig koerden. Ik heb niet zoveel met PKKquote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pezevenk siktir git, beetje PKK verdedigen
Regelmatig. Wel al 2,5 jaar ofzo niet geweest. Vind het ook niet altijd wat aan daar aangezien het 1 week lang familiebezoek is en ik niet echt vrienden heb daar om mee uit te gaan omdat ik nooit de mogelijkheden heb gehad om goed kennis te maken met leeftijdsgenoten daar etc.quote:
En wat zou dit dan zijn?quote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Sambal van de doner die hij gegeten heeft en uitgekotst
Natuurlijk is het generaliserend en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat ik gadesla en hoe ik de dingen ervaar.quote:Op maandag 9 april 2012 22:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je iets stellig beweert hoor je aan te geven welke redenatie/ ervaring je tot die stellingname aanzette. Hoeft niet perse een waterdicht onderzoek te zijn, maar bij jou onbtreekt zelfs een poging tot onderbouwen.
KOM VEGTEN DAN KUIKENquote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik nak jou en je hele kkr mhp-akp sekte
Even ergquote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef xaban06 het volgende:
Mhp, sinds de dood van Turkes is mhp geen mhp meer.
BBP
Ik wil best wel een keer naar Bosnië gaan. Doen of niet?quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Regelmatig. Wel al 2,5 jaar ofzo niet geweest. Vind het ook niet altijd wat aan daar aangezien het 1 week lang familiebezoek is en ik niet echt vrienden heb daar om mee uit te gaan omdat ik nooit de mogelijkheden heb gehad om goed kennis te maken met leeftijdsgenoten daar etc.
De oorzaak van die constatering was het onderwerp van twist.quote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk is het generaliserend en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat ik gadesla en hoe ik de dingen ervaar.
Ik had het tegen die xaban en zijn hele xenofoben kkr autisten groepje dat bbp/mhp/akp heetquote:
Ja natuurlijk. Had zelfs in dat topic advies gevraagd waar en daar heen gegaanquote:Op maandag 9 april 2012 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, heb je toen je in Bosnie was Cevapcici gegeten?
Zo splits je de nationalistische stemmen alleen maar.quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef xaban06 het volgende:
Mhp, sinds de dood van Turkes is mhp geen mhp meer.
BBP
Jij bent Burakius.quote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Oké even serieus dan maar.
Yuri, Burakius is momenteel zijn opleiding HWM aan het voltooien zodat hij alle zwakke plekken van waterstuwdammen kent for obvious reasons.
Zeker doen! Ik zou Sarajevo sowieso bezoeken en als je zin hebt ook langs Mostar gaan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik wil best wel een keer naar Bosnië gaan. Doen of niet?
sen git tuncelide 18 yasindaki kizlari kandir en ga de bergen in, mk inteelt tyfus volkquote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik had het tegen die xaban en zijn hele xenofoben kkr autisten groepje dat bbp/mhp/akp heet
Aha, zal me een beetje verdiepen. Een beetje gastvrij jullie Bosniërs?quote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zeker doen! Ik zou Sarajevo sowieso bezoeken en als je zin hebt ook langs Mostar gaan.
Kun je het vergelijken met een Turkse kebab soort? En wat heb je eigenlijk nog meer gedaan in Bosnie? Je hebt er nooit wat over verteld, of wel soms? Pics?quote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Had zelfs in dat topic advies gevraagd waar en daar heen gegaanWas lekker
Trauma dit trouwens. Het zal mijn herinneringen aan Istanbul toch altijd een beetje kleuren. (haha kleur)quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wat zou dit dan zijn?
[ afbeelding ]
Waarom zo benieuwd eigenlijk naar Burakius? Er wonen maar 30.000 Turken in Zaandam, zo moeilijk zal het niet zijn om hem te vindenquote:
Iewh..quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trauma dit trouwens. Het zal mijn herinneringen aan Istanbul toch altijd een beetje kleuren.
Wat een zielig persoon ben jijquote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
sen git tuncelide 18 yasindaki kizlari kandir en ga de bergen in, mk inteelt tyfus volk
Wij zijn de meest gastvrije, lieve, sexy mensen ter wereld.quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, zal me een beetje verdiepen. Een beetje gastvrij jullie Bosniërs?
Omdat hij wel lachen was en ineens verdwenen was 2 jaar terug geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Waarom zo benieuwd eigenlijk naar Burakius? Er wonen maar 30.000 Turken in Zaandam, zo moeilijk zal het niet zijn om hem te vinden
Heeft zijn dinnetje een boerka omgedaan en leven nu lang en gelukkig samen in zijn appartementje in Poelenburg.quote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat hij wel lachen was en ineens verdwenen was 2 jaar terug geloof ik.
Klinkt enig.quote:Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Heeft zijn dinnetje een boerka omgedaan en leven nu lang en gelukkig samen in zijn appartementje in Poelenburg.
Zal het onthouden.quote:Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja en als je naar Sarajevo gaat. Ga naar Zeljo 1 en niet Zeljo 2 voor cevapcici. Maar er zijn ook andere goeie.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja en als je naar Sarajevo gaat. Ga naar Zeljo 1 en niet Zeljo 2 voor cevapcici. Maar er zijn ook andere goeie.
Geen idee, maar ik ga al vanaf kinds af aan naar Zeljo 1 en familieleden gaan ook liever naar 1 dan 2. Daarnaast is 1 al vele jaren ouder dan 2.quote:
Ga je ook weleens naar Servië of is dat not-done?quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga al vanaf kinds af aan naar Zeljo 1 en familieleden gaan ook liever naar 1 dan 2. Daarnaast is 1 al vele jaren ouder dan 2.
Ik wil het antwoord daar eigenlijk helemaal niet op weten en heb het hem wijselijk nooit gevraagd.quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahah heeft die zich afgeveegd met je badjas.![]()
?
Je kunt ook gewoon weggaan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:38 schreef Weissman het volgende:
Nog steeds DNA en andere shitzooi discussies ?![]()
![]()
Volgens mij wist Arya wel wat het betekende, de beste man is erg geleerd.quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
''Hoe gaat het vrienden. En Arya.''
Mooi, ik heb nog een tiental yeniçeri in mijn achtertuin staan wachtend op een volgend veldslag.quote:
TaalMHP'er.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet-Turk zijnde verstaat hij geen Turks, ter informatie.
Bovendien is je Turkse zin incorrect.
Internetheld.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef EL_Presidente het volgende:
ik neuk jullie allemaal kapot, ik ben de übertürk..
Mooi dat je het voor hem opneemt, ware broederliefde dit.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet-Turk zijnde verstaat hij geen Turks, ter informatie.
Bovendien is je zin incorrect Turks.
Man, wat ben jij een debiel.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef EL_Presidente het volgende:
Neuh, straks doe je iedereen hersenspoelen dat kerstbomen eigenlijk turkse DNA hebben.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef EL_Presidente het volgende:
Mag ik trouwens vragen wat er incorrect is aan mijn zin? Ik weet dat mijn Turks niet zo sterk is, maar ik spreek het dan ook weinig - laat staan Turks schrijven.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neuh, straks doe je iedereen hersenspoelen dat kerstbomen eigenlijk turkse DNA hebben.
Het is 'seveyim seni' of 'seni seviyorum'; 'sevim seni' bestaat niet.quote:Op maandag 9 april 2012 22:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen wat er incorrect is aan mijn zin? Ik weet dat mijn Turks niet zo sterk is, maar ik spreek het dan ook weinig - laat staan Turks schrijven.
met zijn droge Adam Sandlergrappen..quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, weissman maakt na meer dan een jaar nog steeds dezelfde grappen.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha oké, bedankt voor de verbeteringquote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is 'seveyim seni' of 'seni seviyorum'; 'sevim seni' bestaat niet.
Nee, die van jou zijn leuk wil je zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met zijn droge Adam Sandlergrappen..
Waar heb jij gezeten eigenlijk ?quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, die van jou zijn leuk wil je zeggen.
[Centraal] Vragen over de Islam #12quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha oké, bedankt voor de verbetering, volgende keer als je zegt dat iets fout is, kun je dan gelijk de verbetering toevoegen, dan leer ik het ook gelijk bij
.
En al deze haat, hier mag wel een slotje op. Een topic over etniciteit vind ik dan ook eigenlijk pure onzin, laten we een topicreeks beginnen over islam.
Ja, dit.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
ik heb op fok nog nooit een grap gemaakt..quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, die van jou zijn leuk wil je zeggen.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha oké, bedankt voor de verbetering, volgende keer als je zegt dat iets fout is, kun je dan gelijk de verbetering toevoegen, dan leer ik het ook gelijk bij
.
En al deze haat, hier mag wel een slotje op. Een topic over etniciteit vind ik dan ook eigenlijk pure onzin, laten we een topicreeks beginnen over islam.
Je besefte toch wel dat ik een grap maakte hè?quote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[Centraal] Vragen over de Islam #12
Dit is overigens een Turken-reeks. Er zijn ook niet-moslim of niet gelovige Turken.
whawhhahhahahahahahahquote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je besefte toch wel dat ik een grap maakte hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jullie islamisten hebben hier wel vaker last van.quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
whawhhahshahahahahahahROFLMAO
Wauw, omdat jouw grap niet in de smaak viel bij derden moet je de loop afwenden naar mij? Niet cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed abi, hoe gaat het trouwens?quote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, jullie islamisten hebben hier wel vaker last van.
Wel een aparte grap dan. Daarnaast weet ik niet wie je bent, dus geen idee hoe ik jouw posts op zou moeten vatten.quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
dat ook.. sta nu op de wacht ergens in the middle of nowherequote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Was jij niet Koerden doden in de bergen?
Sarcasme droop eraf inderdaad. Laat die gozer met zijn lelijke palestijnensjaaltje ergens anders gaan spelen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel een aparte grap dan. Daarnaast weet ik niet wie je bent, dus geen idee hoe ik jouw posts op zou moeten vatten.
Waar de fuck gaat dit dan over?quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je keek de andere kant op toen ze dit deden dus net zo schuldig.
Haal je kop uit je reet en lees het topic eens na. Het was Yuri die erover begon.quote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
En jij hebt het nog steeds over DNA en beweert dat alles en iedereen afstamt van Turken ?
Mss moeten jullie dan op Arya bitchen en niet op mij.quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef Blocko het volgende:
[..]
Waar de fuck gaat dit dan over?
Elke keer als Arya begint te typen loopt het uit op een of andere rare maar vooral onduidelijke discussie.
Anti-Simitquote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haal die kop van je uit je kont en lees het topic eens na. Het was Yuri die erover begon.
Verder heb ik nooit te nimmer beweerd dat alles en iedereen afstamt van Turken. Leg mij geen woorden in de mond. Achterlijke Jood.
Iedereen mag komen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss moeten jullie dan op Arya bitchen en niet op mij.
Kan er best naartoe, het is niet perse not-done. Het is meer of je het zelf wilt of niet. Ik ben er iig niet geweest voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ga je ook weleens naar Servië of is dat not-done?
You definitely did, ma'amquote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Verder heb ik nooit te nimmer beweerd dat alles en iedereen afstamt van Turken.
u mad ?quote:Achterlijke Jood.
Dat vroegen ze ook weleens aan Ahmadinejad.quote:Op maandag 9 april 2012 22:56 schreef Blocko het volgende:
[..]
Arya, wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
what's fucking wrong with you boy..quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
El_Presidente, wat is er zo ernstig misgegaan in je jeugd? We hebben je in het verleden onder meerdere usernames hier gezien (turnaz, etc.) en de een was zieker dan de ander.
Rustig ablacimquote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haal je kop uit je reet en lees het topic eens na. Het was Yuri die erover begon.
Verder heb ik nooit te nimmer beweerd dat alles en iedereen afstamt van Turken. Leg mij geen woorden in de mond. Achterlijke Jood.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef turnazz het volgende:
als ik een pornofilm zie met een tranny krijg ik een vette stijve... in mijn hoofd spookt steeds de gedachte rond dat ik sex heb met een tranny die op een hele mooie vrouw lijkt... of dat ik zo een tranny anaal neuk, en haar tegelijkertijd aftrek, en zelfs haar borsten lik en haar een megageile blowjob geef.. maar ik ben geen fucking homo laat dat duidelijk zijn..ik ijsbeer de laatste tijd vaak ook op de wallen in Amsterdam bij het tranny gedeelte..
wie herkent zich hier in.. wat moet ik doen?
quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat vroegen ze ook weleens aan Ahmadinejad.
[ afbeelding ]
laten we samen werken. ze haten jou, ze haten mij nog meer. samen kunnen we dit topic overnemenquote:
You're not fooling anybody.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef EL_Presidente het volgende:
die Turnazz schijnt zelfs een Turken op FOK!topic geopend te hebben![]()
Turken op Fok #540. Waar Turken 31 trekken
Jij kent de intentie van mijn woorden natuurlijk beter dan ik. Juist, jij weet niet wat ik denk, noch weet ik wat jij denkt.quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sarcasme droop eraf inderdaad. Laat die gozer met zijn lelijke palestijnensjaaltje ergens anders gaan spelen.
Inderdaad, stelletje xenofoben dat ze zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
laten we samen werken. ze haten jou, ze haten mij nog meer. samen kunnen we dit topic overnemen
Elk mens kijkt in de spiegel.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik kijk niet in de spiegel.
Gezichtsbedrog.
Arya, come over to the darksidequote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad, stelletje xenofoben dat ze zijn.
Je bent gewoon een nerd en dat weten we allemaal. Niemand mag je niets voor niets in het BB topic.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
laten we samen werken. ze haten jou, ze haten mij nog meer. samen kunnen we dit topic overnemen
hurrrrdurrr, don't fuck with me or I will fuck you hurrrrdurrrrquote:Op maandag 9 april 2012 23:05 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Ben je al over je Ayca-obsessie heen?
Nogal, zo groot is de kans dat je de jackpot wint nou ook weer niet.quote:Op maandag 9 april 2012 23:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Dat moet een hele opluchting zijn geweest?
Sowieso; bijna iedereen in die reeks is een jostiquote:Op maandag 9 april 2012 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nerd en dat weten we allemaal. Niemand mag je niets voor niets in het BB topic.
Ok en nu ?quote:Op maandag 9 april 2012 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nerd en dat weten we allemaal. Niemand mag je niets voor niets in het BB topic.
De hoofdprijs was vast een gloednieuwe magnetron?quote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nogal, zo groot is de kans dat je de jackpot wint nou ook weer niet.
Weet ik niet AryaMehr.quote:Op maandag 9 april 2012 23:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De hoofdprijs was vast een gloednieuwe magnetron?
Je bent joods/Joods?quote:Op maandag 9 april 2012 23:21 schreef EL_Presidente het volgende:
Jewpower![]()
don't fuck with us or we will fuck you even hurrrrdurrrr
[ afbeelding ]
Jaa echt he, wat is dat voor actie!quote:
Waar heb jij het over oglum, is al bijna 11,5 maanden 11 maanden en 4 dagen voorbij dat ik al vrij ben..quote:Op maandag 9 april 2012 23:25 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
oglum sen hapiste yatmiyormuydun..
DM me maar.quote:Op maandag 9 april 2012 23:25 schreef Weissman het volgende:
Yo Turq, er was hier iemand die vroeg of je naar zn auto kon kijken. Er moest wat gesleuteld worden.
quote:Op maandag 9 april 2012 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over oglum, is al bijna 11,5 maanden voorbij dat ik al vrij ben..
Gulme, senin basinada gelir bir gun..quote:
Akilli olanin basina gelmez.quote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gulme, senin basinada gelir bir gun..
ben askerdeyim... bura zaten hapis anasini satiyim..quote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gulme, senin basinada gelir bir gun..
Onzin.quote:
Wat is daar 'turkenwijsheid' aan, beste Weiss? Als je verstandig bent belandt je niet zomaar in de gevangenis. Zo klaar als wat.quote:
Burdaki hapiste 6* otel aq..quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ben askerdeyim... bura zaten hapis anasini satiyim..![]()
Zoals Turq het eerder ook zei is het je reinste onzin.quote:Op maandag 9 april 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is daar 'turkenwijsheid' aan, beste Weiss? Als je verstandig bent belandt je niet in de gevangenis. Zo klaar als wat.
eerder turkenweissheid dan wijsheid..quote:Op maandag 9 april 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is daar 'turkenwijsheid' aan, beste Weiss? Als je verstandig bent belandt je niet zomaar in het gevang. Zo klaar als wat.
De eerste laptop van de wereldquote:Prijs: 1,795 dollar Gewicht: 11.8 kilo Processor: Zilog Z80 @ 4.0 MHz RAM: 64KB Scherm: 5" ingebouwde monitor Resolutie: 53 X 24 text Connectivity: 1 x parallel- en 1x serial poort Storage: dual 5-1/4 inch, 91K FloppyDrives OS: CP/M via MC
Dan wil ik toch graag voorbeelden horen. Ik heb het overigens ook niet over ongelukkige gevallen, wat dat dan ook moge zijn, maar je wordt doorgaans niet zomaar 11-12 maanden vastgezet voor niets, lijkt mij.quote:Op maandag 9 april 2012 23:37 schreef Julis het volgende:
Ik ben er ook niet helemaal mee eens. Dit hoeft toch niet per se te liggen aan het verstand van een persoon? Ongelukkige momenten kunnen zich voordoen. Er zijn genoeg voorbeelden van onterechte aanhoudingen.
Sana ne... ben je een fucking coach ofzo..quote:Op maandag 9 april 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan wil ik toch graag voorbeelden horen. Ik heb het overigens ook niet over ongelukkige gevallen, wat dat dan ook moge zijn, maar je wordt niet zomaar 11-12 maanden vastgezet voor niets.
Mijn doel is trouwens niet om Turquaz aan te vallen ofzo. Ik hoef niet te weten waarvoor hij heeft vastgeten. Dat gaat mij niets aan.
Nee. Echte muziek is:quote:
Wat blaat jij? Ik zeg toch dat het mij niets aangaat? Normaal communiceren gaat je niet eens goed af.quote:Op maandag 9 april 2012 23:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Sana ne... ben je een fucking coach ofzo..
je kan beter je naam veranderen in Pargali..quote:Op maandag 9 april 2012 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat blaat jij? Ik zeg toch dat het mij niets aangaat?
Hm lastig.. smaakt niet echt naar kofte ofzo, wat ik wel had verwacht.quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kun je het vergelijken met een Turkse kebab soort? En wat heb je eigenlijk nog meer gedaan in Bosnie? Je hebt er nooit wat over verteld, of wel soms? Pics?
Dat is troep man. Beter luister je naar deze shizzle:quote:
beni niye hic goturmuyorsun oralaraquote:Op maandag 9 april 2012 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm lastig.. smaakt niet echt naar kofte ofzo, wat ik wel had verwacht.
Heb niet echt veel foto's op deze laptop, maar zal er wel een aantal posten.
Uberlekkere borek gehad de eerste dag
[ afbeelding ]
aparte oven? eten wat eruit kwam was heerlijk in ieder geval
[ afbeelding ]
Dit was in Mostar:
[ afbeelding ]
vanaf de brug
[ afbeelding ]
Hele klim
[ afbeelding ]
uitzicht op een dorpje (was indrukwekkender dan mijn foto doet denken)
[ afbeelding ]
Nog een dorpje ergens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ook in srebrenica geweest:
[ afbeelding ]
Waar zat je? Jeugdinrichting?quote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb geen 11-12 maanden gezeten gozer..
Ik heb 3,5 maand gezeten. 3 dagen voorarrest, 14 dagen verlenging. 30 dagen verlengd, 30 dagen verlengd, 30 dagen verlengd en uiteindelijk geschorst onder de voorwaarde tijdens de Pro-Forma dat ik mij moet houden aan 2 wekelijkse reclassering.
Sorry, je zei 11 maanden geleden. Mijn fout.quote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb geen 11-12 maanden gezeten gozer..
Ik heb 3,5 maand gezeten. 3 dagen voorarrest, 14 dagen verlenging. 30 dagen verlengd, 30 dagen verlengd, 30 dagen verlengd en uiteindelijk geschorst onder de voorwaarde tijdens de Pro-Forma dat ik mij moet houden aan 2 wekelijkse reclassering.
quote:Op maandag 9 april 2012 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is troep man. Beter luister je naar deze shizzle:
Mooie foto's. Zeer veel Ottomaanse resten en invloeden te zien.quote:Op maandag 9 april 2012 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm lastig.. smaakt niet echt naar kofte ofzo, wat ik wel had verwacht.
Heb niet echt veel foto's op deze laptop, maar zal er wel een aantal posten.
Uberlekkere borek gehad de eerste dag
[ afbeelding ]
aparte oven? eten wat eruit kwam was heerlijk in ieder geval
[ afbeelding ]
Dit was in Mostar:
[ afbeelding ]
vanaf de brug
[ afbeelding ]
Hele klim
[ afbeelding ]
uitzicht op een dorpje (was indrukwekkender dan mijn foto doet denken)
[ afbeelding ]
Nog een dorpje ergens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ook in srebrenica geweest:
[ afbeelding ]
Oh, okay. Ik dacht dat je over arrestaties in het algemeen had. Mensen kunnen hun zwakke momenten hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan wil ik toch graag voorbeelden horen. Ik heb het overigens ook niet over ongelukkige gevallen, wat dat dan ook moge zijn, maar je wordt doorgaans niet zomaar 11-12 maanden vastgezet voor niets, lijkt mij.
Maar goed, mijn doel was niet om Turquaz aan te vallen ofzo. Ik hoef niet te weten waarvoor hij heeft vastgezeten. Dat gaat mij niets aan.
Klopt. Dat was mijn fout.quote:Op maandag 9 april 2012 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, okay. Ik dacht dat je over arrestaties in het algemeen had. Mensen kunnen hun zwakke momenten hebben. Dan ben je ook maar zo wijs. Voorbeelden van onterechte aanhoudingen? Onder andere de Guantánamo-verdachten. Ook al is dit een extreme voorbeeld.
En volgens mij heeft Turquaz geen 11 of 12 maanden in de gevangenis gezeten. Dat was 11 à 12 maanden terug.
Dit is echt het meest gruwelijke NL hiphop track ooit:quote:
Dankje. Gemaakt met mijn mobielquote:Op maandag 9 april 2012 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooie foto's. Zeer veel Ottomaanse resten en invloeden te zien.
quote:
Aha, dacht je minderjarig was toen je vastzat. Ik zat in Veenhuizen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
HvB
Ik ben maar een beetje ouder dan 18..
Ik zag dat je jezelf verbeterdequote:Op maandag 9 april 2012 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Dat was mijn fout.En ik bedoelde voorbeelden uit Nederland. Maar goed, genoeg hierover.
Als je toch iemand in een hokje moet stoppen heb ik liever paranoïde haatzaaiers zoals Börtequote:Op dinsdag 10 april 2012 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik stop zieke geesten als El_Presidente anders graag in een hokje.
ik ben de Bangaman..quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:04 schreef Julis het volgende:
Ik vraag me echt af hoe hij in het echt is. Ik kan het me moeilijk inbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |