SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
If not now, then when.
Het feit dat ik weer op fok post, zegt genoeg, denk ik.quote:
Hehe, idd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het feit dat ik weer op fok post, zegt genoeg, denk ik.
Nee, grapje. Alles goed hier. Afstuderen, nu SOG.
Afstuderen om vervolgens weer een tweede bachelor te beginnen, dus kan nog even genieten van het 'studentenleven'.quote:
Hehe, komt me bekend voor.quote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Afstuderen om vervolgens weer een tweede bachelor te beginnen, dus kan nog even genieten van het 'studentenleven'.
Je lokt het uit hequote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Yugo's hebben ruim 500 jaar het voorrecht gehad om onder Turkse heerschappij te leven, er moet ergens wel een restje Turks bloed zitten.
Ik ga binnenkort ook zo'n DNA test doen wat Borti heeft gedaan, ben benieuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Yugo's hebben ruim 500 jaar het voorrecht gehad om onder Turkse heerschappij te leven, er moet ergens wel een restje Turks bloed zitten.
Ze zijn wel zwaar anti-Turks dacht ik?quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Bosnie en Turkije zijn broers.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zijn wel zwaar anti-Turks dacht ik?
En dan niet reageren he..quote:Op maandag 9 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is Burakius? Ik heb dat al 20x gevraagd in het afgelopen jaar.
Serieus? Wel via 23andme doen he.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook zo'n DNA test doen wat Borti heeft gedaan, ben benieuwd.
Wanneer is DNA-day?quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus? Wel via 23andme doen he.
Trouwens, het is weer bijna DNA-day en dat betekent vaak korting bij 23andme. Dus hou de site goed in de gaten.
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijkquote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, komt me bekend voor.![]()
Hoe gaat het met reizen?
DNA-day.quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus? Wel via 23andme doen he.
Trouwens, het is weer bijna DNA-day en dat betekent vaak korting bij 23andme. Dus hou de site goed in de gaten.
Hoe bevielen Istanbul en de universiteit waar je hebt gestudeerd?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijk.
Family finder heb je ook bij 23andme, alleen heet het Relative Finder daar. Sowieso, weet je hoe duur ftDNA is?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
DNA-day.![]()
Ja ik zei toch al in DM. Maar ik wil ook die family finder, dus ik weet niet welke ik moet doen.
Jammer. Dacht altijd dat een visa voor Iran makkelijker is in Turkije. Nu weer back?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijk.
Ja is ook veel te duur. Ik wil gewoon diezelfde resultaten en opties die jij ook had.quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Family finder heb je ook bij 23andme, alleen heet het Relative Finder daar. Sowieso, weet je hoe duur ftDNA is?
Ja ga dan voor 23andme. En zoals ik het al zei, maak gewoon een proefaccount aan bij 23andme.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja is ook veel te duur. Ik wil gewoon diezelfde resultaten en opties die jij ook had.
Erg goed, maar je mag dan ook niet klagen met dit uitzicht:quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bevielen Istanbul en de universiteit waar je hebt gestudeerd?
Zelfs met 10paard?quote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erg goed, maar je mag dan ook niet klagen met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
Upgrade. Aim high.quote:Op maandag 9 april 2012 21:57 schreef SpikedPsych het volgende:
Miss ga ik ook en DNA test doen. Mijn vader zegt dat er grote kans is dat ik armenier ben inplaats van koerd. ( niet zo een super grote maar best wel groot )
Veel Koerden uit Tunceli zijn eigenlijk Ermeni.quote:Op maandag 9 april 2012 21:57 schreef SpikedPsych het volgende:
Miss ga ik ook en DNA test doen. Mijn vader zegt dat er grote kans is dat ik armenier ben inplaats van koerd. ( niet zo een super grote maar best wel groot )
Ik kom ook uit Tunceliquote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel Koerden uit Tunceli zijn eigenlijk Ermeni.
Heb er net 1 gemaakt, ziet er interessant uit. Zal die test binnenkort eens bestellen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ga dan voor 23andme. En zoals ik het al zei, maak gewoon een proefaccount aan bij 23andme.
Koerden zijn veel gastvrijer.quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Weetik. Maar ga dr nu maar gwn van uit dat ik koerd ben
Wat is je nickname? Dan voeg ik je toe.quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb er net 1 gemaakt, ziet er interessant uit. Zal die test binnenkort eens bestellen.
Zo trots dat ze honderd jaar na dato de hele wereld proberen te overtuigen klappen te hebben gekregen.quote:
Dat zou best kunnen, maar was helaas gebonden aan die enkele keer dat we vrij hadden dus had niet veel optiesquote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jammer. Dacht altijd dat een visa voor Iran makkelijker is in Turkije. Nu weer back?
Kun je hem nergens meer vinden op FOK!quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een user die hier ook zat, plots was die weg.
Klopt, Armeniers zijn de gierigste en slechts geklede figuren (vooral de mannen) daar in de regio.quote:Op maandag 9 april 2012 22:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Meeste armeniers zijn gierig en te trots
Je vergeet Perzen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, Armeniers zijn de gierigste en slechts geklede figuren (vooral de mannen) daar in de regio.
Embargo + landlocked, wat had je anders verwacht ?quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, Armeniers zijn de gierigste en slechts geklede figuren (vooral de mannen) daar in de regio.
Ook nors. Er is een armeense jongen op onze sgool, en die gast is best nors en maakte problemen met een vriend om een geodriehoek van 50 cent. Die armenier raakte de rekenmachine van die jonge kwijt ( twv 8 euro ) en zei ik heb aan iemand anders gegeven. die jongen zei niks en kocht gwn nieuwequote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen in dit topic weten er meer van maar ze zijn verdacht stil. Vooral die Ayca.quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kun je hem nergens meer vinden op FOK!
Aha, smerige ambtenaren weer. Je, zeker doen, al zal ik Teheran overslaan. In het zuiden is het mooier.quote:Op maandag 9 april 2012 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar was helaas gebonden aan die enkele keer dat we vrij hadden dus had niet veel opties. Maar staat nog op het lijstje: zodra ik weer geld + tijd heb
.
Iran niet dan? Zit gewoon in de Armeense cultuur. Ook hier merk ik dat.quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Embargo + landlocked, wat had je anders verwacht ?
Wat zit er op dat kussenquote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ter illustratie, goed kijken naar het kussen:
http://imgur.com/tldJT
Klikken op eigen risico.
Iran heeft toegang tot zee en voert gewoon handel met haar buren.quote:Op maandag 9 april 2012 22:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iran niet dan? Zit gewoon in de Armeense cultuur. Ook hier merk ik dat.
Klopt, maar daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Iran heeft toegang tot zee en voert gewoon handel met haar buren.
Lol wat. Heb geen idee waar burakius is.quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen in dit topic weten er meer van maar ze zijn verdacht stil. Vooral die Ayca.
Vraag dat aan mijn kamergenoot die er lekker op bleef slapen. 't Rook in elk geval niet fris.quote:
Taliban. Trainingskamp.quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen in dit topic weten er meer van maar ze zijn verdacht stil. Vooral die Ayca.
Sambal van de doner die hij gegeten heeft en uitgekotstquote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag dat aan mijn kamergenoot die er lekker op bleef slapen. 't Rook in elk geval niet fris.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef xaban06 het volgende:
Tyfus kut koerden die de daden van PKK verdedigen, siktir git
Wat schattig, een ******* die stoer doetquote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef xaban06 het volgende:
Tyfus kut koerden die de daden van PKK verdedigen, siktir git
Nee 100%. Geboren in Sarajevo, in Nederland gekomen toen ik 7 maanden oud was.quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens Yuri, jij was toch half Bosnisch?
Ah oke.quote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee 100%. Geboren in Sarajevo, in Nederland gekomen toen ik 7 maanden oud was.
Pezevenk siktir git, beetje PKK verdedigenquote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat schattig, een ******* die stoer doet![]()
Donder lekker op
Ga je weleens terug?quote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee 100%. Geboren in Sarajevo, in Nederland gekomen toen ik 7 maanden oud was.
Als je iets stellig beweert hoor je aan te geven welke redenatie/ ervaring je tot die stellingname aanzette. Hoeft niet perse een waterdicht onderzoek te zijn, maar bij jou onbtreekt zelfs een poging tot onderbouwen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij dacht er een wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan?
banane lan akp mhp den, yavsakquote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik nak jou en je hele kkr mhp-akp sekte
Ik verdedig koerden. Ik heb niet zoveel met PKKquote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pezevenk siktir git, beetje PKK verdedigen
Regelmatig. Wel al 2,5 jaar ofzo niet geweest. Vind het ook niet altijd wat aan daar aangezien het 1 week lang familiebezoek is en ik niet echt vrienden heb daar om mee uit te gaan omdat ik nooit de mogelijkheden heb gehad om goed kennis te maken met leeftijdsgenoten daar etc.quote:
En wat zou dit dan zijn?quote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Sambal van de doner die hij gegeten heeft en uitgekotst
Natuurlijk is het generaliserend en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat ik gadesla en hoe ik de dingen ervaar.quote:Op maandag 9 april 2012 22:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je iets stellig beweert hoor je aan te geven welke redenatie/ ervaring je tot die stellingname aanzette. Hoeft niet perse een waterdicht onderzoek te zijn, maar bij jou onbtreekt zelfs een poging tot onderbouwen.
KOM VEGTEN DAN KUIKENquote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik nak jou en je hele kkr mhp-akp sekte
Even ergquote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef xaban06 het volgende:
Mhp, sinds de dood van Turkes is mhp geen mhp meer.
BBP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |