SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
If not now, then when.
Het feit dat ik weer op fok post, zegt genoeg, denk ik.quote:
Hehe, idd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het feit dat ik weer op fok post, zegt genoeg, denk ik.
Nee, grapje. Alles goed hier. Afstuderen, nu SOG.
Afstuderen om vervolgens weer een tweede bachelor te beginnen, dus kan nog even genieten van het 'studentenleven'.quote:
Hehe, komt me bekend voor.quote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Afstuderen om vervolgens weer een tweede bachelor te beginnen, dus kan nog even genieten van het 'studentenleven'.
Je lokt het uit hequote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Yugo's hebben ruim 500 jaar het voorrecht gehad om onder Turkse heerschappij te leven, er moet ergens wel een restje Turks bloed zitten.
Ik ga binnenkort ook zo'n DNA test doen wat Borti heeft gedaan, ben benieuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Yugo's hebben ruim 500 jaar het voorrecht gehad om onder Turkse heerschappij te leven, er moet ergens wel een restje Turks bloed zitten.
Ze zijn wel zwaar anti-Turks dacht ik?quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Bosnie en Turkije zijn broers.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zijn wel zwaar anti-Turks dacht ik?
En dan niet reageren he..quote:Op maandag 9 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar is Burakius? Ik heb dat al 20x gevraagd in het afgelopen jaar.
Serieus? Wel via 23andme doen he.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook zo'n DNA test doen wat Borti heeft gedaan, ben benieuwd.
Wanneer is DNA-day?quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus? Wel via 23andme doen he.
Trouwens, het is weer bijna DNA-day en dat betekent vaak korting bij 23andme. Dus hou de site goed in de gaten.
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijkquote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, komt me bekend voor.![]()
Hoe gaat het met reizen?
DNA-day.quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus? Wel via 23andme doen he.
Trouwens, het is weer bijna DNA-day en dat betekent vaak korting bij 23andme. Dus hou de site goed in de gaten.
Hoe bevielen Istanbul en de universiteit waar je hebt gestudeerd?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijk.
Family finder heb je ook bij 23andme, alleen heet het Relative Finder daar. Sowieso, weet je hoe duur ftDNA is?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
DNA-day.![]()
Ja ik zei toch al in DM. Maar ik wil ook die family finder, dus ik weet niet welke ik moet doen.
Jammer. Dacht altijd dat een visa voor Iran makkelijker is in Turkije. Nu weer back?quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net een half jaar in Istanbul gestudeerd. Kwam halverwege op het idee om met de trans-asia express trein naar Tehran te reizen vanuit Ankara. Helaas was visa's regelen op zo'n korte termijn niet mogelijk.
Ja is ook veel te duur. Ik wil gewoon diezelfde resultaten en opties die jij ook had.quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Family finder heb je ook bij 23andme, alleen heet het Relative Finder daar. Sowieso, weet je hoe duur ftDNA is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |