Mijn kerstpakket was een peper- en zoutstelletje, flesje wijn, flesje azijn, kookboek van gordon ramsey ofzo. Volgens mij is die gelijk de papierbak ingegaan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Mijn kerstpakket was een cadeaubon van 20 euro, die ik bij m'n moeder in heb gewisseld voor contant geld welke ik weer terug heb gegeven aan het asiel in de vorm van voer.
Ik zit in een hoekje van mijn kamer te huilen en met een kaasschaaf plakjes van mijn vinger te halen. Door de pijn weet ik tenminste nog dat ik leef.quote:
Ja kerst pakketten geef gewoon 50 euro, je gooit toch de helft weg van zo'n pakketquote:Op maandag 9 april 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn kerstpakket was een peper- en zoutstelletje, flesje wijn, flesje azijn, kookboek van gordon ramsey ofzo. Volgens mij is die gelijk de papierbak ingegaan.
Breng het dan naar de voedselbankquote:Op maandag 9 april 2012 21:33 schreef meowingtons het volgende:
Ik vind kerstpakketten altijd nogal dom, meer dan de helft flikkeren wij altijd weer weg
Geef dan een cadeaubon of geld ofzo
Het schijnt dat de peper- en zoutmolen ook bij het eerste contact al gelijk breken.quote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja kerst pakketten geef gewoon 50 euro, je gooit toch de helft weg van zo'n pakket
Ik heb mijn kerstpakket (standaard ding met toastjes, wijn, etc.) weggegeven aan vrienden die het beter konden gebruiken.quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Mijn kerstpakket was een cadeaubon van 20 euro, die ik bij m'n moeder in heb gewisseld voor contant geld welke ik weer terug heb gegeven aan het asiel in de vorm van voer.
Daar ben ik te lui voor, prullenbak is dichterbijquote:
Die heb ik nooit gehad, keb wel nog een ongebruikte chocola fondue setquote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het schijnt dat de peper- en zoutmolen ook bij het eerste contact al gelijk breken.
Ja dat is balen als je geen wijndrinkers in huis hebtquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef meowingtons het volgende:
Oh de eeuwige wijn ook altijd![]()
Wij zijn er geloof ik bijna doorheen, omdat ik die zooi altijd meeneem naar feestjes
Ditquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef robdriessen het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen:
Een kerstpakket is geen recht, het is een cadeautje van je werkgever als dank voor het afgelopen jaar. Nu is de baas natuurlijk ook niet gek. Vanwege belastingregels e.d. kost het hem minder om je een kerstpakket t.w.v. 50 euro te geven dan 50 euro netto.
In andere woorden: gegeven paard niet in de bek kijken, genoeg mensen die helemaal niets extra's krijgen met kerst.
Ik was compleet verrast toen ik een kerstpakket kreeg...quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef robdriessen het volgende:
Een kerstpakket is geen recht, het is een cadeautje van je werkgever als dank voor het afgelopen jaar. Nu is de baas natuurlijk ook niet gek. Vanwege belastingregels e.d. kost het hem minder om je een kerstpakket t.w.v. 50 euro te geven dan 50 euro netto.
In andere woorden: gegeven paard niet in de bek kijken, genoeg mensen die helemaal niets extra's krijgen met kerst.
Die zuip ik dezelfde dag meestal nog opquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef meowingtons het volgende:
Oh de eeuwige wijn ook altijd![]()
Wij zijn er geloof ik bijna doorheen, omdat ik die zooi altijd meeneem naar feestjes
Ja tis ook wel altijd wel grappig iedereen meteen kijken wat erin zitquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef robdriessen het volgende:
Ik ken hem natuurlijk van zijn klassieker.quote:
Maar wel smeltwater van een Israëlische gletsjer, toch?quote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe komt het onderwerp kerstpakketten nu ineens naar boven
Enige pakket wat ik ooit heb gehad was op een stage. Die bestond uit TROEP. Een geurkaarsje die stonk, een massagegeval maar dan zonder massageolie, 2 glazen... Dus ik kijk helemaal onderin, AH!! gelukkig nog een fles wijn. Was het WATER
.
Geen wijndrinkers hierquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zuip ik dezelfde dag meestal nog op
In een pan, sinaasappel, suiker, kaneelstokjes en kruidnagel erbij, opwarmen, schenken als Gluhwein. Dat zuipt iedereen.quote:
Hahaha, ja wij gaven ze maar als extra cadeau op een verjaardag ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja dat is balen als je geen wijndrinkers in huis hebtWij hebben een paar hele goede flessen in de 'kelder' liggen tot ze drinkbaar zijn, de rest is al op
De brief is onderweg kwijtgeraakt, hihaho.quote:
Gluhweinquote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In een pan, sinaasappel, suiker, kaneelstokjes en kruidnagel erbij, opwarmen, schenken als Gluhwein. Dat zuipt iedereen.
Ik moest tóch erg lachen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De brief is onderweg kwijtgeraakt, hihaho.
Coq-au-vin dan?quote:
Als mijn collega's zo met post om gaan als ik zit die kans er best inquote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De brief is onderweg kwijtgeraakt, hihaho.
Biecht op. Hoe heet ze en is ze ouder dan 12?quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest tóch erg lachen.
Maar dat kan ook aan de whisky liggen.
Cragganmore, 12 jaar oud.quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Biecht op. Hoe heet ze en is ze ouder dan 12?
Saywut?quote:
Ik stuur nooit meer wat met PostNLquote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn collega's zo met post om gaan als ik zit die kans er best in
Bazennummerquote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken hem natuurlijk van zijn klassieker.
*klink* Kilbeggan, Irish blend. Lekker ordi.quote:
Oke. Ik lees wel terug zodra m'n abo geactiveerd is.quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey jullie zijn allemaal jullie abo kwijt
Even allemaal persoonlijke dingen over jullie vertellen in ABO SC
Ga je toch wel een abo nemenquote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik lees wel terug zodra m'n abo geactiveerd is.
Ja, ik weet alleen nog niet welkequote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je toch wel een abo nemen?
En nu kan niemand meer zeggen dat ik geen gelijk had!quote:
Dacht het niet, pretvlek.quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey jullie zijn allemaal jullie abo kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |