Je bent welkom!quote:
Let me know, misschien kan ik tourguide-barbietm spelenquote:Op maandag 9 april 2012 21:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige vakantie gedaan, misschien ga ik nog een keer, en nu wel wat dingen bekijken
Tuurlijk, maar met iemand die je niet leuk vind ga je toch niet zo snel seks hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je diegene echt leuk vind wel, maar anders betwijfel ik het.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Let me know, misschien kan ik tourguide-barbietm spelen
Dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt niet waar ik heen wilde. Laat maar verder zitten
Je dwaalt af, de originele stelling van mij was: als hij nieuw neukmateriaal heeft dan is hij die ex zo vergeten.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen man springt gelijk bij alles waar in gaat in zit het bed in
Als rebound misschien wel, puur voor de lust enzo.quote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met iemand die je niet leuk vind ga je toch niet zo snel seks hebben
We zitten in het als versieren niet zo makkelijk gaat he, wel realistisch blijvenquote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Als rebound misschien wel, puur voor de lust enzo.
Dat is geen garantie dat dit gebeurd.quote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je dwaalt af, de originele stelling van mij was: als hij nieuw neukmateriaal heeft dan is hij die ex zo vergeten.
maar wel dat het gebeurt!!!1!!1! EINZquote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen garantie dat dit gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want al mijn potentiële rebounds vielen niet op mannen. Jeweet.quote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Als rebound misschien wel, puur voor de lust enzo.
En jij kon ze niet op andere gedachten brengen?quote:Op maandag 9 april 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want al mijn potentiële rebounds vielen niet op mannen. Jeweet.
Het ging over een rebound in het algemeen, niet over falers als mij of mensen met wel een seksleven specifiek.quote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
We zitten in het als versieren niet zo makkelijk gaat he, wel realistisch blijven
Je zal maar in nederland zitten en vervolgens de tijd doden op fok, lonely muchquote:Op maandag 9 april 2012 21:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Je zal maar op malta zitten en vervolgens de tijd doden op fok, lonely much.
Neeeejquote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je dwaalt af, de originele stelling van mij was: als hij nieuw neukmateriaal heeft dan is hij die ex zo vergeten.
Helaas.quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij kon ze niet op andere gedachten brengen?
Funny because it's true.quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je zal maar in nederland zitten en vervolgens de tijd doden op fok, lonely much.
Het ging oorspronkelijk over kree dacht ikquote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging over een rebound in het algemeen, niet van falers als mij of mensen met wel eens seksleven specifiek.
Ja okee, maar kree duikt sowieso niet snel het bed in met iemand.quote:Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het ging oorspronkelijk over kree dacht ik
Sorry, maar 24/7 clubs afgaan gaat me wat te ver. 24/7 op het strand liggen ook. Relaxed met een wijntje en Fok! op je balkonnetje zitten is ook lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 21:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Je zal maar op malta zitten en vervolgens de tijd doden op fok, lonely much.
Succesquote:Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeej
Kijk het ging me er meer om dat het een leuke meid was/is.
De seks was het 2de.
Helemaal niks mis mee.
Als ik nu iemand zou hebben om alleen te neuken dan vindt ik haar nog steeds leuk
Waar je denk wel gelijk in hebt als ik een andere meid vindt die ook leuk is dan vergeet je het sneller.
Oh en onderhand heb ik een smsje terug met vragen hahaha
Ik ga toch maar antwoorden denk
Morgenavond antwoorden dusquote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik laat dr wel effe wachten
haaha doet ze ook bij mij
juist!quote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zo hard als DG zichzelf.quote:Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik ook mezelf tantoe hard diss.
Trouwens ik merk gewoon al aan de manier hoe ze die sms-jes stuurt dat het uit is met die nieuwe liefde van haar.quote:
Ik zou niet antwoorden.. je had niet eens moeten smsenquote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Maar hij hosselt wel een lekker russisch chickie, de baas!quote:
Blij zijn dat het uit is. Ze is misschien wel leuk maar uit eindelijk vreet zoiets je op al die problemen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens ik merk gewoon al aan de manier hoe ze die sms-jes stuurt dat het uit is met die nieuwe liefde van haar.
Hmmm wat moet je er nou mee
Was meer uit bezorgdheid en omdat ik gewoon benieuwd was of het nog wel goed met haar ging.quote:Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niet antwoorden.. je had niet eens moeten smsen
Haar nog langer laten wachten op antwoord.quote:Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens ik merk gewoon al aan de manier hoe ze die sms-jes stuurt dat het uit is met die nieuwe liefde van haar.
Hmmm wat moet je er nou mee
tjah, je maakt het jezelf alleen moeilijk.quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Was meer uit bezorgdheid en omdat ik gewoon benieuwd was of het nog wel goed met haar ging.
Ja ik heb ook nog een hart
Ik ook, helaas kan mijn huid niet tegen chocolaquote:Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef Newbie114 het volgende:
Paaseierenstom pasen met al die chocola
heb echt al veeeul te veel op maar het is zo lekker
Jij snapt hetquote:Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef Newbie114 het volgende:
Paaseierenstom pasen met al die chocola
heb echt al veeeul te veel op maar het is zo lekker
Weet ik maar ze is zooo leuk.....quote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
tjah, je maakt het jezelf alleen moeilijk.
Nee. Niet doen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar ze is zooo leuk.....
Weet wel dat ik er gewoon niet op moet ingaan.
Maar aan de andere kant wil ik het wel eigenlijk.
Mijn maag kan dat niet, of iig niet zoveelquote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ook, helaas kan mijn huid niet tegen chocola
Mijn vriendin wordt heul geil van chocoladequote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ook, helaas kan mijn huid niet tegen chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |