Ik zal eens kijken hoeveel mb ik verbruik tijdens een tochtje stravaquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, misschien toch maar eens kijken dan. Heb nu nog een Nokia E51, maar ze zijn bij ons op het werk bezig om voor iedereen in de sales iphone uit te rollen, dus die zal ik een dezer dagen wel krijgen.
Weet alleen niet of we met de zakelijke telefoons een datalimiet hebben, ik neem aan dat Strava gewoon data verbruikt tijdens een rit? Of kun je een rit ook offline tracken, en later (op mn netwerk thuis) uploaden?
Gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar zie je die 10 euro staan? Ik weet ook niet of het nut heeft de dag na een klassieker..
Je gebruikt geen mb. Hij trackt met GPS en stuurt het pas achteraf naar de site.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoeveel mb ik verbruik tijdens een tochtje strava
AS Maandag eerste behandelingsafspraak met de fysio...deze week ook langs bij de huisarts om het resultaat van de X-rays te bespreken. Sportarts is de volgende stap denk ik...maar ik heb geen grote blessures, als in dingen die echt hevig pijn doen, maar wel wat dingen die lichamelijk niet goed zitten waardoor ik in lullige blessures blijf hangen. Als ik van de fysio en de artsen hoor, dat die kniepijn zal verdwijnen, en dat ik mag doordrukken als het pijn doet, ga ik er voor. Nu ben ik zo onzeker, dat ik niets meer durf. Dat ligt natuurlijk ook aan mij, en misschien ben ik gewoon veel te veel aan het zeuren. Ik weet het ook niet helemaal meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:17 schreef Patroon het volgende:
Waarom zoek je niet een goede sportarts die veel werkt met wielrenners. Zalfjes helpen niet tegen grote blessures waar je al tijden mee rond loopt/fietst.
Samsung galaxy S+. Ga er binnenkort maar een externe gps aanhangen idd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je? De interne GPS van mijn desire hd is ook totaal ongeschikt maar gelukkig had ik nog een bluetooth gps muis liggen die wat beter is. Die houdt het ongeveer 10 uur vol en dat lukt ook makkelijk met mijn telefoon aangezien bluetooth verbinding bijna geen stroom kost en het scherm gewoon uit
Hmm, die heeft m'n schoonvader ook, maar deed het gisteren perfect door de bossen rond Utrecht.. Trok wel snel de batterij leeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Samsung galaxy S+. Ga er binnenkort maar een externe gps aanhangen idd.
Dat laatste vind ik juist erg meevallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, die heeft m'n schoonvader ook, maar deed het gisteren perfect door de bossen rond Utrecht.. Trok wel snel de batterij leeg.
Misschien kun je de gps nog op turbo-stand zetten danquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik juist erg meevallen.
Nu dat ik je gezien heb vind ik dit soort dingen ook opeens veel grappiger omdat ik er me een voorstelling bij kan maken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben ondergekakt door een zeemeeuw vandaag, dikke strontklodders op mijn fiets, tas, shirt en in mijn kruis.
Een absolute aanrader.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je? De interne GPS van mijn desire hd is ook totaal ongeschikt maar gelukkig had ik nog een bluetooth gps muis liggen die wat beter is. Die houdt het ongeveer 10 uur vol en dat lukt ook makkelijk met mijn telefoon aangezien bluetooth verbinding bijna geen stroom kost en het scherm gewoon uit staat.
@Gripper: Lijkt me ook een leuke. Rond die tijd is de kalender wel druk, heb dit shortlistje:
20 Grenslandklassieker Geleen 170 210 1800 2500
Thanks!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey mannen echt machtig dat jullie het zo goed gedaan hebben. Echt gaaf! Contador is geen bikkel dat zijn jullie!!!
Vreemd dat dat gebeurt bij mij niet. Kun je ook niet instellen zo te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef marcodej het volgende:
Captain van de B-groep vandaag. Dat betekent veel op kop rijden, route aangeven en zorgen dat iedereen het bij kan benen. 31.3 kmu gemiddeld over 45km. Netjes.
Strava pikte snel signaal op, maar is weer na 800m uitgevallen. Lijkt wel of het GPS-signaal automatisch uitschakelt als het scherm vergrendeld. Iemand hoe ik dit kan oplossen met de instellingen?
Nah.. Strava is leukerquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef fetss het volgende:
Voor de iPhone is runkeeper erg fijn als gps tracker.. (weet niet of er ook een android app van is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |