Dankje dat je mij die eer guntquote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef DanielBackward het volgende:
Haha ik dacht ik laat het openen van een nieuwe open aan jou, ehm hij doet veel fraude zaken voor de belastingdienst etc. maar wil er op internet niet te diep op ingaandus fiscaal recht is ook nog een optie voor mij, maar ik heb 2 jaar lang om lekker veel universiteiten te bezoeken en mij goed te oriënteren.
Ik heb volgens mij deel #57 al geopend, zoals ik al eerder liet merken ben ik geďnteresseerd en vind ik het leuk om dit topic te volgen, een beetje kijken tegen welke problemen jullie aanlopen etc. etc.quote:Op maandag 9 april 2012 17:42 schreef H-D het volgende:
[..]
Dankje dat je mij die eer guntal mag jij ook meedoen met openen hoor ook al studeer je nog niet
![]()
![]()
Nee snap ik. Ik ga volgend jaar ook Fiscale master erbij doen.![]()
Dus je weet nog niet echt welke uni je wilt? Of wel een beetje al?
Ah kijk aan. Ook wel handig zo'n topic voor mensen als jij idd. Meelezen over hoe leuk het wel niet is enzoquote:Op maandag 9 april 2012 17:45 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij deel #57 al geopend, zoals ik al eerder liet merken ben ik geďnteresseerd en vind ik het leuk om dit topic te volgen, een beetje kijken tegen welke problemen jullie aanlopen etc. etc.
Qua uni en stad heeft nu mijn persoonlijke voorkeur Leiden, een stad met de voordelen van zowel de kleine als de grote stad, 3 grote studentenverenigingen waar ik graag wel bij zou willen (mijn broer heeft altijd zulke mooie verhalen, het lijkt me niks om die kans te laten schieten, hij studeert overigens niet in Leiden maar dat terzijde.) En volgens mij staat deze uni ook prima aangeschreven.
Oke gaaf, dan mag je me volgend jaar een mooie rondleiding geven over de faculteitquote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Ah kijk aan. Ook wel handig zo'n topic voor mensen als jij idd. Meelezen over hoe leuk het wel niet is enzo![]()
Ik twijfelde eerst ook over Leiden. Maar ben uiteindelijk toch maar in Nijmegen gaan studeren. Opleiding(Notarieel) stond hier ook goed aangeschreven enzo.
Oh kom je volgend jaar in Nijmegen kijken dan?quote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Oke gaaf, dan mag je me volgend jaar een mooie rondleiding geven over de faculteit
Klopt! Echt heel handig.quote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef Tchock het volgende:
Trouwens over dat lezen: ik lees sowieso erg snel, maar je leert automatisch ook een bepaalde manier van scannend lezen waardoor je echt monsterlijk snel pagina's door kunt werken en toch de essentiële informatie er uit kunt halen.
Inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Klopt! Echt heel handig.
Zeker ook omdat je na een tijdje weet hoe bepaalde auteurs/series opgebouwd zijn qua tekst. Dan weet je precies waar je moet kijken voor wat.
Of alleen de noot bij sommige annotatoren.quote:Op maandag 9 april 2012 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadArresten is dat helemaal makkelijk, op een gegeven moment kun je op basis van de vorm van de alinea's al praktisch zeggen waar de belangrijke overweging staat
Maar ook teksten en wetsartikelen doornemen gaat steeds sneller, merk ik nu al
Dat lijkt me een uitstekend plan haha maarja eerst maar even mijn eindexamens van de havo binnenslepenquote:Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Oh kom je volgend jaar in Nijmegen kijken dan?
Je mag best keertje meelopen ofzoo als je wilt hr volgend jaar
Laat maar ff weten tegen die tijd danquote:Op maandag 9 april 2012 17:54 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend plan haha maarja eerst maar even mijn eindexamens van de havo binnenslepen
Donequote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
HD je moet wel even de op aanpassen:
Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:
En dan moet daar natuurlijk Nijmegen en niet Leiden staan
Streberquote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik moet alleen Thomas van Aquino - Over de wet nog lezen, de andere vier heb ik al uit.
Dat is het voorrecht om de TS te zijnquote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef Tchock het volgende:
Misschien een idee om een objectieve OP te maken
Ik zou het niet weten, ik las toch wel vrij langzaam hoe ik mij herinner, zeker in het engels.quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeveel pagina's lezen jullie dan zo per uur?
Zeikerd.quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Streber![]()
Nou vooruit dan maar. En succes met het tentamen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |