Wat een prutsersquote:Het grote aantal inkeerders is geen reden om de navorderingstermijn in buitenlandsituaties te verlengen. Vernietiging aanslagen wegens 8 maanden stilzitten door de Belastingdienst.
Ik ook dus.. bijzonder matig eerlijk gezegd. Voor contractenrecht had ik veel beter verwacht, al had ik nog veeeel meer op willen schrijven.quote:Op maandag 16 april 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
9.5 uit 15 voor contractenrecht. Fair enough.
Ik vind dit wel prima. Door omstandigheden nauwelijks geleerd voor dit tentamenquote:Op maandag 16 april 2012 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook dus.. bijzonder matig eerlijk gezegd. Voor contractenrecht had ik veel beter verwacht, al had ik nog veeeel meer op willen schrijven.
Bij de grote kantoren wordt er wel naar gekeken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Zijn bij Rechten je cijfers voor het verdere verloop van je carrière wel belangrijk ofzo, want m'n zus doet bedrijfskunde en is altijd blij met een 6. Of is ze gewoon lui?
Op de VU overigens ook niet meer sinds dit jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef Travel. het volgende:
Maar bij Erasmus mag je geen voldoendes herkansen....
Ik vind het jammer. Het eerste vak was een beetje van alle vakken die je dit jaar zou krijgen. Moet je minimaal 1/2 punten hoger voor kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef Klonker het volgende:
[..]
Op de VU overigens ook niet meer sinds dit jaar.
Wat wel weer komisch is, is dat het altijd al zo was dat het laatste cijfer telde.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind het jammer. Het eerste vak was een beetje van alle vakken die je dit jaar zou krijgen. Moet je minimaal 1/2 punten hoger voor kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |