Maar toch, het gaat even om het ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
193 puntenMaar als je gewoon je bachelor afrondt heb je hem ook daadwerkelijk, ongeacht hoeveel punten je van de UvA hebt gekregen.
De grap was mij totaal ontgaan... Ik vond het wel vreemd dat je nu je zo ver was toch wilde stoppen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ow ja.... ik ben toch maar doorgegaanWat ik op 1 april zei dat ik ging stoppen, klopte dus niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, ik weet eigenlijk niet of het een geslaagde 1-aprilgrap was of niet.... Anywayz, maar gauw vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef Kimochi het volgende:
[..]
De grap was mij totaal ontgaan... Ik vond het wel vreemd dat je nu je zo ver was toch wilde stoppen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ow ja.... ik ben toch maar doorgegaanWat ik op 1 april zei dat ik ging stoppen, klopte dus niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een soort landelijke hype die door Zijlstra wordt aangewakkerd. Zo ook in Leiden:quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef H-D het volgende:
Volgend jaar willen ze hier in de bachelor meer contacturen
Bron: http://www.mareonline.nl/(...)-politiek-doet-flauwquote:Zijlstra stuurde zelfs een brief naar de Tweede Kamer over de slechte staat waarin de opleidingen zouden verkeren. Hij noemt de staf-studentratio bij de opleidingen rechtsgeleerdheid aan de universiteiten 'zorgwekkend.' Ook is hij kritisch over de rendementen die de opleidingen behalen en vindt hij dat er te weinig contacturen zijn.
Misschien... aan de andere kant kun je dat toch ook wel een beetje verwachten op 1 april...... was nogal onwaarschijnlijk namelijk...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk leuk te horen dat je niet gestopt bent, maar wat een kutgrap
1 April boeit me echt geen ene neukquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Misschien... aan de andere kant kun je dat toch ook wel een beetje verwachten op 1 april...... was nogal onwaarschijnlijk namelijk...
[small[(En omdat toch niemand reageerde heb ik het maar ff zo gelaten.. )[/small]
Ja ik las zoiets idd. Echt balen. Zit echt niet te wachten op nňg schoolser onderwijsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is een soort landelijke hype die door Zijlstra wordt aangewakkerd. Zo ook in Leiden:
[..]
Bron: http://www.mareonline.nl/(...)-politiek-doet-flauw
Nou ja, maar gauw vergeten dan maar...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
1 April boeit me echt geen ene neukDit is de enige 'grap' die ik heb gemerkt die dag
Ik had niet eens kunnen zeggen dat je het op 1 april verteld had
We hebben je wel gemist hier hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, maar gauw vergeten dan maar...
Idd...... ik word een beetje moe van de gedachte dat als je het onderwijs maar schoolser maakt dat er dan meer studenten afstuderen..... Zal vast wetenschappelijk aangetoond zijn of zo, maar krijg je dan ook completere studenten met vaardigheden en zelfstandigheid enzo? Ik betwijfel het...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik las zoiets idd. Echt balen. Zit echt niet te wachten op nňg schoolser onderwijs
Idd. Die verplichte aanwezigheid bijv. heeft allemaal een halve collegezaal met zombies tot gevolgquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd...... ik word een beetje moe van de gedachte dat als je het onderwijs maar schoolser maakt dat er dan meer studenten afstuderen..... Zal vast wetenschappelijk aangetoond zijn of zo, maar krijg je dan ook completere studenten met vaardigheden en zelfstandigheid enzo? Ik betwijfel het...
Hier?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Yreal het volgende:
als DOEL 12 per uur? Hoeveel is het daar nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |