PwC en A&O zijn ook nog verschillende soorten kantoren, die zou ik niet in 1 adem noemenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Ah goed plan idd.
Ik wil ook eerst bij een kleiner kantoor werken. Weet ik nig niet of ik echt de ambitie heb om bij een kantoor als PWC oid te gaan werken of A&O ofzo. Misshien vind ik zoiets als Mazars/BDO wel genoeg. Dunno yet.
Ik bedoelde qua groottequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
PwC en A&O zijn ook nog verschillende soorten kantoren, die zou ik niet in 1 adem noemen.
Mazars/BDO zal niet veel anders zijn dan een Big 4.
PwC en A&O zijn nog steeds niet evengroot (helemaal niet de fiscale afdelingen).quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua grootte
Nee maar ze zijn wel net iets kleiner toch.?
Yep, gaat volgend jaar een grote tering chaos worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef Yreal het volgende:
Fuck, wat zijn die 8-8-4 curicula bagger zegger. Lekker alle vakken uit elkaar trekken in een 1 en 2, en die dan nog achter elkaar geven![]()
![]()
![]()
![]()
Nu in 3e jaar ook grotendeels alle fiscale vakken, in 2e jaar 15 punten maar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:27 schreef Yreal het volgende:
Fucking 18 punten stafrecht in fiscaal en pas in het 3de jaar fiscale vakken![]()
Meestal is het eerste jaar voor alle rechtenstudenten hetzelfde. In sommige gevallen (hier in Tilburg in ieder geval, zal op een paar andere universiteiten wellicht ook zo zijn) zelfs de eerste anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef DanielBackward het volgende:
Kun je als je fiscaal doet na of gedurende het 1e jaar nog switchen naar rechtsgeleerdheid of notarieel?
op de uva wel, is toch hetzelfde het eerste jaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef DanielBackward het volgende:
Kun je als je fiscaal doet na of gedurende het 1e jaar nog switchen naar rechtsgeleerdheid of notarieel?
Je zou toch een paar maanden door Azie gaan reizen? Terwijl je je baan mocht houden, want dat had je zo afgesproken met je werkgever?quote:
Explainquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef Yreal het volgende:
Godver, mijn bachelor is ineens nog maar 177 tot 171 punten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat the fuck is dit voor faal gedoe.
Ja, mocht ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je zou toch een paar maanden door Azie gaan reizen? Terwijl je je baan mocht houden, want dat had je zo afgesproken met je werkgever?
Ja hier wel. Sowieso kun je Fiscaal niet kiezen als richting in je 1e jaar maar ongeacht of je rechtsgeleerdheid, notarieel of internationaal-en europees hebt gekozen kun je na het 1e jaar wisselen. Vakken zijn allemaal gelijk het eerste jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef DanielBackward het volgende:
Overgang? Nu al?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef Yreal het volgende:
Net even de rekenhulp ingevuld voor de overgang.
Ow ja.... ik ben toch maar doorgegaanquote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eentje, eind volgende week Staats- en Bestuursrecht. Vind ik wel leuk om te doen, alhoewel het best veel is...
193 puntenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef Yreal het volgende:
Godver, mijn bachelor is ineens nog maar 177 tot 171 punten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat the fuck is dit voor faal gedoe.
Zolang ze volgend jaar nog maar niet aan de master gaan rommelen ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yep, gaat volgend jaar een grote tering chaos worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |