abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110384350
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Lol gisteren genezen van mijn eeuwenlange nieuwsgierigheid naar coke. Kreeg wat aangeboden van een vriend van me en ik was zwaar bezopen en op dat moment had ik zoiets van nou ja... let go let god.
Had net zo goed ritalin kunnen pakken ofzo, werd er alleen maar super rustig van. Plus dat ik echt een gore smaak in m'n bek had.

En dat hele nuchtere gedoe heb ik ook niet echt gemerkt, wilde alleen nog maar water drinken.
Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel echt flink gedronken had.

Net wat dingetjes opgezocht en het schijnt dus inderdaad dat coke een vergelijkbare werking heeft voor ADHD'ers als ritalin. Best interessant eigenlijk, maar ook wel een beetje jammer.
Gebruik ook nog wel is drugs.. maar coke altijd 2 x zoveel dan mn vrienden zeg maar =/
pi_110386024
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 08:23 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Gebruik ook nog wel is drugs.. maar coke altijd 2 x zoveel dan mn vrienden zeg maar =/
Kan ik me iets bij voorstellen ja.
Maar goed, ik hoef het in ieder geval niet meer. Was me de moeite niet waard!
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_110387365
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen ja.
Maar goed, ik hoef het in ieder geval niet meer. Was me de moeite niet waard!
Top houden zo! Serieus :)
pi_110390014
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Top houden zo! Serieus :)
Thanks :) Ja ben blij dat ik het geprobeerd heb, maar nog veel blijer dat het tegenviel.

Het mag de pret niet drukken hoor. Er is altijd nog m! :P
Gebruik jij wel nog ooit coke dan?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_110391515
Het is rotzooi. Er zijn veel leukere middelen :)
  maandag 16 april 2012 @ 14:45:03 #56
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110396170
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef Tombias het volgende:

[..]

Dat vind ik ook het mooie van mijn ADD. Mijn zoontje heeft waarschijnlijk ook ADD( maar dat traject begint pas volgende week) Hij ziet ook van alles en is ook lekker chaotisch en impulsief net als ik.
Mijn vrouw let helemaal niet op details van haar omgeving. Als ik haar vraag wat ze van een bepaalde object/kleur/etc. in bijvoorbeeld een bepaalde stad vond van vanmiddag dan kijkt ze me met vragen de ogen aan waar ik het in hemelsnaam over heb. Ook als mijn zoon of ik iets bedenken dan kunnen we het ook maken maar als ik het probeer uit te leggen hoe het eruit moet gaan zien aan mijn vrouw dan kan ze zich er geen voorstelling van maken. Soms wel frustrerend.
Dat is inderdaad vrij normaal wat je hier beschrijft..
Het kan zijn, dat je vrouw ook geen beelddenker is.. dan is het helemaal frustrerend..
kijk hier eens: www.ikleeranders.nl misschien heb je er wat aan om verschillen te zien.. ook voor je vrouw.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_110427317
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:04 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Thanks :) Ja ben blij dat ik het geprobeerd heb, maar nog veel blijer dat het tegenviel.

Het mag de pret niet drukken hoor. Er is altijd nog m! :P
Gebruik jij wel nog ooit coke dan?
m is leuk ;) Gebruik het best vaak eigenlijk. Maar in tegenstelling tot de meeste mensen drink ik dan wel minder in plaats van meer :)
pi_110434491
quote:
4s.gif Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vrij normaal wat je hier beschrijft..
Het kan zijn, dat je vrouw ook geen beelddenker is.. dan is het helemaal frustrerend..
kijk hier eens: www.ikleeranders.nl misschien heb je er wat aan om verschillen te zien.. ook voor je vrouw.
Super! _O_
Bedankt voor de link.
pi_110672684
Heel interessante link voor mensen die problemen hebben met hun medicatie...

http://ezinearticles.com/(...)ic-Window&id=1257427
pi_110689529
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:42 schreef Tombias het volgende:
Heel interessante link voor mensen die problemen hebben met hun medicatie...

http://ezinearticles.com/(...)ic-Window&id=1257427
Problemen? Ik ben gek op dope! ^O^

Anyway. Ik ben vandaag weer bij de psych geweest en e.e.a. wordt in werking gezet. Jellinek erbij voor de cannabis, op eigen verzoek. Ik heb teveel haast om nog door te modderen, dus hoppaaaaa.

Daarnaast mogelijk antidepressiva (bupropion denk ik?) om de moodswings een beetje in de hand te gaan houden, want op deze manier kan ik onmogelijk lijn krijgen in m'n leven. Maar daar hoor ik van de week meer over. Als daarmee m'n libido om zeep wordt geholpen, prima, wat een rust zal ik hebben!

Verder ehhhh... Geen idee. Dat was hem.

Zal me allemaal weer benieuwen!
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110796160
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Problemen? Ik ben gek op dope! ^O^

Anyway. Ik ben vandaag weer bij de psych geweest en e.e.a. wordt in werking gezet. Jellinek erbij voor de cannabis, op eigen verzoek. Ik heb teveel haast om nog door te modderen, dus hoppaaaaa.

Daarnaast mogelijk antidepressiva (bupropion denk ik?) om de moodswings een beetje in de hand te gaan houden, want op deze manier kan ik onmogelijk lijn krijgen in m'n leven. Maar daar hoor ik van de week meer over. Als daarmee m'n libido om zeep wordt geholpen, prima, wat een rust zal ik hebben!

Verder ehhhh... Geen idee. Dat was hem.

Zal me allemaal weer benieuwen!
Hoi,

Moet je naar de Jellinek voor je cannabisgebruik? Opname of klinisch?
Je krijgt Bupropion erbij zeg je, slik je al veel dan?
Ik ben ook net een dope fabriek, alhoewel ik nu wat mag afbouwen.
Bupropion is Welbutrin toch? Heb ik ook ja.
Volgens mij krijg je geen last van je libido met die. Jammer?

Groetjes Marleneke
A dirty mind is a joy forever.
pi_110798192
Sinds vandaag aan de dex 3x 5mg. Merk er nog niet veel van maar het was vandaag ook mijn vrije dag dus morgen eens kijken het mijn werk beinvloed. Met Concerta was ik echt een zombie zoals mijn collegas mij noemde. Mijn vrouw vond het ook niks. Ze zij dat ik beter af was zonder concerta 36mg.

Volgens de psych was ik mogelijk een van de 30% waar mfd niet werkzaam is of in iedergeval de boel verergerde.

Nu dus een Dex-avontuur.
pi_110798292
Ik was getest voor ADHD vorig jaar zomer bij PsyQ in Den Haag,ik voldeed 4 niet aan de eisen(van de 6) om het te hebben. _O-
pi_110802953
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met homeopathische medicijnen of daar wat meer over weten?
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_110803250
quote:
12s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:01 schreef Selyn het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met homeopathische medicijnen of daar wat meer over weten?
Ik vreet valeriaan om de scherpe randjes van mn onrust en stemmingswisselingen af te halen.
pi_110803275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Hoi,

Moet je naar de Jellinek voor je cannabisgebruik? Opname of klinisch?
Je krijgt Bupropion erbij zeg je, slik je al veel dan?
Ik ben ook net een dope fabriek, alhoewel ik nu wat mag afbouwen.
Bupropion is Welbutrin toch? Heb ik ook ja.
Volgens mij krijg je geen last van je libido met die. Jammer?

Groetjes Marleneke
Op dit moment geen medicatie. we zochten iets dat mn stemming kan stabiliseren, en omdat dit spul de naam heeft de wat meer generieke adhd klachten ook te bestrijden kwam ie daar mee.

Probleem? Op zich zou ik dat voorlopig prima vinden ja. Brengt me alleen maar in problemen.
pi_110803706
quote:
12s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:01 schreef Selyn het volgende:
Nee,helaas nooit medicijnen geslikt!
pi_110812382
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nee,helaas nooit medicijnen geslikt!
Helaas niet? Dus eigenlijk had je het wel graag gewild?
pi_110846324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef Tombias het volgende:

[..]

Helaas niet? Dus eigenlijk had je het wel graag gewild?
Nee,is helemaal niet nodig! _O-
pi_111026888
Kan iemand mij een beetje advies geven over mij situatie..

Ik ben een jaar geleden naar de huisarts gegaan met concentratie- en motivatieproblemen etc. De huisarts had mij toen doorverwezen naar een psycholoog, mentaalbeter. Daar moest ik een paar testjes doen, oa de WAIS-III en de ANT(Attention Network Test ofzo?). De WAIS-III ging niet zo lekker. Ik had namelijk niet verwacht dat de test mondelijk werd afgenomen. Had die dag ook nog een proefwerk, dus had ook niet zo lekker geslapen.

Ik kreeg de voorlopige diagnose ADD, maar het was nog niet definitief. Ze wist het namelijk nog niet zeker en wilde ook nog contact opnemen met school. Mij werd wel verteld dat ik proef medicatie kon proberen, dus hiervoor werd ik naar de huisarts verwezen.

Huisarts zegt dat hij deze niet mag voorschrijven, dat moest een psychiater doen. Dus hij verwees mij door naar het GGZ.
Bij het GGZ wilden ze blijkbaar opnieuw een onderzoek doen. Na het intake gesprek zeiden ze dat ik de resultaten moest opsturen van het onderzoek van Mentaalbeter. Dus ik had dat gedaan.

Ik werd toen uitgenodigd voor nog een gesprek, om een aantal testjes te doen. Die aantal testjes bestond uit tankstations zoeken op een kaart en het omcirkelen van vierkantjes met 3 punten erin. :') Vond het nogal vreemd en doelloos, maargoed.
Twee personen waren er overigens om het onderzoek te doen. Een man die "expert op het gebied van communicatie met ouders" was, en een vrouw die "expert was op het gebied van kinderen" of zo iets. Ik had wel een beetje het gevoel dat ik als een 8-jarige werd behandeld.

Na anderhalve maand hadden ze eindelijk het resultaat. Ik heb dus totaal 3 gesprekken met hen gehad. Ze zeiden dat ik vanwege mijn lage IQ score(ik had namelijk maar 110 op de WAIS-III gescoord) beter havo kon doen. Vwo zou te moeilijk zijn. Verder gaven zij mij het advies om goed te slapen want dat zou de concentratie bevorderen. :')

Ik vond het advies nogal demotiverend. Ik heb niet echt het gevoel dat zij mij geloofden. Het is inmiddels alweer 6 maanden verder, en er is niets veranderd. Heb ook geen gesprekken meer gehad omdat het onderzoek afgerond was (bij beide GGZ en Mentaalbeter). Ook geen medicatie gekregen.
Op school kom ik nog steeds heel de tijd te laat, tijdens de lessen kan ik me totaal niet concentreren en zit ik maar een beetje te dagdromen. Heb ook maar weinig motivatie en met schoolwerk begin ik nog altijd te laat. Tot zover ik het me kan herinneren, ben ik nooit eerder dan een dag van tevoren begonnen met leren...

Ik ben overigens 18 jaar, man en zit in 6vwo. Ik heb dus over 2 weken examens, en ik ben nog niet eens begonnen met leren. -O-
Wat nu?

Overigens met mobiel getypt, dus excuses voor spelfouten of rare zinnen.
  woensdag 2 mei 2012 @ 06:46:51 #71
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111026950
Apart verhaal ja.

Sowieso toch maar zorgen dat je die examens haalt in elk geval.
pi_111036021
Kun je niet aan mentaalbeter vragen of ze je door kunnen sturen naar een psych?
Bij mij stuurde m'n huisarts me in eerste instantie door naar de "standaard" ggz hier in de buurt waar iedereen naar doorgestuurd wordt.
Na 6 keer bellen had ik nog steeds geen afspraak kunnen maken. Dus toen maar zelf geregeld dat ik bij een andere instelling terecht kon en daar kon ik wel meteen terecht.
Na mijn diagnose hebben zij een psychiater voor me geregeld, omdat ze zelf geen psychiater in dienst hebben.

Vind eigenlijk ook dat het zo hoort.
Zij zijn begonnen met je hele diagnose riedeltje etc.. dan vind ik ook dat ze moeten regelen dat je van A tot Z geholpen wordt: Diagnose, educatie, medicatie, behandeling en daarna netjes afronden als jij er aan toe bent!

~O>
You're dead to me!
pi_111051131
Terwijl ik door het GGZ "onderzocht" werd, werd mijn dossier bij Mentaalbeter gesloten. Dus ik weet niet meer of ik daar nog terecht kan. Ook is het alweer bijna 10 maanden geleden dat ik laatst contact met hun had.
Mentaalbeter had overigens ook geen psychiater in dienst, dus voor die proefmedicatie werd ik gewoon naar de huisarts gestuurd, en die heeft mij weer doorverwezen naar het GGZ.
pi_111052350
wat dom van ze. gewoon eisen dat ze 'm weer openen. En als zij geen psych hebben moeten ze je doorsturen naar eentje en niet alles lekker makkelijk op de huisarts afschuiven..
je wordt nu een beetje van 't kastje naar de muur gestuurd, moet je niet laten doen. Voet bij stuk houden!!
You're dead to me!
pi_111075434
Ik denk dat de GGZ jou verder moeten helpen. Gewoon dat dossier weer open en vertellen dat de klachten absoluut nog niet weg zijn en dat je huisarts je hiernaartoe had verwezen voor evt. proefmedicatie en wat hebben ze daarmee gedaan? Bij mentaalbeter ofzo heb je al gelopen en zij hebben je doorverwezen ook. Dus is het duidelijk bij wie je moet zijn en er actie moeten ondernemen. Ik loop bij GGZ Halsteren maar nooit geen klachten hoor. Succes!
A dirty mind is a joy forever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')