Tygo, das toch die Nederlandse acteur ook? Wel leuke combinatie jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja wel ok.En met Sean Bean, Carice en Tygo Gernandt.
Nee, maar durf er nu al geld op te zetten dat Sean Bean dood gaatquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, maar durf er nu al geld op te zetten dat Sean Bean dood gaat
stel je maar niet teveel van zijn rol voor, paar scenes waar hij wat erbij staatquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Tygo, das toch die Nederlandse acteur ook? Wel leuke combinatie jamiss maar eens downloaden
Ik vind haar een supergoede actrice in de rol van licht-sarcastische emotieloze kille heks.... en dat is ze dus nu ook weer. Ze speelt alles met een bepaalde hardheid. Daar is ze goed in. Maar ik moet de eerste super vrolijke totaal ander karakter hebbende rol van haar nog zien hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Carice lover in the house hoorIk vind haar een super goede actrice, maar ik stoor me eraan. Dat mag toch? Of moet ik omdat jij haar Engels perfect vindt, me daar maar bij aansluiten en me er meteen niet meer aan storen? Dat is het gevoel wat het bij mij oproept, sorry daarvoor ey, maar ik kan er niet meer van maken
Oh okquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
stel je maar niet teveel van zijn rol voor, paar scenes waar hij wat erbij staat
Ja, me too. Haar rollen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde idd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind haar een supergoede actrice in de rol van licht-sarcastische emotieloze kille heks.... en dat is ze dus nu ook weer.
Daar is ze goed in. Maar ik moet de eerste super vrolijke totaal ander karakter hebbende rol van haar nog zien hoor.
Hetzelfde?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, me too. Haar rollen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde idd.
In de proloog van de allereerste aflevering zagen die white walkers er volledig anders uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat er een verschil is. Ik denk dat de wights gewoon white walkers zijn, en als die mensen vermoorden dat ze dan ook wights/white walkers worden. Laten we de serie niet ingewikkelder maken dan dat ie al is.
Ik vind wel dat ze altijd ietwat depressief overkomt en er kan geen lachje vanafquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hetzelfde?
Minoes, De Gelukkige Huisvrouw, Komt een vrouw bij de Dokter, Alles is liefde.
Allemaal nogal verschillende karakters en vooral geen mysterieuze heksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke titel ook, eerst zeggen wat er gebeurt, dan [spoiler]quote:
idd haha.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe hij neerkomt. *pok*
Wel mooi dat ze er blind op vertrouwd dat ze wel naar haar luisterenquote:
Zou nog mooier zijn als er eentje iets in de trant van "go fuck yourself you miserable cunt" had beantwoord maar dat werd hem dan waarschijnlijk niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze er blind op vertrouwd dat ze wel naar haar luisteren
Waarom zegt zei eigenlijk dat ze 3 stappen moeten doen, omkeren en ogen dicht moeten doen? Om haar macht te laten zien, dat iedereen doet wat zij zegt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze er blind op vertrouwd dat ze wel naar haar luisteren
Allenaal andere rollen. Allemaal gespeeld met hetzelfde karakter. Of je nu een heks is of een poes of een depressieve vrouw, ze speelt ze met emotionele afstand. Minors misschien nog de minste, oke. Maar ze blijft een koude tante in alle rollen, zelfs een komedie als alles is liefde. En ook nu weer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hetzelfde?
Minoes, De Gelukkige Huisvrouw, Komt een vrouw bij de Dokter, Alles is liefde.
Allemaal nogal verschillende karakters en vooral geen mysterieuze heksen.
er komt een punt waarop mensen het zat zijn je marionet te zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Waarom zegt zei eigenlijk dat ze 3 stappen moeten doen, omkeren en ogen dicht moeten doen? Om haar macht te laten zien, dat iedereen doet wat zij zegt?
quote:
Ik vind hem eng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |