E2 is volgens IMDB 2 dagen geleden officeel gereleased. Dus dan mogen we nog wel een paar dagen wachten.quote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nope. Nederlandse en Poolse waren te vroeg met E02 online zetten.
Geweldige acteur ook, hij was al badass in de veel te vroeg gecancelde serie "Threshold". Hij heeft ook de mazzel dat hij een normale stem heeft, waar de meeste lilliputters vaak een piepstemmetje hebben en daardoor gedoemd zijn elfje van de kerstman te spelen ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik begin de 'imp' wel behoorlijk te waarderen ondertussen.
quote:Golden Globes, USA
Year Result Award Category/Recipient(s)
2012 Won Golden Globe Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television
for: "Game of Thrones" (2011).
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef WheeleE het volgende:
Is het bij het lezen van de boeken af en toe ook zo verwarrend?
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]Ik heb vandaag een family tree/ guide to Houses uitgeprint om er bij te houden de volgende keer
Ik weet het, sneuquote:
Haha klopt, maar je kunt beter gewoon één keer al die Houses goed bekijken, dan onthoud je het wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik weet het, sneu. Maar wel handig. Al is het maar om achteraf e.e.a. na te kijken.
Ja maar wel deels speculatief.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Littlecreep het volgende:
Overigens wat kaarten betreft. Deze is wat accurater dan die in de OP:
http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
De serie zit natuurlijk vol geografische referenties en familienamen en hun zetels. Het is wel handig om de map er een keer bij te pakken wanneer ze het hebben over Harrenhal, Casterly Rock of Highgarden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Onufriev het volgende:
Waarom zijn er zoveel van die mappen? Wat maakt het uit waar iedereen precies zit?
Same here!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik begin de 'imp' wel behoorlijk te waarderen ondertussen.
Is het dom om te zeggen dat het mij verder niet veel boeits wie waar zit? Als je maar weet dat ze onderweg zijn naar iets of juist op de vlucht, dat ze niet bij elkaar zijn of juist wel. Waar het dan op de kaart ligt maakt toch verder niet heul veel uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De serie zit natuurlijk vol geografische referenties en familienamen en hun zetels. Het is wel handig om de map er een keer bij te pakken wanneer ze het hebben over Harrenhal, Casterly Rock of Highgarden.
De map is ook niet voor niets verwerkt in de opening credits, om de kijker nog een beetje het besef te geven waar de scènes zich afspelen.
Nee dat is niet dom, verhaal inhoudelijk mis je ook niks denk ik. Bij andere films/series die zich in een fictieve omgeving afspelen heb ik ook nooit de behoefte om er een map bij te pakken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Is het dom om te zeggen dat het mij verder niet veel boeits wie waar zit? Als je maar weet dat ze onderweg zijn naar iets of juist op de vlucht, dat ze niet bij elkaar zijn of juist wel. Waar het dan op de kaart ligt maakt toch verder niet heul veel uit.
ps. als het wel dom is heb ik niks gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |