Dit zijn ook mijn picksquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:26 schreef Bootje84 het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Brian Stann vs. Alessio Sakara
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada
Dennis Siver vs. Diego Nunes
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Brad Pickett vs. Damacio Page
Had ik mijn eerste training ook. Makkie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef roepdeman het volgende:
Die move van Barnett is toch gewoon basislessen MMA??
min vermenigvuldigen met min is plus jatogggquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schrijber is niet de master of gameplan en Stefan luistert slecht.
Ik zit heel dik op Gustafsson by KO/TKO @ 2.75, maar odd is geslasht nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eerst maar even die methods afwachten
24 aprilquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog wat bekend over Overeem? Heb het de afgelopen dagen niet in de gaten gehouden.
?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Zie ik ineens Marloes bij Expeditie Robinson ofzo
klopt, is al een tijdjequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien en val nu ineens in een aflevering tijdens het zappen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
?
Afgelopen seizoen? Was Esther.. (Vergeer?).. dat was een prof kickboxster dacht ik, misschien eerder seizoen?
Nieuw seizoen? ..quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien en val nu ineens in een aflevering tijdens het zappen.
Maar ze komt niet veel aan het woord, moet de aflevering van vandaag nog zien, straks ff online kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Die gasten zien er altijd wel jacked uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Jajong het volgende:
En iedereen die nog steeds geen Bellator kijkt.. Die gevechten zijn meestal beter dan de UFC gevechten en het commentaar is ook beter.
Vorige week zei Jimmy Smith, (de commentator en voormalig Pro-vechter) dat 1 zon dude beter kon stoppen met MMA en zich maar moest aanmelden voor de kappersschool. Bazig.
Laat die nou niet zo heel leuk geweest zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Goede tip, bellator 64 hier in de download.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |