Heeft iemand een link naar de full ep? Ik vind het hilarisch dat Barnett daar aanwezig isquote:
Dat komt omdat GG in geldnood zat en met het UFC geld van Ali konden ze weer iedereen betalen, toen Alistair vertrok kreeg dus niemand meer geld! Nu is GG verkocht maar de naam blijft behouden.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, Bas is dikke maatjes met Ron N. (oprichter van GG). Toen Alistair daar nog zat was het altijd Alistair dit, Alistair dat en vond hij hem zelfs de beste HW na zijn win over Rogers. Toen The Reem vertrok begon het bashen. Eerst over het feit dat hij vertrok, toen had hij 'ineens' een glass jaw en nu valt hij natuurlijk over zijn te hoge testosteron gehalte. En dat terwijl Bas Rutten ook wel eens zwaar onder de pijnstillers heeft gevochten.
Jammer, ik heb Bas hoog staan, maar dit gedoe doet afbreuk aan zijn geloofwaardigheid.
hij staat op de vorige pagina ongeveer onderaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heeft iemand een link naar de full ep? Ik vind het hilarisch dat Barnett daar aanwezig is
Dat is dan ook lekker onredelijk want als je afhankelijk bent van een groot verdiener om de rest te betalen doe je wat fout. Zonder Alistair hadden hun nog rond moeten komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat komt omdat GG in geldnood zat en met het UFC geld van Ali konden ze weer iedereen betalen, toen Alistair vertrok kreeg dus niemand meer geld! Nu is GG verkocht maar de naam blijft behouden.
Daarom is Bas zo pissed op Ali omdat Ronnie heeft moeten verkopen.
dan moet je dan aan boon vragen, die sindsdien schoonmaker is gewordenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan ook lekker onredelijk want als je afhankelijk bent van een groot verdiener om de rest te betalen doe je wat fout. Zonder Alistair hadden hun nog rond moeten komen.
Lees ff de rest van die sitequote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef THEFXR het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn![]()
UFC Star Alistair Overeem Responds to Doping Charges
http://sibatmedia.wordpre(...)s-to-doping-charges/
Sowieso die pijn stillers die hij gebruikte kun je ook als PED zien, als je je pijn weghaalt functioneer je beter.. (nee het zijn geen roids maar wel bevorderend)quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef THEFXR het volgende:
Bassie R komt terug op zijn uitspraken:
Now yesterday, everything was getting "heated up" for me, allegations "that I used" which make me angry, because like I always say "I can look at myself in the mirror knowing I earned everything myself, WITHOUT help of PED's". And I always make sure I use the right wording, but when I watched the show this morning, I said something that was not true.
I said: “In my whole life, I have never used any performing enhancing drugs”. Which is not true, because like right now, I am taking steroids for my knees, something I tried a year ago as well but didn’t work then (hopefully now it will), my friends know this as well of course. It’s called Deca Durabolin, it’s the only steroid that “helps improve collagen synthesis and bone mineral content”, and since I have no cartilage on both my kneecaps, I am trying this out in a very low quantity.
http://www.mmashareforum.(...)eem-etc--t54482.html
Deze picksquote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Brian Stann vs. Alessio Sakara
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada
Dennis Siver vs. Diego Nunes
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Brad Pickett vs. Damacio Page
Ik ga meequote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Brian Stann vs. Alessio Sakara
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada
Dennis Siver vs. Diego Nunes
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Brad Pickett vs. Damacio Page
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:42 schreef SwaPore het volgende:
Weet iemand hoeveel een maandabonnement is op de nieuwe MMA gym in Amsterdam
Op de website zie ik het niet van R-gym
Dat is onzin... Ik train daar al 2 jaar en het is nog steeds 50 euro p/m onbeperkt trainen.quote:Op donderdag 12 april 2012 03:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.
lol, staat gewoon op de site http://www.r-grip.nl/lid-worden/
gast, hij bedoelt die nieuwe gym, die pas is geopend!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat is onzin... Ik train daar al 2 jaar en het is nog steeds 50 euro p/m onbeperkt trainen.
Ook voor nieuwe leden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |