Hier op was dat bericht toch gebaseerd die vandaag hier gepost werd? Dat hij een interview had maar niet in ging op de failed drug test maar erg vele vertrouwen/zelfverzekerd was dat hij tegen JDS ging vechten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:
weet niet of dit echt nieuw is, hij zegt iig niks over zijn test
kan,maar soms wil men liegen en zo toch de eerste scoop hebben, ik kan iig nergens aan zien dat dit na de test is opgenomen. gewoon wat oud materiaal oppoetsen en ze hebben een nieuwtje, aangezien hij totale stilte heeft ingelast komt mij dit nogal verdacht over, hij zegt ook niks nieuws/recentquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier op was dat bericht toch gebaseerd die vandaag hier gepost werd? Dat hij een interview had maar niet in ging op de failed drug test maar erg vele vertrouwen/zelfverzekerd was dat hij tegen JDS ging vechten.
Vind Cruz juist wel een coole dude als ik 'm zo zie bij TUF. Maar zijn laatste 5 gevechten heb ik allemaal geskipt of doorgeskimt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kijk TUF ook niet meer, alleen de gevechten.
Vind Braziliaanse shit gewoon kut om te volgen met ondertiteling en Cruz - Faber kan me echt gestolen worden, vooral Cruz is moeilijk saai.
Vooral de uitspraak 'I'm stronger' is natuurlijk niet zo handig nuquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan,maar soms wil men liegen en zo toch de eerste scoop hebben, ik kan iig nergens aan zien dat dit na de test is opgenomen. gewoon wat oud materiaal oppoetsen en ze hebben een nieuwtje, aangezien hij totale stilte heeft ingelast komt mij dit nogal verdacht over, hij zegt ook niks nieuws/recent
vind die armen van Faber echt dik, ik denk dan, yeah bro all nattiequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind Cruz juist wel een coole dude als ik 'm zo zie bij TUF. Maar zijn laatste 5 gevechten heb ik allemaal geskipt of doorgeskimt.
Iedereen wordt getest voordat ze huis in mogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind die armen van Faber echt dik, ik denk dan, yeah bro all nattie![]()
denk dat de TUF fighters de meeste wel nattie zijn, ik zie ze iig geen stuff naar binnen smokkelen en dan gebruiken in het huis.
ik denk dat de 17de al veranderingen worden doorgevoerd om de 24ste te zegevieren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd.. over 10/11 dagen weten hoe/wat/of.
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:37 schreef THEFXR het volgende:
THEFXR gaat schoenen vreten, REEM will be cleared to fight!
![]()
Je doelt zeker op het twitter bericht van frontrowbrian:quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vertel het je net, over een paar uur zal het wel losbarsten
?quote:Brian @FrontRowBrian
@SERIOUSMMA Reem will be cleared to fight JDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |