Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
12K wel als CM maar ik gebruik hem voor zweterig teamquote:Op maandag 9 april 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop net 2 UNAM kits, 1 voor 650 en 1 voor 1100. Wat is die silver Carlos Alberto tegenwoordig waard dan?
Angelo!quote:Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
Wie moet ik als zilver RB doen.
Nei of Fagner
Ik ga die IF Mario ook maar eens halen dan voor op de bankquote:Op maandag 9 april 2012 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wel beetje onrealistisch hoe dat spel gaatMaar goed gespeeld hoor.
Ik was net te laat.quote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
Dan had Rijst nog beter topic kunnen stelen
Dat zal je vast wel overleven.quote:Op maandag 9 april 2012 16:04 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Ik heb gerrard nu en 3,5k, hij is uit formatie dus ga er Eem 442 kaart op gooien maar zou 1 match met 6 chem erg zijn of niet?
Nei of Fagnerquote:
Ja klopt en Fagner is ook wel degelijkquote:Op maandag 9 april 2012 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Fagner nooit gebruikt maar Nei wel en hij is goed, 91 sprint speed ofzo.
die keeper is gewoon slecht, hij had ze moeten houdenquote:Op maandag 9 april 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
ajax wint de future cup.
Wel geluk, want die keeper van man utd dook er twee keer overheen, terwijl die best makkelijk waren,.
jaquote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef vandermar het volgende:
Wie is AFC Ajax op de xbox als FUT? Ben jij dat Pascal?
Dan koop ik wel een duurderequote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef diedjuh het volgende:
Ajax! Beste jeugdopleiding is nu toch wel bewezen A1 en B1 winnaars van 2 belangrijke toernooien.
Nee, die 86 pace koreaanse cbquote:
Balotelliquote:Op maandag 9 april 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
Counterploegen, ik kan daar gewoon niet van winnen. Goed gespeeld Kami.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei toch dat hij niet fit was![]()
Kom nog een keer, maar dan tegen m'n Serie A team. Die verdedigers zijn sneller en sterker. Kijk of ik jouw counters er dan wel uit kan halen.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Naughton verkocht voor 3200 en die 2 UNAM kits voor 1700 per stuk.
Goed nieuws over Serero:Naughton 3200 maar? Ik had er laatst nog 1 in mijn club, gekocht voor 2K en 5K BIN ging hij binnen 20 minuten weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei toch dat hij niet fit wasRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
GJE gewoon met de pot ervandoor gaan, doet rijst ook.
quote:
Gratz, gooi er maar wat op voor 16 BINquote:
16.800BIN dan he.quote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gratz, gooi er maar wat op voor 16 BIN
Waarom?quote:
Misschien was het te weinig door de opstelling maar er staat nu ook 1 voor 2.1k BIN en die is 4-2-2-2.quote:Op maandag 9 april 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Naughton 3200 maar? Ik had er laatst nog 1 in mijn club, gekocht voor 2K en 5K BIN ging hij binnen 20 minuten weg.
Ik heb veel leerwerk manquote:
quote:
Rente, jij hebt natuurlijk ondertussen met het geld zitten handelen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb 7x 2k ontvangen + de 2k van mezelf
+ mijn 2Kquote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Ja en inflatie.quote:Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rente, jij hebt natuurlijk ondertussen met het geld zitten handelen.
Nog niet onder de 16k geweestquote:Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rente, jij hebt natuurlijk ondertussen met het geld zitten handelen.
quote:
Ja klopt. Ik scheet 'm dik tegen die snelle Hernandez voorin.quote:Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ging wel heel erg gelijk op Lindgren. We hadden allebei ook nog een paar grote kansen gemist
tax dit datquote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Je zit de hele tijd hier.quote:
Haha, nu heb ik hem al gekochtquote:
Daar gaat je 16Kquote:
inderdaad, en die beukt ook nog eens overal door heenquote:Op maandag 9 april 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik scheet 'm dik tegen die snelle Hernandez voorin.
Het EK komt eraan ja t0g.quote:Op maandag 9 april 2012 16:23 schreef Fifut het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom iedereen een nederlands shirtje of hoedje op de ava heeft?
EKquote:Op maandag 9 april 2012 16:23 schreef Fifut het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom iedereen een nederlands shirtje of hoedje op de ava heeft?
het heeft vast niks te maken met het EK.quote:Op maandag 9 april 2012 16:23 schreef Fifut het volgende:
Jij heb mijn Torres nog gemaaktquote:Op maandag 9 april 2012 16:23 schreef Fifut het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en waarom heeft jouw UI geen leuke Oranje kit aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
IF Suk![]()
![]()
Heeft ie nou zn eigen naam op zn rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zal je zeker bevallen, ik heb em Naast up suarez en wat een baasquote:
Voor het geval ze hem ergens in een goot vinden. Adres en telefoonnummer van zijn moeder zullen ook nog wel ergens staanquote:
Ik heb nu al je tips opgevolgd. Luiz voor Ferdinand, gerrard voor anderson en hart voor cech. Gerrard viel wel net op in z'n eerste match net, mss door 6 chemquote:Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon 2K is wel een leuke inleg toch? Of gewoon voor de eer
Alleen nog rugnummer en hij kan zonder shirtje spelen tochquote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor het geval ze hem ergens in een goot vinden. Adres en telefoonnummer van zijn moeder zullen ook nog wel ergens staan
Moet je niet zolang fappen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Rijst het volgende:
Ik ging even douchen he. Kom ik terug. 77 nieuwe berichten
Ik hoop dat je douche groot genoeg is. Misschien kan je nog wel onder de buik staan, sta je ook lekker droog. Ohnee 1.60'quote:
En bevallen Luiz en Hart beter? Gerrard is echt een heerlijk spelertje. Mijn elftal draait als een tierelierquote:Op maandag 9 april 2012 16:40 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Ik heb nu al je tips opgevolgd. Luiz voor Ferdinand, gerrard voor anderson en hart voor cech. Gerrard viel wel net op in z'n eerste match net, mss door 6 chem
Pics or didn't happen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
haha maar ik ga uit eten met me meissie. Doei
Luiz is iig niet slechter en 15k goedkoper, dus lijkt me goed.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En bevallen Luiz en Hart beter? Gerrard is echt een heerlijk spelertje. Mijn elftal draait als een tierelier
Dit is het tot zoverquote:Op maandag 9 april 2012 16:50 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Luiz is iig niet slechter en 15k goedkoper, dus lijkt me goed.
Hart is wel veel beter dan cech, die gast pakt elke plaatsbalmet welk team speel jij dan?
De 86. Dat is de NUP toch?quote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Hij zal je zeker bevallen, ik heb em Naast up suarez en wat een baasga je de UP kopen of de gewone?
yepquote:
Guidetti for sure.quote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
Komt er ook een eredivisie TOTY? En wie zijn dan de favorieten?
Keeper: Zoetquote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
Komt er ook een eredivisie TOTY? En wie zijn dan de favorieten?
Isgoed eetsequote:Op maandag 9 april 2012 17:10 schreef marcie216 het volgende:
Moet nu eten GJE, na het eten misschien?
En iemand die ps3 toernooi wil hosten?
Dat zou chill zijn!!quote:
Haha thanks, lasagna uit de oven, over enkele minuten klaar.quote:
En terecht, die gozer is zo goed, maar straalt geen glamour uit. Anders had ie allang in Engeland gespeeld.quote:
Lijkt me best lastig hoor, alles wat ik heb wil ik uitgevenquote:Op maandag 9 april 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
Dat hosten van het ps3 toernooi is alleen maar het bijhouden van de coins.
layout van de competitie is al gemaakt.
Haha zou jj miss willen doen, want is er apart topic ofso over?quote:Op maandag 9 april 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
Dat hosten van het ps3 toernooi is alleen maar het bijhouden van de coins.
layout van de competitie is al gemaakt.
Voor zijn ontwikkeling en die van Feyenoord zou het goed zijn om daar naartoe te gaanquote:Op maandag 9 april 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En terecht, die gozer is zo goed, maar straalt geen glamour uit. Anders had ie allang in Engeland gespeeld.
Mensen met 5@tb en mensen die het na 1 wedstrijd opgeven zullen een behandeling krijgen gelijk stoereboiiquote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
ik had dat even snel in elkaar gezet. Niet echt bijzonder ofzo.
HEt probleem wat we de vorige keer hadden was, mensen die zich opgaven en na één wedstrijd niets meer van zich lieten horen.
En sweaty spelen, want dat is gewoon kut.
Feyenoord heeft volgend jaar toch al super veel middenvelders?quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor zijn ontwikkeling en die van Feyenoord zou het goed zijn om daar naartoe te gaanNee maar ik zou hem graag willen zien komen, Pim Blokland moet even zijn portomonee trekken want hij is imo de beste maar toch ook meest ondergewaardeerde middenvelder in de eredivisie. Ik vind hem echt geweldig goed.
Het probleem is dat er weinig drang naar voren is behalve Tonny. Goossens zie ik niet teveel inquote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord heeft volgend jaar toch al super veel middenvelders?
Goossen, El Ahmadi (mits niet verkocht), clasie, mokotjo, leerdam evt, Vormer, Vilhena en vast nog wel een paar
Daar hebben mijn BPL spelers geen problemen mee heb ik net meegekregenquote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik doe weer mee, wel met MLS Bronzes als dat geen probleem is
Wat houd sweaty precies in, want kan best dat ik dat doe?quote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
ik had dat even snel in elkaar gezet. Niet echt bijzonder ofzo.
HEt probleem wat we de vorige keer hadden was, mensen die zich opgaven en na één wedstrijd niets meer van zich lieten horen.
En sweaty spelen, want dat is gewoon kut.
Ja, ik heb Martens genoemd, en Maher bewust niet, anders kom ik zo fanboy overquote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie hebben het over het Eredivisie TOTY en dan vergeten jullie Maher te noemen?
Ik zit nu echt te twijfelen of ik IF Danilinho niet een keer uit moet proberen. Hij past in 2 van mijn teams (BraSilver en Prim Div Mex) en ik speel in beide teams dezelfde formatie.
jij hebt coins teveel?quote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie hebben het over het Eredivisie TOTY en dan vergeten jullie Maher te noemen?
Ik zit nu echt te twijfelen of ik IF Danilinho niet een keer uit moet proberen. Hij past in 2 van mijn teams (BraSilver en Prim Div Mex) en ik speel in beide teams dezelfde formatie.
Wat is most improved dan? Nog een ander toty?quote:Op maandag 9 april 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb Martens genoemd, en Maher bewust niet, anders kom ik zo fanboy overDenk dat hij kandidaat nummer 1 is voor most improved trouwens.
Dat kon ik je van te voren al vertellenquote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef Pobberd het volgende:
Fortuna 0 - 1 Zwolle. Wat een ongelofelijke kutwedstrijd
Inderdaad, ik kreeg toen nog SIF Dzsudszak in een pack die ik overigens nooit heb gebruikt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar was er geen Eredivisie TOTY, wel een Rest of the World TOTY en inderdaad een Most Improved TOTY.
Op wie?quote:
Dat Fortuna ging verliezen of dat het een kutpot was?quote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat kon ik je van te voren al vertellen
Denk na het reguliere seizoen in plaats van het TOTW, het is verspreid over 6 weken, dus natuurlijk gelegenheid voor iedereen om zich suf te kopen aan pakjes.quote:
Kutpotquote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat Fortuna ging verliezen of dat het een kutpot was?
Ja heb je gelijk in. Allemaal bagger.quote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kutpot
Loopt allemaal zo houterig die lagere divisies
quote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FC Eindhoven volgend jaar Eredivisie
Willem II - Fortuna, vorige week, dat was pas een kutpot.quote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat Fortuna ging verliezen of dat het een kutpot was?
Taiwo en het is een doorslaand succes.....quote:
Haha achja met 1 - 1 kon ik wel levenquote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Willem II - Fortuna, vorige week, dat was pas een kutpot.
Ik ben bijna al mijn 15 3 en 5 atb's met ruime winst kwijt en ik had maar drie 4 atb's. Die ben ik ook kwijt. Bij jou? In het begin liep het wat stroef, maar ben ze langzaamaan toch bijna allemaal kwijt.quote:
Ja, als CF in 4-2-3-1 en was een held, scoorde makkelijk en veelquote:
Ah, ik wil hem misschien gaan halen als ST in 4-3-3quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, als CF in 4-2-3-1 en was een held, scoorde makkelijk en veelIF RvP ervoor en liep als een trein.
Hij wordt in ieder geval nooit moe door zijn workratesquote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ah, ik wil hem misschien gaan halen als ST in 4-3-3
Haha ik ga eerst maar eens de gewone Balotelli halen en dan kijk ik welquote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wordt in ieder geval nooit moe door zijn workrates
Ik niet.quote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Haha achja met 1 - 1 kon ik wel leven
Heb je skype of een headset?quote:
Om van te kotsen die figurenquote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Gatverdamme zeg wat is dat vandaagwil je een potje met je bronzes kom je tegen een brons team met hart, agbonlahor en walcott als spitsen. Heb m'n controller maar weggelegd want heb hier geen zin meer in
Ja, heeft die.quote:Op maandag 9 april 2012 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Brute solo van Ben Arfa bij Newcastle - Bolton
Heeft die al een IF? Want die verdiend ie wel.
Speel dan gewoon brons toernooiquote:Op maandag 9 april 2012 17:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Echt hè, is al de tweede keer vandaag
Malki is nu al ziek goed.quote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Keeper: Zoet
verdediging : Vertonghen zeker, douglas zal ook wel
Middenveld misschien el ahmadi? Mertens zal ook wel.
ST Dost, malki, guidetti denk ik zo
Kan ik geen golds op m'n bank zetten, ik zorg er wel voor dat m'n rating niet hoger is dan 3 starsquote:
Met een bronzen MLS ploeg sloop je die gastenquote:Op maandag 9 april 2012 17:45 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Echt hè, is al de tweede keer vandaag
Ja, prima spits. Jammer van zijn workrates, maar als je er mee om kan gaan, scoort hij aan de lopende band.quote:
Skypequote:
Heb je een link naar je team?quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Chocomelkkoe het volgende:
Gatverdamme zeg wat is dat vandaagwil je een potje met je bronzes kom je tegen een brons team met hart, agbonlahor en walcott als spitsen. Heb m'n controller maar weggelegd want heb hier geen zin meer in
Ik las hier een tijd mee al en heb zo een mls teamquote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een bronzen MLS ploeg sloop je die gastenMoet zo lachen, soms drukken ze na de aftrap gelijk op pauze, brengen ze Robinho, Neymar en Pato in, dat soort dingen. Gewoon rammen met Kandji en shhhh celebrations doen
DM me even je username, kunnen we bellen oidquote:
Heb ook een tijdje Ronaldo, SIF Chiellini, Up Benzema op de bank gehad. Bracht ik gewoon ook die gasten in. Staan ze raar te kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Ik las hier een tijd mee al en heb zo een mls teamvanmiddag is het gelukt maar is gwn frustrerend
Haha, jammer dat ze niet kunnen zien welke versies het zijn, maar Aguero en up suarez waren reserves nuquote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook een tijdje Ronaldo, SIF Chiellini, Up Benzema op de bank gehad. Bracht ik gewoon ook die gasten in. Staan ze raar te kijken
Kan het eig ook gewoon posten: 442: up suarez-Agueroquote:
Feyenoord - Newcastle lijkt mij wel weer een mooie wedstrijd in Europaquote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Thorb het volgende:
Tottenham
![]()
Beter wordt Arsenal 2/3 en Newcastle 4, dat zou pas leuk zijn
Gervinho/Ben Arfa/Valencia/Walcott allemaal beter/leuker imoquote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Kan het eig ook gewoon posten: 442: up suarez-Aguero
Nani-gerrard-Essien-Lennon (als je daar nog een betere zou weten?)
Taiwo-David luiz-Touré-richards
Hart
Als Newcastle 4e wordt kunnen ze nog Champions League halen, moet Feyenoord nog wel even hun best voor doenquote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord - Newcastle lijkt mij wel weer een mooie wedstrijd in Europa
Ben arfa ga ik nemenquote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gervinho/Ben Arfa/Valencia/Walcott allemaal beter/leuker imo
Heb trouwens ook headset maar die klinkt raar ofsoquote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
DM me even je username, kunnen we bellen oid
Als Feyenoord wint van Roda en Excelsior, dan heb je kans dat ze 2de of 3de staan. Moeten ze zelf nog tegen AZ en tegen Heerenveen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als Newcastle 4e wordt kunnen ze nog Champions League halen, moet Feyenoord nog wel even hun best voor doen
Als Twente gelijkspeeld woensdag en Heerenveen wint dan komt het wel heel, heel erg dichtbij.quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als Newcastle 4e wordt kunnen ze nog Champions League halen, moet Feyenoord nog wel even hun best voor doen
Clubs! Nu melden!quote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb trouwens ook headset maar die klinkt raar ofso
Kom clubs0nquote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb trouwens ook headset maar die klinkt raar ofso
Wij hebben het makkelijkste programma qua clubs op de ranglijst.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
Het is ook nog wel mogelijk hoor, zou het wel mooi vinden voor ze. Maar moet het eerst nog zien
Kijk dan gewoon bij open bid. ps3?quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Ja maar in 4-3-3 gaat ie voor 1000c
in 442 is hij waarschijnlijk al RM voor je gemaakt hequote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Hij is al van RW naar RM verplaatst he. Die 2,8k is echt goedkoop.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Sure thingquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef marcie216 het volgende:
Met headset clubben dan ga ikhem zoeken?
Oh jaquote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is al van RW naar RM verplaatst he. Die 2,8k is echt goedkoop.
quote:
Oke start ff:p?quote:
Truequote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
De meeste mensen die 5 skill spelers hebben gebruiken ze niet eens, al helemaal kansloos zijn die braskilvers die alleen maar lb+y'en
Ik gebruik ze wel, doe ik met nani ook. Sommige mensen zijn idd wel zo. Kopen ze brasilvers is de enige skill een cutbackquote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef Thorb het volgende:
De meeste mensen die 5 skill spelers hebben gebruiken ze niet eens, al helemaal kansloos zijn die braskilvers die alleen maar lb+y'en
Is wel door een Ajacied gedaan hèquote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
True![]()
Ik vind de scoop turn echtwachten tot je tegenstander in de rugkomt en dan scoop turn naar achteren
echt briljant gewoon.
Waarom Villa als je Falcao in de spits hebt? Ik zou crossen als een madderfakker.quote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
Heb nu dit en 15k, wie verkopen en wie kopen?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fNx8Ruc1bdiX0
Alsof jij zou scoren uit crosses.quote:Op maandag 9 april 2012 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom Villa als je Falcao in de spits hebt? Ik zou crossen als een madderfakker.
Care, ik heb niets tegen Eriksenquote:Op maandag 9 april 2012 18:10 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
Is wel door een Ajacied gedaan hè
Oh dacht dat je anti-Ajax wasquote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Care, ik heb niets tegen Eriksenen net alsof anderen het niet hebben gedaan. Ronaldinho, mijn nickname bij voetbal
, deed het zo vaak en zo briljant
Oh. En Carvalho.quote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
Heb het niet gezien, kom net uit de trein.quote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist dat jullie keken, daarom cutbackte ik.
Pro-Feyenoord en vind het leuk om te trollenquote:
Je kan beter Nilmar doen, een poacher ipv Falcao. UP Benzema kan ook.quote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
Zelfde voor Reyes, da's een linkspoot op rechts.quote:Op maandag 9 april 2012 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom Villa als je Falcao in de spits hebt? Ik zou crossen als een madderfakker.
Tja, heb nog Perea maar ik wou voor ratings gaan.quote:
Kan inderdaad, zit meer in over verdediging..quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan beter Nilmar doen, een poacher ipv Falcao. UP Benzema kan ook.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tja, heb nog Perea maar ik wilde voor ratings gaan.
Iraolo RB en Perea centraal.quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tja, heb nog Perea maar ik wilde voor ratings gaan.
[..]
Kan inderdaad, zit meer in over verdediging..
Santonquote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste Italiaanse LB?
[..]
Zelfde voor Reyes, da's een linkspoot op rechts.
Ik twijfelde al tussen hem en Balzaretti, thanks.quote:
ikquote:
PSV zijn?quote:Op maandag 9 april 2012 18:26 schreef pascal08 het volgende:
Wat is de op een na grootste meest trieste actie die ik ooit ga gebruiken in FIFA12?![]()
Diegene die het weet te raden (min of meer, krijgt 2 Cuesta's). Xbox 360 of PS3 maakt niet uit.
Een pacehoeren team bouwen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:26 schreef pascal08 het volgende:
Wat is de op een na grootste meest trieste actie die ik ooit ga gebruiken in FIFA12?![]()
Diegene die het weet te raden (min of meer, krijgt 2 Cuesta's). Xbox 360 of PS3 maakt niet uit.
Download aanzetten en Cuasta mag je houdenquote:Op maandag 9 april 2012 18:26 schreef pascal08 het volgende:
Diegene die het weet te raden (min of meer, krijgt 2 Cuesta's á 4k per stuk). Xbox 360 of PS3 maakt niet uit.
Nee. En van die Cuesta's moet ik toch af.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Download aanzetten en Cuasta mag je houden
Nilmar in je team stoppen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:26 schreef pascal08 het volgende:
Diegene die het weet te raden (min of meer, krijgt 2 Cuesta's á 4k per stuk). Xbox 360 of PS3 maakt niet uit.
Keeper team maken.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Niet eens dichtbij, kouder dan koud.
Rickyquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie heeft zin om iets te gaan pricefixen? Weet nog niet wat.
Team vol met de slechtste bronze spelers en in de eerste minuut C. Ronaldo en Messi erin subben?quote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Keeper team maken.
0 chemistry team
Team vol met spitsen?
Dit kunnen echt 205i32095 dingen zijnquote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, die zin klopt niet helemaal.
Fix: de op een na meest grootste triestste actie.
Heb je ze echt allemaal geteld?quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit kunnen echt 205i32095 dingen zijn
Jij komt al in de buurt.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Team vol met de slechtste bronze spelers en in de eerste minuut C. Ronaldo en Messi erin subben?
Hahaha gefeliciteerd !quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Finale silver cup (die van 950c)
6-0 gewonnen van een 5 at the back BPL silver team.
Schoten op goal
15 voor mij en 0 voor hem
Totale schoten was 21 om 1
Eerste toernooiwinst btw
IF/UP Subben met attribute kaartje erop?quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen 5 atb, geen slecht team, maar wel een speler subben.
Ja, maar wie?quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF/UP Subben met attribute kaartje erop?
Nahhquote:Op maandag 9 april 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
Pak Luc CastagnosGekke G
Die heb ik nog 20 op mijn tradepile staan.
Verkopen, maar ik denk dat ze net iets te hoog geprijsd zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nahh. Wat moet je trouwens met 20 Casta's op je TP?
Gefeliciteerd met je eerste toernooi winst trouwens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |