Zelfs als je het weet, invloed uitoefenen kun je enkel door te stemmen. En ik hoef je niet te vertellen hoe groot je invloed is met 1 stem, al betaal je miljoenen aan belastingen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef klipper het volgende:
[..]
Rot toch op man, als ik 50% inlevert wil ik graag weten waar dat blijft, en ja dan krijg ik het liever zelf dan dat het naar een stelletje bloedzuigers gaat.
Wat dat betreft zou de stemverhouding ook weleens tegen het licht gehouden mogen worden.quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zelfs als je het weet, invloed uitoefenen kun je enkel door te stemmen. En ik hoef je niet te vertellen hoe groot je invloed is met 1 stem, al betaal je miljoenen aan belastingen.²
Je bent zo gierig en gulzig dat je denkt dat alles om geld draait. Weleens van idealen gehoord waarom mensen stemmen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef klipper het volgende:
Wat dat betreft zou de stemverhouding ook weleens tegen het licht gehouden mogen worden.
Alles draait ook om geld, je bent pas stom als je dat niet in ziet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent zo gierig en gulzig dat je denkt dat alles om geld draait. Weleens van idealen gehoord waarom mensen stemmen?²
Dat zou wel eerlijk zijn want gebruik maken van de voedselbank komt feitelijk neer op extra inkomsten.quote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal de VVD een bankenbelasting invoeren voor de voedselbanken?
Hier verschillen wij dus van mening. Geniet maar van je volle portefeuille en laat anderen lekker in de kou staan. Kun je je hart niet verkopen? Je gebruikt hem toch niet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef klipper het volgende:
[..]
Alles draait ook om geld, je bent pas stom als je dat niet in ziet.
Ja, dat zeggen alle netto ontvangers.quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Denken dat het leven om werken en geld hoort te draaien dat is pas stom.
Wat zijn dat ?quote:Op maandag 9 april 2012 18:15 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen alle netto ontvangers.
Niet om werken, wel om geld.quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Denken dat het leven om werken en geld hoort te draaien dat is pas stom.
Maar hoort dat ook zo te zijn ? dat is de vraag.quote:Op maandag 9 april 2012 18:16 schreef klipper het volgende:
[..]
Niet om werken, wel om geld.
Je kunt zeggen wat je wilt maar zonder geld begin je niets.
Occupy begonnen als ideaal van sommigen, maar uiteindelijk zijn het gewoon een stelletje werklozen waar de wereld niet op zit te wachten.
Kap eens met dit geneuzel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier verschillen wij dus van mening. Geniet maar van je volle portefeuille en laat anderen lekker in de kou staan. Kun je je hart niet verkopen? Je gebruikt hem toch niet.²
Ik vind het ook geneuzel, maar ik probeer een spiegel voor te houden.quote:
Dat heeft geen zin bij blinden.quote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het ook geneuzel, maar ik probeer een spiegel voor te houden.²
Liefde en dergelijke zijn processen die door het lichaam in gang gezet worden, niet door het hart, het hart is puur een metafoor voor dit alles.quote:Op maandag 9 april 2012 18:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier verschillen wij dus van mening. Geniet maar van je volle portefeuille en laat anderen lekker in de kou staan. Kun je je hart niet verkopen? Je gebruikt hem toch niet.²
Voornamelijk bijstandtrekkers of mensen die het minimum verdienen of zo weinig belasting betalen dat je je afvraagt of je moet lachen of huilen.quote:
Ligt eraan, degene aan de rechterkant help ik wel, die aan de linkerkant zoekt het maar uit.quote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan echt niet gelukkig worden als ik rijk ben maar mijn buurman geen eten heeft.²
Dus jij zou hem neerknallen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan echt niet gelukkig worden als ik rijk ben maar mijn buurman geen eten heeft.²
Dan laat je 'm toch meeëten?quote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan haal je hem toch in huis? Jij voelt je in en ingoedquote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh heerlijk, we gaan een nieuwe variant uitvinden op de klasseververschillen .. dat de een rijk is en de ander arm is niet genoeg, die arme moet ook nog monddood gemaakt worden.quote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou de stemverhouding ook weleens tegen het licht gehouden mogen worden.
Onder de 18.000 geen stemrecht.
Van 18.001 tot 30.000 1 stem
Van 30.001 tot 50.000 2 stem
Vanaf 50.001 3 stem
Bovenstaande zal wel nooit een feit worden, maar wie weet kunnen we het onderstaande bewerkstelligen.
Vrouwen kregen pas vanaf 1922 actief stemrecht, nu kgen ze het van bijstandstrekkers wel afpakken, wil je stemmen dan moet je bijdragen aan de maatschappij.
Ondanks dat je doorgaans een troller bent, ronduit eens met deze post.quote:Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij eigenlijk het meest opvalt én irriteert in dit topic is het gebrek aan empathie en de aanwezigheid van extreme egoïsme. Doordat iedereen alles voor zichzelf wil houden en niets of zo weinig mogelijk van solidariteit wil weten maken ze van elke behoeftige, of op zijn minst een groot gedeelte van deze groep, een lui persoon die "misbruik" maakt van het systeem.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |