abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:55:33 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110137152
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zou dus eens moeten veranderen. Als men een aparte abw-uitkering zou hebben voor mensen die echt niet, of niet fulltime kunnen werken, dan is het ook mogelijk om het gezonde deel bijstandstrekkers harder aan te pakken. Het kaf van het koren scheiden, eigenlijk.
Gia, serieus, kun je geen kantoorwerk uitvoeren wat qua werkdruk en werkuitvoering min of meer gelijk staat aan Fok!ken? Intelligent ben je zeker. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:01:53 #277
3542 Gia
User under construction
pi_110137419
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gia, serieus, kun je geen kantoorwerk uitvoeren wat qua werkdruk en werkuitvoering min of meer gelijk staat aan Fok!ken? Intelligent ben je zeker. :{

Dank je. Als iemand mij tikwerk aanbiedt, thuis, zou ik dat zeker graag doen. Maar dan wel met dezelfde voorwaarden, verzekeringen enz.., die gezonde mensen ook hebben. En met de mogelijkheid weer terug in de WAO te komen, onder dezelfde voorwaarden als nu, mocht dat nodig zijn.
pi_110137666
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij overdrijft de andere kant op. Wie gaat er nou eerst met de trein, vervolgens met de bus, dan met de watertaxi, daarna met de fiets en het laatste stukje lopend naar zijn slechts "1100 euro" betalende werk. :')

Wie?

Als het gratis geld van anderen niet meer binnenkomt moet je eens opletten hoe snel men dat gaat doen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:10:22 #279
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110137801
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als het gratis geld van anderen niet meer binnenkomt moet je eens opletten hoe snel men dat gaat doen.
Dat is ook zo... en het gratis geld van anderen raakt momenteel ook op, dus er gaat zeker nog meer druk komen uit uitkeringsgerechtigden.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_110137883
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee moussie, volgens jou is altijd alles onmogelijk, daarom noemt men je zo. Op de fiets naar het werk? Kan niet want in oost-Groningen als moeder van 6 kinderen lopen ze allemaal longontsteking door fietsen. Goedkope 2e handsTV ipv flatscreen? Kan niet want brandveiligheid volgens de verzekering bla bla. Koningin van onmogelijk vergezochte drama scenarios. Iets wat je net ook weer deed.
Ten eerste krijg je als alleenstaande moeder met zes kinderen (bestaan die nog?) amme nooit niet een baantje, al heb je de opvang ivm mogelijke ziekten van de kinderen heel goed kunnen regelen en smeek je op je knieën, een werkgever neemt dat risico gewoon niet. Ten tweede kan je maar twee kinderen tegelijk veilig vervoeren op de fiets, en voor een bakfiets is er geen geld.
En ja, in een grotere stad is het absoluut niet moeilijk om op loopafstand alles wat je nodig hebt te vinden voor een habbekrats en nog ruime keuze ook, maar als ik hier zo kijk op marktplaats, of de lokale kringloop is het treurnis troef ..
Kom eens uit je wereld van veronderstellingen en vooroordelen en kijk naar de praktijk, de realiteit.
pleased to meet you
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:12:28 #281
13462 BansheeBoy
pi_110137892
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja, dan wel. Maar dan zullen het aantal huurmoordenaars ook wel toenemen. Alsmede andere criminaliteit. Er is een soort "mensen" dat gewoon weigert te werken. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 15:16:17 #282
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110138066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef moussie het volgende:

[..]

Ten eerste krijg je als alleenstaande moeder met zes kinderen (bestaan die nog?) amme nooit niet een baantje, al heb je de opvang ivm mogelijke ziekten van de kinderen heel goed kunnen regelen en smeek je op je knieën, een werkgever neemt dat risico gewoon niet. Ten tweede kan je maar twee kinderen tegelijk veilig vervoeren op de fiets, en voor een bakfiets is er geen geld.
En ja, in een grotere stad is het absoluut niet moeilijk om op loopafstand alles wat je nodig hebt te vinden voor een habbekrats en nog ruime keuze ook, maar als ik hier zo kijk op marktplaats, of de lokale kringloop is het treurnis troef ..
Kom eens uit je wereld van veronderstellingen en vooroordelen en kijk naar de praktijk, de realiteit.
Uitvluchten, uitvluchten, uitvluchten...

Mijn vader had altijd een goed antwoord hierop: "Schop onder je reet hebben? Nou dan."
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_110138102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dat is ook zo... en het gratis geld van anderen raakt momenteel ook op, dus er gaat zeker nog meer druk komen uit uitkeringsgerechtigden.
Maar die druk moet je dus niet uitoefenen op die uitkeringsgerechtigde, die moet je uitoefenen op de werkgever die dat soort arbeidsplaatsen waarin je je 40 uur per week thuis naar eigen inzicht kan indelen moet bieden, die banen zijn er nu niet. Zoals ik eerder al zei, wat ik nu doe als vrijwilliger, onbetaald, is eigenlijk zo'n baantje ..
pleased to meet you
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:17:42 #284
13462 BansheeBoy
pi_110138115
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Gia het volgende:
Dank je. Als iemand mij tikwerk aanbiedt, thuis, zou ik dat zeker graag doen. Maar dan wel met dezelfde voorwaarden, verzekeringen enz.., die gezonde mensen ook hebben. En met de mogelijkheid weer terug in de WAO te komen, onder dezelfde voorwaarden als nu, mocht dat nodig zijn.
Ok, dat kan ik me goed voorstellen. Maar ondanks dat je niet werkt, er is toch geen sprake van voedselbank afhankelijkheid hoop ik? :{

dinsdag 10 april 2012 @ 15:18:27 #285
13462 BansheeBoy
pi_110138150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef 3-voud het volgende:
Mijn vader had altijd een goed antwoord hierop: "Schop onder je reet hebben? Nou dan."
Je kunt niet stellen dat iedereen in de bijstand lui is of een vochtig achterwerk heeft.

pi_110138207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Uitvluchten, uitvluchten, uitvluchten...

Dat is geen uitvlucht man, dat is de realiteit .. of zou jij als werkgever het risico nemen dat je werkneemster er al weer niet is omdat er een van die zes kinderen ziek is? Dat krijg je al te horen als je twee kinderen hebt namelijk, laat staan dat het er zes zijn. Maar ja, ik begrijp dat jij ijzer met je blote handen kan breken?
pleased to meet you
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:20:59 #287
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110138246
Is het trouwens niet een beter idee om de afnemers van de voedselpakketten eerst kookcursussen en een cursus 'bewust inkopen' te laten doen?

Als ik soms bij mensen ben die zeggen financieel heel erg krap te zitten, maar dat ik dan wel allerlei duur kant-en-klaar voedsel, 'wereldgerechten', allerlei merkartikelen, kratten Heineken, flessen Coca Cola, Dreft afwasmiddel... enzovoort in de kasten zie staan, denk ik ook weer van "hmm :{".

- Als ik met verse ingrediënten bijvoorbeeld een voorraad nasi goreng bereid, heb ik 14 flinke porties voor zo'n 10 euro. Bovendien is het een stuk smakelijker en voedzamer dan kant-en-klare en Conimex/Inproba/Honig/Knorr shitzooi en snelkookrijst. :)

- Priklimonade drink ik nooit doordeweeks, omdat ik ten eerste geen zin heb om met zoveel flessen te slepen, ten tweede is het ook erg ongezond. Dorstlessen kan ook met water en siroop.

- En als je van bier houdt, dan drink je ten eerste maar wat minder, en ten tweede - als je zo krap zit -, neem je maar genoegen met een B-merk.

Mja, ik weet het, is waarschijnlijk wel een erg idealistische gedachte van mij. :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:21:29 #288
13462 BansheeBoy
pi_110138255
Ja, ik kom zo vaak bij klanten waar dan een random girl naar huis gaat omdat 1 van de kinderen ziek is. :')

Blijf gewoon huismoeder is mijn motto... :)

dinsdag 10 april 2012 @ 15:26:11 #289
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110138451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef moussie het volgende:
Ten eerste krijg je als alleenstaande moeder met zes kinderen (
Is dit een voorbeeld of heb jij 6 kleine kinderen? :o

Aangezien ik volgens mij ook ergens in dit topic gelezen heb dat je rond de 60 bent, dan zou je toch verwachten dat als je kinderen hebt, dat die dan volwassen zijn.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110138698
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is het trouwens niet een beter idee om de afnemers van de voedselpakketten eerst kookcursussen en een cursus 'bewust inkopen' te laten doen?

Als ik soms bij mensen ben die zeggen financieel heel erg krap te zitten, maar dat ik dan wel allerlei duur kant-en-klaar voedsel, 'wereldgerechten', allerlei merkartikelen, kratten Heineken, flessen Coca Cola, Dreft afwasmiddel... enzovoort in de kasten zie staan, denk ik ook weer van "hmm :{".

- Als ik met verse ingrediënten bijvoorbeeld een voorraad nasi goreng bereid, heb ik 14 flinke porties voor zo'n 10 euro. Bovendien is het een stuk smakelijker en voedzamer dan kant-en-klare en Conimex/Inproba/Honig/Knorr shitzooi en snelkookrijst. :)

- Priklimonade drink ik nooit doordeweeks, omdat ik ten eerste geen zin heb om met zoveel flessen te slepen, ten tweede is het ook erg ongezond. Dorstlessen kan ook met water en siroop.

- En als je van bier houdt, dan drink je ten eerste maar wat minder, en ten tweede - als je zo krap zit -, neem je maar genoegen met een B-merk.

Mja, ik weet het, is waarschijnlijk wel een erg idealistische gedachte van mij. :')
Ik gok dat die mensen waarover je het nu hebt niet al te lang geleden werkloos zijn geworden of er op een andere manier in inkomen op achteruit zijn gegaan. Dan moet je namelijk idd leren anders in te kopen, en rap ook. En tja, bij de wat minder intelligente mens duurt dat meestal wat langer
pleased to meet you
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 15:34:21 #291
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110138812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is geen uitvlucht man, dat is de realiteit ..
Er is zoveel realiteit. Jij hebt het enkel over barrieres.
Klaagvrouwtje puur zang.

quote:
of zou jij als werkgever het risico nemen dat je werkneemster er al weer niet is omdat er een van die zes kinderen ziek is? Dat krijg je al te horen als je twee kinderen hebt namelijk, laat staan dat het er zes zijn. Maar ja, ik begrijp dat jij ijzer met je blote handen kan breken?
... en daar gaan we weer...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_110138891
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

dat denk ik soms ook wel.
Ik woon ook in een achterstandswijk en je haalt bepaalde types er wel uit. Dan vraag ik me ook af waarom ze bepaalde zaken kopen die echt te duur zijn.
Je kunt echt zo goedkoop koken en veel gezonder dan kant en klaar.
de laatste paar jaar koop ik al geeneens meer sausjes en kruidenmixen, spul is niet te vreten als je eenmaal verse gerechten gewend bent
pi_110138952
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is geen uitvlucht man, dat is de realiteit .. of zou jij als werkgever het risico nemen dat je werkneemster er al weer niet is omdat er een van die zes kinderen ziek is? Dat krijg je al te horen als je twee kinderen hebt namelijk, laat staan dat het er zes zijn. Maar ja, ik begrijp dat jij ijzer met je blote handen kan breken?
dat is echt onzin hoor.
Op mijn werk zijn er zat van dat soort mensen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:37:38 #294
13462 BansheeBoy
pi_110138975
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef gehaktballetjes het volgende:
de laatste paar jaar koop ik al geeneens meer sausjes en kruidenmixen, spul is niet te vreten als je eenmaal verse gerechten gewend bent
Je hebt gelijk, het zit vol met zout, smaakmakers en conserveringsmiddelen, volgens mij erg ongezond. :{

Ik zoek eigenlijk nog een recept om zelf ketchup en sambal te maken. :)

pi_110138986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Er is zoveel realiteit. Jij hebt het enkel over barrieres.
Klaagvrouwtje puur zang.

[..]

... en daar gaan we weer...
Je weet toch...miss uitweg :) Het is altijd de schuld van een ander, nooit van de pauper zelf.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:38:06 #296
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110139003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef moussie het volgende:

[..]

Maar die druk moet je dus niet uitoefenen op die uitkeringsgerechtigde, die moet je uitoefenen op de werkgever die dat soort arbeidsplaatsen waarin je je 40 uur per week thuis naar eigen inzicht kan indelen moet bieden, die banen zijn er nu niet. Zoals ik eerder al zei, wat ik nu doe als vrijwilliger, onbetaald, is eigenlijk zo'n baantje ..
Waarom moet een werkgever die plaatsen bieden? Het is toch niet de taak van commerciele bedrijven om aan minder validen en mensen met andere beperkingen werk te verschaffen?
De taak van die bedrijven is om geld te verdienen of om op zijn minst quitte te spelen, als er dan nog wat overblijft kan de overheid daar een deel van krijgen voor o.a. zulke sociale voorzieningen.

Goed om te horen dat je vrijwilligerswerk doet, zo draag je in ieder geval bij aan de maatschappij en het is ook goed voor je eigen ontwikkeling en welzijn :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:39:55 #297
3542 Gia
User under construction
pi_110139075
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, dat kan ik me goed voorstellen. Maar ondanks dat je niet werkt, er is toch geen sprake van voedselbank afhankelijkheid hoop ik? :{

Nee hoor. Mijn man heeft ook nog een baan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:41:30 #298
13462 BansheeBoy
pi_110139140
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn man heeft ook nog een baan.
Ah ok. Is je man ook een Fok!ker? In de zin dat hij ook hier op het forum komt. :{

pi_110139146
Ik hou me zelf ook aanbevolen voor een recept van sambal van de 'turk' zeg maar, die je bij de broodjes shoarma krijgt, heerlijk vaak, en nergens te krijgen. Ik heb al eens gevraagd hoe ze dat doen, maar veel verder dan ''witte wijn'' kwam ik helaas niet !

Dus mocht iemand het weten, graag !
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_110139167
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het zit vol met zout, smaakmakers en conserveringsmiddelen, volgens mij erg ongezond. :{

Ik zoek eigenlijk nog een recept om zelf ketchup en sambal te maken. :)

http://www.chillipepers.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=32

jouw pc komt zonder google :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')