No such rule.quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf dude... Lapo is nieuwe maken wtf doe je.
Niet dat ik wat met City heb, maar hun fans had ik wel een kampioenschap gegundquote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Predicted Rank Team Curr. Matches Curr. Points Pred. Points League Win %
1 Manchester United (3758) 30 73 92 99.0%
Ja?quote:Op maandag 9 april 2012 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
He, ziet iemand of Zwolle live op EL is?
Shitteh fansquote:Op maandag 9 april 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik wat met City heb, maar hun fans had ik wel een kampioenschap gegund
Fortuna - FC Zwolle heb ik nu op EL1. Staat ook op de programma (tv-gids).quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie alleen Cambuur - Willem 2 staan als ik het wil kopen op de tv?
Apart. Is die Cambuur wedstrijd dan ook live?quote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fortuna - FC Zwolle heb ik nu op EL1. Staat ook op de programma (tv-gids).
EL3.quote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Apart. Is die Cambuur wedstrijd dan ook live?
Hmm, klote dan. Waarschijnlijk kan ik die wedstrijd van Zwolle op de één of andere manier niet zien dus.quote:
Sniper riffle op je kopquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shitteh fans. Grootheidswaanzin tot en met.
Zijn altijd open. ook met oud en nieuw om 00.00 uur.quote:Op maandag 9 april 2012 14:38 schreef Caland het volgende:
Zouden die Turkse kappers vandaag open zijn?
Kun je niet gewoon EL1 'bestellen'? dan krijg je volgens mij gewoon Zwolle..quote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, klote dan. Waarschijnlijk kan ik die wedstrijd van Zwolle op de één of andere manier niet zien dus.
Als je als middenmoter opeens meedoet om de titel ook als is het misschien maar voor een paar jaar is dat toch mooi meegenomen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zien niet hoe hun club kapot wordt gemaakt.
Ik heb hier met Tele2 de keuze uit vier kanalen. ECP1, 2, 3 en 4. Ik kan alleen ECP1 kopen nu en daar staat Cambuur - Willem 2. Apart allemaal?quote:Op maandag 9 april 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon EL1 'bestellen'? dan krijg je volgens mij gewoon Zwolle..
Als de arabieren besluiten om er mee te stoppen zijn ze helemaal niets meer. Zitten ze met een gigantische schuld etc.quote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je als middenmoter opeens meedoet om de titel ook als is het misschien maar voor een paar jaar is dat toch mooi meegenomen?
Wat? Die speelde een aantal jaar geleden niet eens in de hoogste divisie, die fans gun ik het juist.quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shitteh fans. Grootheidswaanzin tot en met.
Het is je vergevenquote:
Dat hangt helemaal van de afspraken afquote:Op maandag 9 april 2012 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de arabieren besluiten om er mee te stoppen zijn ze helemaal niets meer. Zitten ze met een gigantische schuld etc.
Apart...quote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb hier met Tele2 de keuze uit vier kanalen. ECP1, 2, 3 en 4. Ik kan alleen ECP1 kopen nu en daar staat Cambuur - Willem 2. Apart allemaal?
Aan intellect heb je niets wanneer digitaal niet meewerkt. Tering Tele2.quote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart...
maar met jouw intellectuele kennis zou je er wel uit moeten komen.
Theoretisch gezien niet. Als Sparta en Eindhoven verliezen en Zwolle wint dan staan ze met 3 wedstrijden te gaa 9 punten voor op de nr. 2 en ook qua doelsaldo mijlenver voor. Zo goed als kampioen dus.quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan zwollywood vandaag kampioen worden ?
fortuna danquote:
Een blinde haat tegenover hun grote broer en ze spreken vol minachting over de clubs waar ze eerst tussen stonden. Mijn favoriete buitenlandse club is Everton en Everton en Man. City botsen gigantischquote:
Wat ik al zei, ik ken ze verder niet maar gun ze het wel, die haat tegen ManU lijkt me wel gezondquote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een blinde haat tegenover hun grote broer en ze spreken vol minachting over de clubs waar ze eerst tussen stonden. Mijn favoriete buitenlandse club is Everton en Everton en Man. City botsen gigantisch.
Ik vond hem gisteren niet slecht spelenquote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
Die soap rondom Lescott een paar jaar geleden. City fans helemaal boos omdat Moyes zijn beste verdediger niet voor een fooi wilde verkopen aan een rivaal
. Ze zijn nog steeds boos dat ze uiteindelijk een belachelijke bak met geld hebben moeten betalen voor een verdediger die aardig is geflopt.
Redelijk ongezond. Ze teren nog steeds op een jaar waarin ze zelf kampioen werden en Man. United degradeerde. Dat is nu zo'n 35 jaar geledenquote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik ken ze verder niet maar gun ze het wel, die haat tegen ManU lijkt me wel gezond
Dat kan je toch geen supporter verwijten, zeker als je club bij de top heeft gehoord ook al is dat dan lang geledenquote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Redelijk ongezond. Ze teren nog steeds op een jaar waarin ze zelf kampioen werden en Man. United degradeerde. Dat is nu zo'n 35 jaar geleden. Ze willen er te graag bij horen.
ah dat jeugd toernooi, hoeveel was ac milan tegen ik geloof bayern geworden?quote:
Manchester - Bayern bedoel je? 2-0 Man U.quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dat jeugd toernooi, hoeveel was ac milan tegen ik geloof bayern geworden?
Ik vind het redelijk ongezond als je zo lang in het verleden blijft hangen anders.quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen supporter verwijten, zeker als je club bij de top heeft gehoord ook al is dat dan lang geleden
1989, ook al zo'n geval.quote:Op maandag 9 april 2012 14:57 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer is lpool ook alweer voor het laatst kampioen geworden? 1984 ofzo?
Dat is wel zo maar nu ze weer tot de kanshebbers horen wordt dat verleden ook opgerakeldquote:Op maandag 9 april 2012 14:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk ongezond als je zo lang in het verleden blijft hangen anders.
Hij kostte 25 miljoen pond en heeft geen vaste basisplaats.quote:Op maandag 9 april 2012 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren niet slecht spelen
Daar is Everton dan flink beter van gewordenquote:Op maandag 9 april 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij kostte 25 miljoen pond en heeft geen vaste basisplaats.
Maar de arabieren kunnen die club zo in de steek laten, het is maar een speeltje. Ze hebben officieel een begroting van maar 142 miljoen....ze geven bijna 380 per jaar uit.quote:Op maandag 9 april 2012 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar nu ze weer tot de kanshebbers horen wordt dat verleden ook opgerakeld
AC Milan - FC Barcelona 2-2.quote:Op maandag 9 april 2012 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manchester - Bayern bedoel je? 2-0 Man U.
AC Milan- Bayern heb ik niet gezien...
Ah, lag toen nog te slapenquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
AC Milan - FC Barcelona 2-2.
Die bedoelde ik.
Ik zou ook niet willen dat zulke mensen mijn club kopen, maar een club als City zou zonder deze mensen de komende 20 jaar zeker niets winnen, als er dan een gek is die kampioenschappen denkt te kunnen kopen, laat maar gaan zou ik zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de arabieren kunnen die club zo in de steek laten, het is maar een speeltje. Ze hebben officieel een begroting van maar 142 miljoen....ze geven bijna 380 per jaar uit.
ik weet ook niet hoe ik bij die wedstrijd komquote:Op maandag 9 april 2012 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, lag toen nog te slapenheb Ajax - Barca ook gemist
Was het maar zo'n feest. Everton moet al jaren flink creatief zijn om bij de subtop te blijven horen. Het stadion is te klein waardoor ze niet kunnen groeien. De supporters willen niet weg, ze hebben al eens de bouw van een nieuw stadion tegengehouden. Gelukkig is er David Moyes die vaak de goede spelers koopt en er is een, voor Engelse begrippen, goede jeugdopleiding.quote:Op maandag 9 april 2012 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is Everton dan flink beter van geworden
Waarschijnlijk vloeken in de kerk maar een gemeenschappelijk nieuw stadion voor 80000 man met Liverpool zou een goede optie zijn voor beiden, hoewel dat in Engeland misschien moeilijk te doen is logistiek ivm de vele wedstrijdenquote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Everton moet al jaren flink creatief zijn om bij de subtop te blijven horen. Het stadion is te klein waardoor ze niet kunnen groeien. De supporters willen niet weg, ze hebben al eens de bouw van een nieuw stadion tegengehouden. Gelukkig is er David Moyes die vaak de goede spelers koopt en er is een, voor Engelse begrippen, goede jeugdopleiding.
Dat was het plan ook, maar daar zijn de fans van beide clubs zwaar op tegen.quote:Op maandag 9 april 2012 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vloeken in de kerk maar een gemeenschappelijk nieuw stadion voor 80000 man met Liverpool zou een goede optie zijn voor beiden, hoewel dat in Engeland misschien moeilijk te doen is logistiek ivm de vele wedstrijden
Ach in Milaan gaat dat toch ook goedquote:Op maandag 9 april 2012 15:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was het plan ook, maar daar zijn de fans van beide clubs zwaar op tegen.
Gaat volgens mij ook redelijk goed bij ac en inter.quote:Op maandag 9 april 2012 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vloeken in de kerk maar een gemeenschappelijk nieuw stadion voor 80000 man met Liverpool zou een goede optie zijn voor beiden, hoewel dat in Engeland misschien moeilijk te doen is logistiek ivm de vele wedstrijden
Ik weet het niet, het wordt anders moeilijk voor beiden in de toekomst dus ze zullen toch wat moetenquote:Op maandag 9 april 2012 15:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is een heel ander land, niet te vergelijken.
Klopt, maar ik denk dat de clubs liever failliet gaan dan samen in 1 stadion te moeten spelen met hun aartsrivaal.quote:Op maandag 9 april 2012 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het wordt anders moeilijk voor beiden in de toekomst dus ze zullen toch wat moeten
We gaan het zien, maar dat lijkt me ook weer nietquote:Op maandag 9 april 2012 15:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat de clubs liever failliet gaan dan samen in 1 stadion te moeten spelen met hun aartsrivaal.
Ze worden dan ook een jaar ouder he, dan ga je naar een hogere leeftijdscategorie.quote:Op maandag 9 april 2012 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik zei vorig jaar nog dat de c-1 érg goed was...nu zitten de meesten in dit team. Ik heb er kijk op
Dat meisje nadert perfectie.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Bah, ik heb het maar 10 seconden volgehouden..
Ik delete die oude altijdquote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk eens in SC 124, daar zie je perfectie
Niet naar de foto's van Day-v kijken..quote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk eens in SC 124, daar zie je perfectie
Ik heb ze wel gezien, maar een geheugen als een zeef, zeker als het om vrouwen gaatquote:Op maandag 9 april 2012 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waren zoveel chicks gepost, die staat in mn fav
Geen idee, maar Kate Upton zeker niet en is geen troll. Die tieten manquote:
Deze man.quote:Op maandag 9 april 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, maar Kate Upton zeker niet en is geen troll. Die tieten manmens is wat.. onder aan in de 20 en ze hangen al bijna op der navel zonder BH.
Gaat natuurlijk niet alleen om de tieten, hè...niet zo kortzichtig.quote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jonge ga googlen, vind jij dat dat de perfecte tieten zijn, de beste in de wereld?
Ik had er best de pasen mee door willen brengen hoorquote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet alleen om de tieten, hè...niet zo kortzichtig.
Nee klopt, ze heeft ook niet de beste kont ter wereld en die is ook niet perfect.quote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet alleen om de tieten, hè...niet zo kortzichtig.
Gast. Nu zit je te trollen...quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee klopt, ze heeft ook niet de beste kont ter wereld en die is ook niet perfect.
En haar hoofd net zo.
Nee, jullie zitten zwaar te overdrijven.quote:
Ik zou der niet uit me bed schoppen neequote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
Alsof een gezonde man nee zou zeggen tegen Kate
Deze rouleert nog altijd:quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kont is beter dan die van Kate ja
Je bijbel keurt het wel goed dat je 15 jarigen post?quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doen al die naakte vrouwen hier?Mijn bijbel keurt dit niet goed.
Wat als ik je 10 euro geef. Keurt je bijbel dat wel goed?quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doen al die naakte vrouwen hier?Mijn bijbel keurt dit niet goed.
Jojoortje is mooier.quote:Op maandag 9 april 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zulke ogen maakt het allemaal niet uit.
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 9 april 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat als ik je 10 euro geef. Keurt je bijbel dat wel goed?
Heb jij ook die bikini pics van haar?quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens. Maar je mag geen Fokkers posten. dus dan maar deze
Wel van DV. Gekregen van Smoofie.quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij ook die bikini pics van haar?
Je huiswerk dan?quote:Op maandag 9 april 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond VI
Morgen EXC - NEC (niet iedereen zit er op te wachten)
Woensdag AZ - TWE, ROD - FEY, RKC - PSV, AJA - HEE
Donderdag ADO - GRO
Vrijdag VI
Zaterdag PSV - AZ
Zondag Ajax
Maandag VI
Dinsdag CHE - BAR
Woensdag BAY - REA
Zulks een berekenende userquote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik van te voren. Zo simpel is het.
Kan zeggen wat ik wil, doen ze niks op uitquote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey gitaar ga eens bij de mods zeggen dat we titties mogen posten
gr gr
[ afbeelding ]
Gadverdamme..quote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr gr
[ afbeelding ]
Dit is een vrij landquote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan zeggen wat ik wil, doen ze niks op uit
quote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr gr
[ afbeelding ]
Ze heeft kramp?quote:
Oké, jij hebt een heel netwerk dan.quote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vriend van me, dit is pas 0,01%
Begin me wel te irriteren aan hem. Buiten het voetbal om mag hij van mij alles doen. Maar overtredingen die hij maakt, bah.quote:Trainer Roberto Mancini van Manchester City heeft Mario Balotelli gewaarschuwd dat zijn carrière wel eens vroegtijdig kan eindigen als hij zijn gedrag niet verandert. Het 21-jarige enfant terrible werd zondag van het veld gestuurd in het verloren duel tegen Arsenal (1-0). Dat was de derde keer dit seizoen.
Psv'ers met babbels omdat ze beker hebben gewonnenquote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven jaag die nieuwe pisveers eens weg.
Pics van Jojoortje en andere fok chicks aant scharen post ik 1 sec.quote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
pics van davy en smoofie samen rukkend post ik 1 sec
te laat
quote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Een plaatje af en toe is niet erg, maar dit wordt een beetje too much heren.
vrouwen in vblquote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Zo hoort VBL te zijnquote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
zonder plaatje welquote:
Gut, maar je was zo in de lente stemming toch, nog steeds met dit weerquote:
Nee graftakkenhoerenweer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gut, maar je was zo in de lente stemming toch, nog steeds met dit weer?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd het alsjeblieft een beetje netjes...
De hele week gvdquote:
Maakt niet uit zolang het volgende week maar goed weer is. Op de uitnodiging van mijn kinderfeestje staat immersquote:
quote:'Neem bij goed weer zwemkleding mee. Wat we gaan doen is nog een verrassing'
Ik heb nog geen uitnodigingquote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang het volgende week maar goed weer is. Op de uitnodiging van mijn kinderfeestje staat immers
[..]
Leuk, leuk. Gaat wel goed komen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hi Muto!
Hoe is dat afgelopen met dat leuke meisje?
ikke vijf jaar.,.. Ikke komeuh!!@@??quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was niet op school toen ik ze uitdeelde. Dat zal je leren vuige spijbelaar.
Maar we hebben zo'n goede bandquote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was niet op school toen ik ze uitdeelde. Dat zal je leren vuige spijbelaar.
Dat dacht ik nietquote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar niet met Paultjuh als je dat denkt
Die heb ik nietquote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel leuk ja..
Je hebt haar FB, vraag haar mee uit.
Lekker man, 4 uur 's middags busje in, flesje wodka mee, 1 uur 's nachts thuis, half 9 tentamen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond. Hebben jullie ook zo'n ongelofelijke zin in woensdag?
Waarom heb je dan kaartjes gekocht man? Ga je toch lekker naar Heerenveen uit?quote:Op maandag 9 april 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, 4 uur 's middags busje in, flesje wodka mee, 1 uur 's nachts thuis, half 9 tentamen.
Is toch heerlijk man. Midweeks wedstrijdje.quote:Op maandag 9 april 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan kaartjes gekocht man? Ga je toch lekker naar Heerenveen uit?
Niets mis mee. Alleen moet ik de helft van AZ - TWE missenquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Midweeks wedstrijdje.
Want?quote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Alleen moet ik de helft van AZ - TWE missen
Sporten van 18:30 tot 19:30quote:
Waarom zeur je dan, PMS? Stomme kut!quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang ik Ajax maar kan zien is alles best
Toch jammer dat ik niet de hele pot daarvan mee kan pikken., Al draait het natuurlijk om het laatste fluitsignaal in Kaasland wednesdayquote:
Je had je PSV bril niet op.quote:Op maandag 9 april 2012 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n saaie bekerfinale gezien, qua voetbal en sfeer..
en toch hoor ik heleboel PSV'ers zeggen dat de sfeer geweldig was. Ik heb iets gemist denk ik.
Snap ik. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze nooit een bekerfinale hebben gezien...quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
Voor PSV-begrippen zal het ook best wel gek zijn geweest. Can't blame them.
Denk het..quote:
Kan niet. Werd in de wedstrijd al beoordeeld.quote:Op maandag 9 april 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop dat Toivonen nog een schorsing krijgt.. Of kan dat niet meer?
Echt een tyfusregel is dat héquote:Op maandag 9 april 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan niet. Werd in de wedstrijd al beoordeeld.
quote:Komende week speelt Olympique Marseille de competitiewedstrijd tegen Montpellier, dat nog volop meedoet om de landstitel. Ook Paris Saint-Germain strijdt nog om het Franse landskampioenschap en zodoende hopen de supporters van Marseille dat hun ploeg komende woensdag verliest van Montpellier.
Paris Saint-Germain geldt namelijk als hun aartsrivaal en zij willen absoluut niet dat de ploeg uit de Franse hoofdstad met het landskampioenschap aan de haal gaat. Marseille is op dit moment bezig aan een slechte reeks en staat momenteel op de negende plek. Afgelopen weekend ging de ploeg nog met 2-1 ten onder bij aartsrivaal Paris Saint-Germain.
Montpellier geldt dit seizoen als de verrassing uit de Ligue 1 en hoopt komende woensdag de koppositie in de Franse competitie te verstevigen. Als het aan de South Winners 87, de harde kern van Olympique Marseille ligt, zal dit ook gaan gebeuren. "Laten we Montpellier niets in de weg leggen, zodat PSG geen kampioen wordt dit jaar", valt er op de website van de South Winners 87 te lezen.
Zo hoort dat.quote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook in Marseille hopen ze op verlies van eigen ploeg
[..]
dm?quote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Je mag niet over bans praten, en dat ga ik ook maar niet doen. Maar ik heb nog nooit zo'n domme ban-reden gehoord![]()
Dus omdat de supporters het willen moeten ze verliezen? Omgekeerde wereldquote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet, spelen zelf nergens meer voor.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 9 april 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus omdat de supporters het willen moeten ze verliezen? Omgekeerde wereld
Doe eens DM sturen horetje.quote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Je mag niet over bans praten, en dat ga ik ook maar niet doen. Maar ik heb nog nooit zo'n domme ban-reden gehoord![]()
tuurlijk wel. Die ploeg mag zelf wel uitmaken of ze voor de winst gaan of niet.quote:Op maandag 9 april 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
[..]
Doe eens DM sturen horetje.
Wie?quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer wilde hem alsnog uitnodigen maar die kans is bij deze ook verkeken.
quote:
Maar als ik hypothetisch gezegd om jouw facebook account zou vragen levert mij dit een week ban op? Best spannend.quote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang het volgende week maar goed weer is. Op de uitnodiging van mijn kinderfeestje staat immers
[..]
Pas nou op met wat je zegt..quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar als ik hypothetisch gezegd om jouw facebook account zou vragen levert mij dit een week ban op? Best spannend.
Nee hoor. Rare vergelijking. Niet zo overdrijven.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar als ik hypothetisch gezegd om jouw facebook account zou vragen levert mij dit een week ban op? Best spannend.
Op Facebook zei je iets heel anders...quote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Rare vergelijking. Niet zo overdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is zijn facebook?http://www.facebook.com/pages/GGMM/203318756380349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is zijn facebook?Dit zou dan ook een ban zijn ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smoof bedoelde het ook als een grap..
★★★
Quoten is snitchen, dit kost je bazenpunten.quote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit zou dan ook een ban zijn ..
Laat hem dan mailenn of DM'en.quote:Op maandag 9 april 2012 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit zou dan ook een ban zijn ..
Jij hebt toch oko gemaild/gePmt destijds? FA's/Admin's zijn niet onredelijk, dat weet jij net zo goed als ik.quote:
Mijn super grappige post is ook verwijderdquote:Op maandag 9 april 2012 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Edit in een SC. Het moet niet gekker worden
Zei is ook heerlijk trouwens. Daar kan ik naar blijven kijken, verveeld nooit.quote:
Zeiquote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Zei is ook heerlijk trouwens. Daar kan ik naar blijven kijken, verveeld nooit.
Maar wat gebeurd er hier allemaal? HMF en Smoofie foetsie? Om wat FB-gezeik van Ritmo?
Jij weet het ook niet ?quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Zei is ook heerlijk trouwens. Daar kan ik naar blijven kijken, verveeld nooit.
Maar wat gebeurd er hier allemaal? HMF en Smoofie foetsie? Om wat FB-gezeik van Ritmo?
Dat was vijf jaar geleden ook, toen kreeg je geen ban.quote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Ritmo's gegevens zijn achterhaald door wat KLB volk. Smoofie en Hmf vroegen om een linkje.en kregen een ban
The end.
De maatschappij verhard.quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was vijf jaar geleden ook, toen kreeg je geen ban.
Ik ook. maar dan bij twitterquote:Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
De maatschappij verhard.
Heb dat fb-account van Ritmo ook wel eens bekeken. Staat hij gewoon op de foto met Zanger Rinus. De baas
en geen vbl user die het begrijptquote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Ritmo's gegevens zijn achterhaald door wat KLB volk. Smoofie en Hmf vroegen om een linkje.en kregen een ban
The end.
Echt he. Volgens mij postte Ritmo gewoon dagelijks op Fok.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo gaat het vast goed. Hij krijgt een leven.
Eens. Helemaal nu Happelem weg is en de volgende EO-mod zijn intrede heeft gedaan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef eight het volgende:
[..]
en geen vbl user die het begrijpt![]()
Het lijkt wel alsof sommige mods hier steeds meer de 'feeling' beginnen kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |