No such rule.quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf dude... Lapo is nieuwe maken wtf doe je.
Niet dat ik wat met City heb, maar hun fans had ik wel een kampioenschap gegundquote:Op maandag 9 april 2012 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Predicted Rank Team Curr. Matches Curr. Points Pred. Points League Win %
1 Manchester United (3758) 30 73 92 99.0%
Ja?quote:Op maandag 9 april 2012 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
He, ziet iemand of Zwolle live op EL is?
Shitteh fansquote:Op maandag 9 april 2012 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik wat met City heb, maar hun fans had ik wel een kampioenschap gegund
Fortuna - FC Zwolle heb ik nu op EL1. Staat ook op de programma (tv-gids).quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie alleen Cambuur - Willem 2 staan als ik het wil kopen op de tv?
Apart. Is die Cambuur wedstrijd dan ook live?quote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fortuna - FC Zwolle heb ik nu op EL1. Staat ook op de programma (tv-gids).
EL3.quote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Apart. Is die Cambuur wedstrijd dan ook live?
Hmm, klote dan. Waarschijnlijk kan ik die wedstrijd van Zwolle op de één of andere manier niet zien dus.quote:
Sniper riffle op je kopquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shitteh fans. Grootheidswaanzin tot en met.
Zijn altijd open. ook met oud en nieuw om 00.00 uur.quote:Op maandag 9 april 2012 14:38 schreef Caland het volgende:
Zouden die Turkse kappers vandaag open zijn?
Kun je niet gewoon EL1 'bestellen'? dan krijg je volgens mij gewoon Zwolle..quote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, klote dan. Waarschijnlijk kan ik die wedstrijd van Zwolle op de één of andere manier niet zien dus.
Als je als middenmoter opeens meedoet om de titel ook als is het misschien maar voor een paar jaar is dat toch mooi meegenomen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zien niet hoe hun club kapot wordt gemaakt.
Ik heb hier met Tele2 de keuze uit vier kanalen. ECP1, 2, 3 en 4. Ik kan alleen ECP1 kopen nu en daar staat Cambuur - Willem 2. Apart allemaal?quote:Op maandag 9 april 2012 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon EL1 'bestellen'? dan krijg je volgens mij gewoon Zwolle..
Als de arabieren besluiten om er mee te stoppen zijn ze helemaal niets meer. Zitten ze met een gigantische schuld etc.quote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je als middenmoter opeens meedoet om de titel ook als is het misschien maar voor een paar jaar is dat toch mooi meegenomen?
Wat? Die speelde een aantal jaar geleden niet eens in de hoogste divisie, die fans gun ik het juist.quote:Op maandag 9 april 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shitteh fans. Grootheidswaanzin tot en met.
Het is je vergevenquote:
Dat hangt helemaal van de afspraken afquote:Op maandag 9 april 2012 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de arabieren besluiten om er mee te stoppen zijn ze helemaal niets meer. Zitten ze met een gigantische schuld etc.
Apart...quote:Op maandag 9 april 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb hier met Tele2 de keuze uit vier kanalen. ECP1, 2, 3 en 4. Ik kan alleen ECP1 kopen nu en daar staat Cambuur - Willem 2. Apart allemaal?
Aan intellect heb je niets wanneer digitaal niet meewerkt. Tering Tele2.quote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart...
maar met jouw intellectuele kennis zou je er wel uit moeten komen.
Theoretisch gezien niet. Als Sparta en Eindhoven verliezen en Zwolle wint dan staan ze met 3 wedstrijden te gaa 9 punten voor op de nr. 2 en ook qua doelsaldo mijlenver voor. Zo goed als kampioen dus.quote:Op maandag 9 april 2012 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan zwollywood vandaag kampioen worden ?
fortuna danquote:
Een blinde haat tegenover hun grote broer en ze spreken vol minachting over de clubs waar ze eerst tussen stonden. Mijn favoriete buitenlandse club is Everton en Everton en Man. City botsen gigantischquote:
Wat ik al zei, ik ken ze verder niet maar gun ze het wel, die haat tegen ManU lijkt me wel gezondquote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een blinde haat tegenover hun grote broer en ze spreken vol minachting over de clubs waar ze eerst tussen stonden. Mijn favoriete buitenlandse club is Everton en Everton en Man. City botsen gigantisch.
Ik vond hem gisteren niet slecht spelenquote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
Die soap rondom Lescott een paar jaar geleden. City fans helemaal boos omdat Moyes zijn beste verdediger niet voor een fooi wilde verkopen aan een rivaal
. Ze zijn nog steeds boos dat ze uiteindelijk een belachelijke bak met geld hebben moeten betalen voor een verdediger die aardig is geflopt.
Redelijk ongezond. Ze teren nog steeds op een jaar waarin ze zelf kampioen werden en Man. United degradeerde. Dat is nu zo'n 35 jaar geledenquote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik ken ze verder niet maar gun ze het wel, die haat tegen ManU lijkt me wel gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |