Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar. Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Waterproof, blijven perfect zitten en goed schoon te maken. En maar 35 euro bij Megapool.nl.
Qua lopen gaat het niet zo goed. Ik liep tot een paar weken geleden drie keer in de week zo'n 9 km. Toen kreeg ik ineens erg last van m'n linkerscheen dus ben ik gestopt. Ben nu voorzichtig met vriendlief mee aan het lopen aangezien hij net begint met Evy 1-5 km. Dat gaat tot nu toe aardig.
In mijn ervaring gaat het er voornamelijk om hoe erg het draadje trekt. Gebruik je zo'n clipje, dan is dat probleem opgelost en kun je met gewone oordopjes lopen.
edit: ik heb dus nooit problemen meer met de oordopjes, gewoon door zo'n simpel systeem
[ Bericht 10% gewijzigd door Joooo-pi op 09-04-2012 15:10:02 ]
Ik fietste altijd met creatives, de 630 en 830. Zijn in-ears met een goed geluid maar sluiten wel omgevingsgeluid af. Ook gevoelig voor draadbreuk. Ben nog maar net begonnen met lopen en de EP630's gaan goed, harder dan ik
Bij een telefoon kan je misschien een draadloos systeem vinden... (Nokia bh-503)
Zojuist een kort rondje gedaan (3,5km) om mijn nieuwe schoenen en mijn rechter enkel te testen. Nieuwe schoenen: SUPER !!! Rechter enkel: WAARDELOOS !!!
Nog maar een verplicht weekje rust er aan vast plakken dus.....
Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef Guppyfriend het volgende: Ik zoek ook andere oortjes, loop altijd een hele tijd te kutten met die dingen voor ze blijven zitten...
ik heb deze (Sennheiser OMX180): Werkt briljant. Klem je helemaal achter je oor en je hebt er geen kind meer aan. Met alleen IN ears heb ik wel eens dat ik in mijn enthousiasme zo'n ding eruit ruk en heb zo eens een vorig stel zonder deze haakjes kapot getrokken daardoor.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op maandag 9 april 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende: Verdomme, wil ik gaan lopen en dan gaat het weer hard regenen. Geen motivatie om door de regen te gaan lopen
De bui trekt langzaam voorbij, ik hou buienradar in de gaten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Pfff, nou, gelopen, maar het ging niet van harte. Misschien vanwege de wind tegen en de regen vol in je mik.... Maar goed, 8.zoveel km in de pocket en volgens mij .02 minuut langzamer per km dan 2 dagen geleden. Mag dus ook niet klagen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Gisteren was werkelijk perfect, graad of 10, weinig wind en 8.3 km in 48 minuten gelopen na een vrijdag en zaterdag me de nodige biertjes/wijntjes. Vandaag wel gesport, maar dan mijn krachttrainingsprogramma, dus fijn binnen. Overigens valt het qua regen nogal mee hier in Nijmegen, lijkt me best aardig loopweer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo