Dat kan echt geen multiplex zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef KaMo het volgende:
Multiplex, maar dat hoeft niks slechts te zijn!
Blijft een tof dingquote:Op woensdag 11 april 2012 15:11 schreef KaMo het volgende:
En omdat een bas ook een gitaar is:
[ afbeelding ]
Je ziet duidelijk fineerlagen?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dat kan echt geen multiplex zijn
Ja, ook de bespeelbaarheid en sound is goed! Dus eigenlijk gewoon een topinstrument!quote:
Het lijkt er wel heel erg op, het is in elk geval gelamineerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dat kan echt geen multiplex zijn
Dat zijn de echte schatten ja, deze is een jaar geleden gebouwdquote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Braddie het volgende:
Mooi ding KaMo, die Telecaster bas.
Ooit eens op een `74 Fender Tele bas gespeeld, zag er niet meer uit, maar hij klonk/speelde hèèrlijk(ging later de deur uit voor 3000+ euro)
Ook een laag uit multiplex kan nerven hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Niles-Crane het volgende:
Je ziet idd duidelijk fineerlagen, maar de bovenkant en onderkant hebben echt nerven
ach het ziet er in ieder geval erg fraai uit, speelt fraai en voelt fraai dus ik vind het wel gezegendquote:Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat zijn de echte schatten ja, deze is een jaar geleden gebouwd
[..]
Ook een laag uit multiplex kan nerven hebben.
Multiplex is volgens mij alleen de naam voor aan elkaar geplakte plakken houd. Had net zo goed maple en mahonie kunnen zijn
Hoge kwaliteit multiplex dusquote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Niles-Crane het volgende:
Je ziet idd duidelijk fineerlagen, maar de bovenkant en onderkant hebben echt nerven
Ja precies, zie mijn post vlak boven de jouwe hahaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoge kwaliteit multiplex dus![]()
Maar wat doet het er eigenlijk ook toe. Als hij prima klinkt en speelt, dan maak het toch niet uit?
Een gitaartje van muiltiplex kan hartstikke ok zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoge kwaliteit multiplex dus![]()
Maar wat doet het er eigenlijk ook toe. Als hij prima klinkt en speelt, dan maak het toch niet uit?
Hij is in orde jaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een gitaartje van muiltiplex kan hartstikke ok zijn.
Mijn eigen gitaar is van Lindehout, schijnt goedkoop te zijn, maar ook zeker niet slecht.
Al eb je gitaartjes van Multiplex die gewoon ronduit bagger zijn, zoals de s101 Telecaster/Stratocasters.
Precies, dat Stratje van mij is ook een goede koop geweest, voor mijn gevoel is er voor 100 euro niks te krijgen wat èn van fatsoenlijk hout is, èn wat nog òke speelt ookquote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Hij is in orde jaDenk zelf dat die body wel handwerk was want wie verzint zo'n vorm? Verder zit er een goede kwaliteit Squier neck en pick-ups aan (Korea '94, een goede serie) waardoor hij heerlijk speelt en klinkt. Echt een goede koop geweest dus
Dan heb die ene Samick van mij nog nooit gezien...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, dat Stratje van mij is ook een goede koop geweest, voor mijn gevoel is er voor 100 euro niks te krijgen wat èn van fatsoenlijk hout is, èn wat nog òke speelt ook, en met een set nieuwe pick-ups heeft het kreng een lekker soundje.
What else does one need?
Nja, je moet er maar geluk mee hebben denk ik zoquote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb die ene Samick van mij nog nooit gezien...
[ afbeelding ]
De linker dus. Die andere had ik al een jaar of 12
Of mijn exbananencaster!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb die ene Samick van mij nog nooit gezien...
[ afbeelding ]
De linker dus. Die andere had ik al een jaar of 12
Ik ben nog altijd op zoek naar een 3e.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja, je moet er maar geluk mee hebben denk ik zo
Ziet er raar uit trouwens een linkshandige gitaar, altijd al gevonden.
kutquote:
Zei er iemand Les Paul? Gnagnaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Niles-Crane het volgende:
Heerlijk. Ik wil stiekem ook nog een Les Paul. Of een Tele. Of allebei. (eigenlijk moet ik stoppen, heb ondertussen al 7 gitaren)
Ik zat me vanmiddag te bedenken dat ik eigenlijk alleen nog een strat en een goede akoestische nodig heb. Dan ben ik wel redelijk compleet. en natuurlijk elke samick artist series die ik maar kan vinden...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Niles-Crane het volgende:
Heerlijk. Ik wil stiekem ook nog een Les Paul. Of een Tele. Of allebei. (eigenlijk moet ik stoppen, heb ondertussen al 7 gitaren)
Ik wil òòit mijn Strat nog uitbreiden met 2 Tri-Sonic pickups van Burns voor de Neck en Midden positie, dan is hij redelijk af(Ok, op een set nieuwe tuners/herfret beurt/nieuwe tremolo/verfbeurt na.)quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd op zoek naar een 3e.
Daar komt dan goudenhardware op en een setje EMG's in
[..]
kut![]()
Iemand 2 prachtige Samicks uit de artist series kopen? Eentje met zwarte hardware, (soort van) locking tuners, rollerbridge en Gibson pups en de andere op de brugpup na (dream90) nog volledig origineel. Een nieuwe nekpup en rollerbridge voor de 2e zijn nog onderweg. Ik kan er niets meer mee.... Koffers krijg je er gratis bij....
Zijn die Samick's zo goed dan? Dan ga ik daar ook (ooit) naar kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zat me vanmiddag te bedenken dat ik eigenlijk alleen nog een strat en een goede akoestische nodig heb. Dan ben ik wel redelijk compleet. en natuurlijk elke samick artist series die ik maar kan vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |