Nee, vind het een nette prijs. Geld sowieso waard!quote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maar wel wat duur, of niet Dean?
[..]
Ja, ik vind zelf de Line6 ook al beter klinken dan de zoom. Maar meestal spelen we niet op eigen versterkers. Ach, het is zijn keuze.
Op het moment: Bo~el MC-7 -> Guitar Rig 4 (Thuis)quote:Op maandag 9 april 2012 20:23 schreef stanizzy het volgende:
Over eigen sound gesproken...
Waar spelen jullie op? lekkerste combo's?
Ik Marshall Vintage Modern + Gibson LP met Seymour duncan alc. pro II
geweldige rockset heb ook nog JMC 800, oude rock sound alleen clean
klinkt iets minder als de Vintage Modern.
En VOX AC15 + strat klinkt ook lekker clean. Vind AC15 de fijnste omdat
ik nu niet vrijstaand woon.
jullie? nog tips FX's? heb vorige maand de digital delay gekocht aanrader
Daar was ik ook heilig van overtuigd altijd en had m'n flightcase altijd mooi volgestapeld met analoge pedaaltjes. Maar naar mijn mening is de grens tussen digitaal en analoog zo goed als verdwenen op het moment.quote:Op maandag 9 april 2012 20:31 schreef stanizzy het volgende:
Oke daar heb ik vrij weinig mee, je kunt natuurlijk wel makkelijk z.s.m. vreemde sounds maken. Maar liever 6 analoge pedaaltjes dan 1 grote combo digitaal in mijn beleving.
Ja klopt ooit gaat die verdwijnen ik hoor het nog steeds wel en vind het suf als ik bij een optreden sta te kijken en iemand staat heel de tijd voorgeprogrammeerde sounds van grote artiesten te faken. Ben nog lang niet uitgekeken alle harmonix pedaaltjes. Maar ik ga binnenkort wel zelf onderzoek doen naar analoog vs digitaalquote:Op maandag 9 april 2012 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar was ik ook heilig van overtuigd altijd en had m'n flightcase altijd mooi volgestapeld met analoge pedaaltjes. Maar naar mijn mening is de grens tussen digitaal en analoog zo goed als verdwenen op het moment.
Ja zoiets blijft persoonlijk. Voor mij is het ook gedaan met het oog naar optreden.quote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef stanizzy het volgende:
[..]
Ja klopt ooit gaat die verdwijnen ik hoor het nog steeds wel en vind het suf als ik bij een optreden sta te kijken en iemand staat heel de tijd voorgeprogrammeerde sounds van grote artiesten te faken. Ben nog lang niet uitgekeken alle harmonix pedaaltjes. Maar ik ga binnenkort wel zelf onderzoek doen naar analoog vs digitaal
Precies dat. Maakt het een stuk makkelijker om van sound scape naar sound scape te gaan, zonder al te veel tapdansen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zoiets blijft persoonlijk. Voor mij is het ook gedaan met het oog naar optreden.
Van:
Clean met chorus delay en reverb naar een solo sounds met een drive een boost en een delay bijvoorbeeld. Dat zorgt voor een hoop tapdansen, terwijl dat nu gewoon 1 knop is.
Via midi floorboard? Dat lijkt me wel erg sterk?quote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Precies dat. Maakt het een stuk makkelijker om van sound scape naar sound scape te gaan, zonder al te veel tapdansen.
nu nog een keer leren hoe ik mijn versterker en effecten via een midi floorboard aan kan sturen. Of als ik ineens een hoop geld zou hebben, dan misschien kijken voor die combi die Brother liet zien.
Tie ripquote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef exile79 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe een camera aan de kop monteert zodat je je vingerwerk kan filmen? Zijn daar klemmen voor bijvoorbeeld?
http://www.hughes-and-ket(...)1&prod=TriAmp%20MKIIquote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
|Er zijn versterkers met midi aansluitingen die dat kunnen maar niet zo gek veel nog.
Maar die hele discussie digitaal/analoog zal altijd een eindeloze discussie worden met ieder zo z'n voor en tegenstanders. Het heeft z'n voor en nadelen voor beide dus het blijft een persoonlijke keuze
Verschillende presets oproepen en schakelen tussen kanalen (wat ene normale footswitch natuurlijk ook kan) maar je bent er wat universeler mee.quote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef stanizzy het volgende:
Ken alleen toepassingen via drums en interface bij opnemen en kan niet bedenken wat voor voordeel dat op een amp zou hebben.
Tie Rips iddquote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef exile79 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe een camera aan de kop monteert zodat je je vingerwerk kan filmen? Zijn daar klemmen voor bijvoorbeeld?
Nou ja, het wordt handiger om te hebben als je EN gebruik maakt van digitale effecten en schakelingen van kanalen op je amp (inclusief het in en uitschakelen van de FX loop). In plaats van op beide pedalen te gaan tapdansen heb je dan nog maar 1 pedaal voor je liggen die vervolgens alles aan kan sturen, dat is mijn idee er tenminste achter.quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef stanizzy het volgende:
Aha oke nja pretty useless duszou er geen geld aan uitgeven. zag net deze amp leek me geweldig om mijn vox ac15 mee te vervangen
Haha maarja met mijn 100 watt Vintage Modern voel je de lucht in je rug prikken hoor. Heerlijk!quote:Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Klopt het is net wat je wil. Een amp simulatie en speaker simulatie kan heel dik klinken, maar ik zou sowieso die blazende versterker achter me missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |