Reaper is inmiddels niet gratis meer toch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ohja, hij vroeg om de tegenhanger van Audacity om te editten, right?
Cubase is daar goed geschikt voor, en Reaper is de gratis Cubase, FL studio kan je ook leuk meee editten, mits je 9 hebt of 10 met Edison.
Haha die portable is toch niet heel moeilijk aantal standen en normale knoppen?quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef HerrPiet het volgende:
Heb van me vriendin een versterker gekregen een Vox DA5. Nu heb ik er een beetje mee zitten spelen, alleen kan er nog niet helemaal wijs uit worden.
Aangezien ik nog totaal geen verstand heb van versterkers vroeg ik mij af waar je het beste kan beginnen?
thanksquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef stanizzy het volgende:
Ik heb zelf weleens een gitaar gebouwd een Gibson SG type. Het is veel werk maar leuk voor de liefhebber. Je kunt alles perfectioneren tot in de puntjes en het is gewoon leuk alles zelf te maken dan begrijp je gitaar veel beter.
Je kunt een sigarenkistje gitaar echt wel heel tof maken zolang je niet het probeert af te raggelen met plakband en elastiekjes. Bo Diddley speelde er als ik het goed heb ook nog een hele tijd op. Je zou voor een fender hals eigenlijk iets groter kistje nodig hebben dan een standaard gitaren kistje.
Kost Reaper geld tegenwoordig?, jammer...quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Reaper is inmiddels niet gratis meer toch?
En verder wat Drib. zegt.
Zelf ben ik Logic fan.
Apple haters kom er maar in.
Om je eigen sound er uit te halen kan je je nog weleens vergissen, had hem zelf ook.. hij is uitgebreider dan de Micro-Cube.quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef stanizzy het volgende:
[..]
Haha die portable is toch niet heel moeilijk aantal standen en normale knoppen?
Ja precies, er zijn zoveel settings dat ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziequote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om je eigen sound er uit te halen kan je je nog weleens vergissen, had hem zelf ook.. hij is uitgebreider dan de Micro-Cube.
"eigen sound" is natuurlijk een begrip wat je nergens op kan reflecteren.quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef stanizzy het volgende:
Je eigen sound haal je toch niet uit zn klein dingentje?
Haha ja oke maar die dingentjes zijn meer bedoeld om mee te kutten als je met je vrienden in het park muziek wilt gaan maken ofzo.quote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
"eigen sound" is natuurlijk een begrip wat je nergens op kan reflecteren.
Alleen als je dan wel m'n poepertje liktquote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, kop je thee schoonheid? <3
Vortex doe ik hem niet aan, is die Warp7 iets?quote:Op maandag 9 april 2012 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Kamo, heb nog wel een H&K Vortex of Warp7, en een 4x12. Ben je voor 350 klaar.
Warp 7 is best oke voor het geld. Raad je wel aan om er een ander distortion pedaal of overdrive voor te hangen, de versterker zelf komt het net niet lekke er uit. (Eigenlijk wel stom dat die warp factor het geluid net wel heeft, gezien die ongeveer gelijk aan elkaar zouden moeten zijn...).quote:Op maandag 9 april 2012 20:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vortex doe ik hem niet aan, is die Warp7 iets?
ik heb het idee dat de versterker wel een vooruitgang is ten opzichte van het zoom pedaal (ik vond dat in ieder geval wel het geval, maar had er eerst ook een GT-8 voor hangen).quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef KaMo het volgende:
Hij haalt nu zijn geluiden uit een zoom multipedaal, maar ik zou dat graag zien veranderen naar geluiden uit de amp zelf inderdaad
Dean, zou je eens een fototje kunnen maken van de mogelijkheden?
Maar wel wat duur, of niet Dean?quote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Die Bulldog is wel een leuk ding voor jullie soort muziek
Ja, ik vind zelf de Line6 ook al beter klinken dan de zoom. Maar meestal spelen we niet op eigen versterkers. Ach, het is zijn keuze.quote:Op maandag 9 april 2012 20:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de versterker wel een vooruitgang is ten opzichte van het zoom pedaal (ik vond dat in ieder geval wel het geval, maar had er eerst ook een GT-8 voor hangen).
Maar het is ook wat dribbel zegt, denk dat die warp 7 meer iets is voor een metal project, niet zozeer wat jullie maken.quote:Op maandag 9 april 2012 20:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maar wel wat duur, of niet Dean?
[..]
Ja, ik vind zelf de Line6 ook al beter klinken dan de zoom. Maar meestal spelen we niet op eigen versterkers. Ach, het is zijn keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |