Ik doe het efficiënter en koop zelf een pakquote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef brother52 het volgende:
Stomme bassisten ook altijd.
Ik had een Gibson LP Studio 60's Tribute kunnen kopen maar die klojo's moeten zo nodig trouwen waardoor ik een nieuw pak nodig heb...
Precies!, 2 hi-fi speakers voldoen ook goedquote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef brother52 het volgende:
Absoluut. Je moet iets hebben om ergens anders op te zetten.
Ik kan je altijd behoorlijk volgen maar nu ben ik je even helemaal kwijt....quote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik doe het efficiënter en koop zelf een pak.
Zolang je ze maar niet aansluit op een gitaarversterker kun je hifi speakers prima stapelen ja.quote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies!, 2 hi-fi speakers voldoen ook goed
Ja precies, en op Hi-Fi speakers kan je ook prima gitaarspelen, cleanquote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet aansluit op een gitaarversterker kun je hifi speakers prima stapelen ja.
Nty.quote:Op maandag 9 april 2012 18:16 schreef Braddie het volgende:
Trouwens, een FOK!prijsje voor de Ibanez bedacht.
300 euro.
Iemand?
Ik liet me even gaan, sollyquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan moet je zelf ook niet uit gaan lokken en leuk doen Braddie
Daar is dit topic niet voor hè, je mag een topic in V&A aanmaken, maar volgens mij had Bosbeetle je hier al op aangesproken.quote:Op maandag 9 april 2012 18:16 schreef Braddie het volgende:
Trouwens, een FOK!prijsje voor de Ibanez bedacht.
300 euro.
Iemand?
ohja CRAP!.quote:Op maandag 9 april 2012 18:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daar is dit topic niet voor hè, je mag een topic in V&A aanmaken, maar volgens mij had Bosbeetle je hier al op aangesproken.
Het complete uiteinde van wat Audacity is?quote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef afraid_tech het volgende:
vraagje: wat is een goede tegen hanger van audocity? heb inmiddels guitar rig software er op staan, maar moet ook maar eens beginnen met leren van editten
En leer je af om te praten pver dingen waar je niet veel vanaf weet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het complete uiteinde van wat Audacity is?
Cubase
Fruityloops (FLstudio tegenwoordig geloof ik)
Ehm.
Wil je het gratis houden:
REAPER!!, 100% dat programma is hàrtstikke tof.
Ohja, hij vroeg om de tegenhanger van Audacity om te editten, right?quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En leer je af om te praten pver dingen waar je niet veel vanaf weet.
Adobe audition 3 is een leuke of anders Pro Tools cubase oid. Genoeg opties.
Reaper is inmiddels niet gratis meer toch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ohja, hij vroeg om de tegenhanger van Audacity om te editten, right?
Cubase is daar goed geschikt voor, en Reaper is de gratis Cubase, FL studio kan je ook leuk meee editten, mits je 9 hebt of 10 met Edison.
Haha die portable is toch niet heel moeilijk aantal standen en normale knoppen?quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef HerrPiet het volgende:
Heb van me vriendin een versterker gekregen een Vox DA5. Nu heb ik er een beetje mee zitten spelen, alleen kan er nog niet helemaal wijs uit worden.
Aangezien ik nog totaal geen verstand heb van versterkers vroeg ik mij af waar je het beste kan beginnen?
thanksquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef stanizzy het volgende:
Ik heb zelf weleens een gitaar gebouwd een Gibson SG type. Het is veel werk maar leuk voor de liefhebber. Je kunt alles perfectioneren tot in de puntjes en het is gewoon leuk alles zelf te maken dan begrijp je gitaar veel beter.
Je kunt een sigarenkistje gitaar echt wel heel tof maken zolang je niet het probeert af te raggelen met plakband en elastiekjes. Bo Diddley speelde er als ik het goed heb ook nog een hele tijd op. Je zou voor een fender hals eigenlijk iets groter kistje nodig hebben dan een standaard gitaren kistje.
Kost Reaper geld tegenwoordig?, jammer...quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Reaper is inmiddels niet gratis meer toch?
En verder wat Drib. zegt.
Zelf ben ik Logic fan.
Apple haters kom er maar in.
Om je eigen sound er uit te halen kan je je nog weleens vergissen, had hem zelf ook.. hij is uitgebreider dan de Micro-Cube.quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef stanizzy het volgende:
[..]
Haha die portable is toch niet heel moeilijk aantal standen en normale knoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |