Die zijn wel beter ja.quote:
Alleen als er een vangnet is.quote:
zit daar net zoveel zand aan als zandgebak?quote:Op maandag 9 april 2012 13:23 schreef B.ertha het volgende:
Zojuist kartoffelbrot gebakken (duits want uit een duits pak). Erg lekker, zeker aan te raden!
Hij zou dat morgen gaan doen, maar nu hij dit leest gaat hij eerst even op onderzoek uit hoe het in A'veen geregeld isquote:Op maandag 9 april 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, IARL, hoe dik was die boom die jullie hebben omgezaagd?
Want ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier zijn regels. Als bomen een bepaalde dikte hebben bereikt, dan mag je ze niet zondermeer omzagen. Ook al staan ze in je eigen tuin
Nou, op Facebook zie ik een halve boom. Dus...quote:Op maandag 9 april 2012 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zou dat morgen gaan doen, maar nu hij dit leest gaat hij eerst even op onderzoek uit hoe het in A'veen geregeld is
quote:Niet in alle gevallen heb je een kapvergunning nodig.
Een kapvergunning is niet alleen nodig als u een boom wilt kappen. Ook als u bomen of struiken wilt rooien of zodanig wilt snoeien dat de vorm ingrijpend verandert, moet u een kapvergunning aanvragen. In het algemeen geldt, dat alleen voor bomen en struiken met een stamomtrek* van 100 cm of meer, gemeten op 1.30 m boven de grond, een vergunning verplicht is. Voor bomen met een stamomtrek minder dan 100 cm gemeten op 1.30 m boven de grond, heeft u dus geen kapvergunning nodig.
* De stamomtrek is de omvang van de stam.
de andere helft past er niet op? dan heeft ie wel een vergunning nodig jaquote:Op maandag 9 april 2012 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, op Facebook zie ik een halve boom. Dus...
Toevalligquote:Op maandag 9 april 2012 13:23 schreef B.ertha het volgende:
Zojuist kartoffelbrot gebakken (duits want uit een duits pak). Erg lekker, zeker aan te raden!
Ja, lekker een avondje bomen.quote:
Gevolgd door een willekeurige bosmongool.quote:Op maandag 9 april 2012 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal er wel weer zo'n takkewijf voorbij komen
Ja en met al die goudvarianten zie je door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan denk je de schat gevonden te hebben maar blijkt het bladgoud te zijn
Kan ik 'm vannacht weer omzagen...quote:
Ja en waar de boom gevallen is, blijft hij liggen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoop verder wel dat het goed gaat, want waar gehakt wordt vallen spaanders
moest je er naar zoekenquote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
en dan de laatste van de wiki:
Aan een boom zo vol geladen, mist men één, twee pruimpjes niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |