Haha ja zoiets denk, onze auto is gewoon privé. Me pa denkt dat ik hem helemaal naar de klote trap denk ik. Vriend van me heeft een Audi A3 uit 2011 en die rij ik wel vaak zat. Met die auto en met EW auto's nooit schade gehad maar m'n pa vertrouwt m me toch niet toe.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha denken ze dat je dat die auto in de poeier rijdt ofzo?
Waarom gaat mijn pa nooit naar het buitenlandquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:13 schreef Irritatie100 het volgende:
die moet vaak naar het buitenland voor z'n werk, dan krijg ik meteen in de periode dat ie weg is zijn auto plus tankpas, prima![]()
Tja, je blijft wel een Fries natuurlijk. Alles buiten de eigen landsgrenzen is dan vreemd en gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef Rubenr3 het volgende:
Ze is bang dat is als een malloot rijd ofzo, en dat ik meteen in paniek raak als ik in een situatie kom die anders is dan hier in de omgeving...
Zo lijkt het soms wel jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tja, je blijft wel een Fries natuurlijk. Alles buiten de eigen landsgrenzen is dan vreemd en gevaarlijk.
Ik zit ook te wachten op een telefoontje van EW voor maandag. Zoveel kan ik al niet werken deze maand, dus een belletje zou fijn zijn.
Morgen wil ik ook een rit!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Viezze het volgende:
Werd net gebeld voor een rit morgen, maar helaas af moeten zeggen omdat ik al andere plannen heb. Heb wel pech zo
Ze hadden in de regio Groningen volgens mij genoeg staan nog want ik kon zelfs nog kiezen tussen 's ochtends of 's middagsquote:
Hehe, net gebeld. Ik mag morgen weer naar Puttenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ze hadden in de regio Groningen volgens mij genoeg staan nog want ik kon zelfs nog kiezen tussen 's ochtends of 's middags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |