Ik niet, inmiddels klaar, maar nog niet gebeldquote:
3x50 of 3x60? Bij ons is namelijk 3x50 (HBO)quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef joppie_saus het volgende:
Uni is inderdaad drie uur per tentamen. Heb daar één tentamen van 2,5u gehad, de rest drie uur. Ik heb er vanavond ook eentje van drie uur trouwens, HBO. Open boek tentamen Jeugdrecht
Bij ons op de uni (tot zover meegemaakt) ook altijd 3 volle klokuren. Je mag dan na de eerste 3 kwartier gewoon weg als je klaar bent. Ook nog nooit de volledige tijd uitgezeten, gebruik meestal 1,5 tot 2 uur.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef invine het volgende:
[..]
3x50 of 3x60? Bij ons is namelijk 3x50 (HBO)
Zowel op de uni als op het HBO had ik 3x60 min. Weggaan mocht na 30 minuten.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef invine het volgende:
[..]
3x50 of 3x60? Bij ons is namelijk 3x50 (HBO)
+quote:Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef mpc007 het volgende:
Vraagje; is het makkelijk om binnen te komen bij bijv. Easyway?
Dus ik was benieuwd waar je aan moet voldoen om een kans te maken, want ze kiezen uit alle aanmeldingen natuurlijk de beste.
Dan vinden ze jou niet goed genoegquote:Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef mpc007 het volgende:
Heb tijdje terug ooit via internet wel eens gegevens achtergelaten, maar nooit wat van gehoord. Ik heb inmiddels werk wat bevalt, maar toch blijft dit wel soort droomjob voor erbij, daarom blijf ik geïnteresseerd.
Dus ik was benieuwd waar je aan moet voldoen om een kans te maken, want ze kiezen uit alle aanmeldingen natuurlijk de beste.
Je woont in Gouda dus? Kom ik ook vandaan! Rijtest moet sowieso geen probleem zijn, heb zelf nooit een auto gehad en mag de auto van mijn ouders ook niet pakkenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef mpc007 het volgende:
Ja hallo, ben wel student hoor!![]()
Door de week zit ik op mn kamer en heb ik geen auto voor de deur staan,
dus als ik rij is dat vooral in het weekend.
Maar toch moet die rijtest geen probleem zijn![]()
Ik zal het nog eens proberen, of iemand anders nog tips?
Haha denken ze dat je dat die auto in de poeier rijdt ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Je woont in Gouda dus? Kom ik ook vandaan! Rijtest moet sowieso geen probleem zijn, heb zelf nooit een auto gehad en mag de auto van mijn ouders ook niet pakkendus had amper rijervaring toen ik solliciteerde na dat halve jaar.
Lol, wtfquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef BAC92 het volgende:
[..]
en mag de auto van mijn ouders ook niet pakken![]()
Ik was in Parijs met mijn vriendin, en ik wilde met de auto rond de Arc de Triomphe, maar dat zag zij niet zo zitten dus heb ik dat ding in een buitenwijk van Parijs neergeflikkerd bij Stade de France. Heen weg ging ook in de spits trouwens. En spits bij Brussel is ook feestquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
. En door Frankrijk rijden in de spits, das feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |