Dat, en bij een gele Twingo mocht je twee keerquote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Viezze het volgende:
Wij deden vroeger altijd dat je elkaar mocht slaan als je een Twingo als eerste zag
Jouw vriendin snapt 'tquote:Op woensdag 11 april 2012 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat, en bij een gele Twingo mocht je twee keer. Mijn vriendin doet dat soms nog steeds
Guitig dametje.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat, en bij een gele Twingo mocht je twee keer. Mijn vriendin doet dat soms nog steeds
Doen wij af en toe ook nog weleensquote:Op woensdag 11 april 2012 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Achteraf gezien reed het belabberd inderdaad, maar ik heb veel lol met dat ding gehad. Ooit nog 180 gehaald met dat ding terwijl hij volgens de specificaties niet harder dan 150 konquote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, eerste. Ja, dan weet je natuurlijk niet beter
Wij deden dat altijd bij Smart Fortwoquote:Op woensdag 11 april 2012 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, iedereen heeft andere regels. Wij mochten twee keer slaan als er zo'n schuif dak in zatquote:Op woensdag 11 april 2012 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat, en bij een gele Twingo mocht je twee keer.
Haha, dan schijt je toch ook wel een aantal kleuren..:Pquote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Achteraf gezien reed het belabberd inderdaad, maar ik heb veel lol met dat ding gehad. Ooit nog 180 gehaald met dat ding terwijl hij volgens de specificaties niet harder dan 150 kon
Haha ik ookquote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Achteraf gezien reed het belabberd inderdaad, maar ik heb veel lol met dat ding gehad. Ooit nog 180 gehaald met dat ding terwijl hij volgens de specificaties niet harder dan 150 kon
Ik ben vrijdag ook beschikbaar en ik zit ook in regio Rotterdamquote:Op woensdag 11 april 2012 17:34 schreef Dalliance het volgende:
Vrijdag een rit heen en terug van Rotterdam naar Frankfurt
Nicequote:Op woensdag 11 april 2012 17:34 schreef Dalliance het volgende:
Vrijdag een rit heen en terug van Rotterdam naar Frankfurt
Uit mijn ervaring meestal rond 5 uur. Deze keer vertrok ik om 16:45 uit Leeuwarden en was om 21:45 weer terug.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Viezze het volgende:
Hoe laat moet je meestal weg voor zo'n bandenwissel?
Staat wel in je ritopdracht hoe laat je de auto moet ophalen. Ik moest toen 18u ophalen in Drachten, dus om 1730u weg met eigen auto uit Groningen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Viezze het volgende:
Hoe laat moet je meestal weg voor zo'n bandenwissel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |