Ja, maar ik woon in Breda, dus ik weet niet wat ik in Dorst zou moeten doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als je even doorloopt kom je in het bruisende centrum van Dorst.
Dat is zeker waar, prachtige stad, schitterende architectuur en een nachtleven waar je geen genoeg van krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als je even doorloopt kom je in het bruisende centrum van Dorst.
Zozo, bussie gekocht?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:50 schreef dery1990 het volgende:
Muahaha ik zie mijn Vivaro op Google Streetview staan
Ja, zal hem missen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Haa jaloers he! Iemand anders gaat ervandoor met je geliefde Vivaro
Haha ja, je moet er maar is opletten, sta vaak bij die ingang te roken. Soms gaan er 4/5 auto's achter elkaar aan. Maar dat geintje heeft de school eindelijk door en nu staat er op z'n tijd een beveiliger bij de slagboom. Wat een baan....quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
HES ja
En werkt dat echt?Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik ga normaal ook met het OV, alleen als m'n ouders toevallig niet weg hoeven ga ik met de auto (wat dus bijna nooit is, hoewel allebei m'n ouders een eigen auto hebben, maar toch
). Ik parkeer dan meestal in het Brainpark of in dat woonwijkje bij tramhalte Oude Plantage. Heel soms wil het bij de metro ook nog wel eens lukken, maar sinds ze naast die vakken staan niet meer gedogen sta ik daar eigenlijk nooit meer.
Ah, ik rook niet, daar zal het aan liggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Haha ja, je moet er maar is opletten, sta vaak bij die ingang te roken. Soms gaan er 4/5 auto's achter elkaar aan. Maar dat geintje heeft de school eindelijk door en nu staat er op z'n tijd een beveiliger bij de slagboom. Wat een baan....
http://www.encyclo.nl/begrip/guitigquote:Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef S-RS het volgende:
Geen idee wat guitig betekend, maar als dat goed betekend ben ik het met je eens
quote:op een leuke manier ondeugend
Das kut.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef invine het volgende:
63euro boete omdat ik 93 waar je 80 mochten ik had die dag maar 45euro verdient, verdomme..
Ja godver ik had op briefje moeten schrijven dat ik harder mocht rijdenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/guitig
[..]x 100²
[..]
Das kut.
Als je harder mocht rijden van de klant, waarom betaald hij dan nu de boete niet? Of bedoel je gewoon achteraf om jezelf in te dekken en hem jou boete aan te naaienquote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef invine het volgende:
[..]
Ja godver ik had op briefje moeten schrijven dat ik harder mocht rijdenhij wilde namelijk het briefje niet hebben.. laat me dan ook niet in een 335i rijden
Het tweedequote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je harder mocht rijden van de klant, waarom betaald hij dan nu de boete niet? Of bedoel je gewoon achteraf om jezelf in te dekken en hem jou boete aan te naaien
1.6 RS lijkt me anders ook wel goed te doenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Kevindinhinho het volgende:
Twingo's zijn wel lekker, mits met de 1.5 diesel variant. Die rijd ik nog wel eens, zijn guitige bakjes!
Lijkt je dat wel een guitig bakje?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1.6 RS lijkt me anders ook wel goed te doen
Eerste auto waar ik ooit in reed was een 8 jaar oude Twingo, wat een bazenauto was datquote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Maharbal het volgende:
Nee, een twingo is per definitie niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |