Nou, ik geloof dat die kliniek 1000 euro per dag kost? Het gaat dan wel hard met de centjes hoor, als het uit eigen zak moet komen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:33 schreef starla het volgende:
Je hoeft echt geen miljonair te zijn om dat te betalen hoor.
DIE kliniek ja. Normale centra zijn niet zo duur natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat die kliniek 1000 euro per dag kost? Het gaat dan wel hard met de centjes hoor, als het uit eigen zak moet komen...
Nieuwsgierig zijn is geen misdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
De waarheid is dat het je niets aangaat.
Oh zo, je bedoelt een comapatient in leven houden in een kliniek? Volgens mij valt dat in Nederland onder de verplichte basisverzekering en is dat voor iedereen hier mogelijk inderdaad...quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:35 schreef starla het volgende:
[..]
DIE kliniek ja. Normale centra zijn niet zo duur natuurlijk.
Ik dacht dat het particulier ging, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh zo, je bedoelt een comapatient in leven houden in een kliniek? Volgens mij valt dat in Nederland onder de verplichte basisverzekering en is dat voor iedereen hier mogelijk inderdaad...
Ik snap gewoon even niet wat je bedoelt denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ik dacht dat het particulier ging, maar ik kan het mis hebben.
In dit geval vast wel. Maar de hele discussie over 'triest dat hij nog wel leeft omdat zij het kunnen betalen' slaat nergens op, er zijn in NL zat kasplantjes die in leven gehouden worden door de normale ziektekostenverzekering.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ik dacht dat het particulier ging, maar ik kan het mis hebben.
Een normale ziekenhuisopname kost toch ook al 1000 euro per dag?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat die kliniek 1000 euro per dag kost? Het gaat dan wel hard met de centjes hoor, als het uit eigen zak moet komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |