Maatregelen? Wat dacht je van gewoon goed fatsoen?quote:Welke maatregelen weerhoudt een software ontwikkelaar/werknemer dan?
Hier zijn jouw gegevensquote:Kees van Loon
Samsonweg 76
1521 RM Wormerveer
Precies, en daarnaast bevat een contract in de regel een geheimhoudingsverklaring / vertrouwelijkheidsclausule. Als je als werknemer schofterig met privegegevens omgaat mogen ze je wat mij betreft wel een torenhoge boete verkopen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Maatregelen? Wat dacht je van gewoon goed fatsoen?![]()
hoe de neuk kom jij daar aan? XDquote:
Google op kees van loon. Eerste hit.quote:
Wat je tegenwoordig al wel niet kan doen met alleen een naam is gewoon bizarquote:Op maandag 9 april 2012 12:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Google op kees van loon. Eerste hit.
Mocht dat niet de TS zijn dan staat ie vast hier tussen:
http://www.detelefoongids(...)edsacid=int123736753![]()
Nee, ik zou dat niet doen.quote:En je kunt met geringe gegevens van fokkers die zij in hun profiel hebben staan achter privégegevens komen. Waar fokkers wonen, hoeveel zij verdienen enzovoorts. Zouden jullie dat doen?
Ja het is verboden zover was ik ook al. Maar wat weerhoudt een werknemer tevens Fok!user met kwade zin. Mocht hij toegang hebben tot een database met privégegevens van andere fok!kers?quote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Precies, en daarnaast bevat een contract in de regel een geheimhoudingsverklaring / vertrouwelijkheidsclausule. Als je als werknemer schofterig met privegegevens omgaat mogen ze je wat mij betreft wel een torenhoge boete verkopen.
Je hebt wel mooie meubels. Dat dan weer welquote:En het fatsoen is op fok wel te merken ja de reacties op mijn "naam" spreken voor zich
Nouja, een goede bescherming van de website beheerder en gezond verstand van de gebruiker houdt de FOKgebruiker ervan om iets met je bestanden te doen. FOK heeft verantwoordelijkheid om je gegevens te bewaren zodat niet iedereen er gebruik van kan maken.quote:Op maandag 9 april 2012 12:48 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Ja het is verboden zover was ik ook al. Maar wat weerhoudt een werknemer tevens Fok!user met kwade zin. Mocht hij toegang hebben tot een database met privégegevens van andere fok!kers?
En het fatsoen is op fok wel te merken ja de reacties op mijn "naam" spreken voor zich
Niets weerhoud je daarvan. Maar je mag niets doen met die gegevens. Dus dan weet je heel leuk mijn huisadres, en dan? Zodra je iets ermee doet overtreed je de wet.quote:Op maandag 9 april 2012 12:48 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Ja het is verboden zover was ik ook al. Maar wat weerhoudt een werknemer tevens Fok!user met kwade zin. Mocht hij toegang hebben tot een database met privégegevens van andere fok!kers?
En het fatsoen is op fok wel te merken ja de reacties op mijn "naam" spreken voor zich
Plus dat.quote:
Ik heb het niet over medewerkers van de fok! website hoor. Maar gebruikers die gaan speuren naar info over andere fokkers.quote:Op maandag 9 april 2012 12:54 schreef Vaith het volgende:
[..]
Nouja, een goede bescherming van de website beheerder en gezond verstand van de gebruiker houdt de FOKgebruiker ervan om iets met je bestanden te doen. FOK heeft verantwoordelijkheid om je gegevens te bewaren zodat niet iedereen er gebruik van kan maken.
Als FOK daarin nalatig is, of de gebruiker deelt zijn eigen naam op eigen initiatief, dan heeft een gemiddelde FOK'ker weinig dat hem weerhoudt om er iets slechts mee te doen.
Fatsoen op FOK? Nee, dat is er niet ;P Tenminste... bijna niet...
Dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 9 april 2012 13:04 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over medewerkers van de fok! website hoor. Maar gebruikers die gaan speuren naar info over andere fokkers.
goochel mapsquote:Op maandag 9 april 2012 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt wel mooie meubels. Dat dan weer wel
Ga je niet vinden bij de KvK voor Kees.quote:Op maandag 9 april 2012 12:41 schreef vosss het volgende:
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=320733790000
Iemand die er een knaak tegenaan wilt gooien om te kijken wat TS verdient?
Je kunt mensen op meerdere manieren pesten natuurlijk ook op wijzen zodat niemand erachter komt.quote:Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets weerhoud je daarvan. Maar je mag niets doen met die gegevens. Dus dan weet je heel leuk mijn huisadres, en dan? Zodra je iets ermee doet overtreed je de wet.
2. Dat is niet mijn echte naam hoor kijk eens goedquote:Op maandag 9 april 2012 13:11 schreef Vaith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.
1. Fok heeft een verplichting jouw info te beschermen.
2. Jij als gebruiker kiest er echter voor je naam te delen in de vorm van je username.
3. Fok kan geen verwijt worden gemaakt. Het is hetzelfde als tegen de huisarts zeggen verzorg mijn wond om vervolgens zelf een wond te behandelen.
4. Gemiddelde gebruiker (FOK'ker) heeft jouw gegevens door persoonlijke keuze om te delen.
5. Nu is het dus aan hem wat hij met je gegevens doet. Hij kan ze delen... verkopen etc. maar de meeste zijn al per wet verboden zoals Bart al aangaf.
Antwoord; Niets houdt hem tegen tenzij datgene per wet verboden is.
Niets. Er valt niets aan te doen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Maargoed even een beetje progressie in mijn topic. Stel dat het jouw overkomt en je weet vrijwel zeker dat een of andere trol van fok heeft zitten speuren naar jouw huisadres bijvoorbeeld. Wat zou je dan doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |