dan doen we net alsof er geen suiker in zitquote:Op maandag 9 april 2012 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, jij mag geen suiker... Schuimtaart is 80% suiker![]()
En dan de volgende dag is ze half dood van de pijn, gezelligquote:Op maandag 9 april 2012 09:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan doen we net alsof er geen suiker in zit
ik kan mij niet eens herinneren de laatste keer dat k schuimtaart heb gehadquote:Op maandag 9 april 2012 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, jij mag geen suiker... Schuimtaart is 80% suiker![]()
suiker met eiwit![]()
Oh, want mn eierdooiers moesten au bain marie met suiker 'schuimig en lobbig'quote:Op maandag 9 april 2012 09:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dik
maar niet zo dik dat je het tegen het plafond kan plakken
Hahaha! epic dogquote:Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze ligt nu in bed te stinken, ze is te lui om eruit te komen
good busy!quote:Op maandag 9 april 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Gisterenavond metde inloopkast uitgezocht
Dit mag weg:
[ afbeelding ]
Dit mag blijven:
[ afbeelding ]
Onze garderobe is gehalveerd!
Met belastinggeld nieuwe kleren kopen
nice babequote:Op maandag 9 april 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Dit mag weg:
[ afbeelding ]
Dit mag blijven:
[ afbeelding ]
Wauw wat een hoop! Ik moet het ook nog doenquote:Op maandag 9 april 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Dit mag weg:
[ afbeelding ]
Dit mag blijven:
[ afbeelding ]
Is stiekem best leuk om te doenquote:Op maandag 9 april 2012 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw wat een hoop! Ik moet het ook nog doen
Ja en dan zie ik allemaal stofjes en mufheid en dan wil ik het eigenlijk ook allemaal weer wassenquote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is stiekem best leuk om te doenJe flikkert al je kleren op bed, en dan gooi je wat moet blijven aan de ene kant op de grond en wat weg mag aan de andere kant op de grond
Moeten we het alleen ook wel allemaal nog weer terug ophangen...
quote:Op maandag 9 april 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goffer, deel 2 en 3 van de hunger games van je collega lenen, niet weten welk deel het 2e is, per ongeluk de achterkant van deel 3 lezen en het einde van deel 2 al weten
Ja, daar begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en dan zie ik allemaal stofjes en mufheid en dan wil ik het eigenlijk ook allemaal weer wassen
Mijn gedachtengang:quote:
Die twee stappen skip ik lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn gedachtengang:
Oh, laat ik mijn kast eens uitzoeken
Ohja, wassen
Ohja, vouwen
Ohja, ophangen
Fuck this shit
Ik heb meer plank dan hanggedeelte, dus ik moet welquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 11:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kak, over minder dan een uur weg.... ik moet gaan douchen
Ik!quote:Op maandag 9 april 2012 10:42 schreef princess-a het volgende:
Jezus Linwat veel
Good morning ya'll
Woont iemand hier heel dicht in de buurt bij Ouderkerk aan de Amstel?
Echt?quote:
Jouw kattersquote:Op maandag 9 april 2012 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Sjoerd is wild. Gaat als een mongool aan de brievenbus klepperen.
TMIquote:Op maandag 9 april 2012 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat was de slagroomtaart. Nu maar iets andra aandoen
Zit helemaal onder
quote:Op maandag 9 april 2012 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.
Net aanquote:Op maandag 9 april 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Unf
De paasdagen weer allemaal overleefd?Ik heb te veel genomd en gezopen
Gaspquote:Op maandag 9 april 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net aanIk was in Egmond aan zee, KOUD niet normaal
quote:Op maandag 9 april 2012 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.
Heerlijkquote:Op maandag 9 april 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GaspWij zijn dit jaar (gelukkig) niet naar de kust gegaan; maar lekker met heel het gezien en opa's en oma thuis uitgebreid gegeten
Gezelligquote:Op maandag 9 april 2012 13:29 schreef Dwyn het volgende:
Er is hier vanmiddag/vanavond een groot dancefeest in de buitenlucht.
Ik verveelde me deaud op dat strandquote:
Was bij mij langsgekomen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik verveelde me deaud op dat strand![]()
en zn broertje waren powerkiten en mn zusje, moeder en stiefvader met de hont lopen. Dat heb je op een gegeven moment ook wel gehad met windkracht 10
Maja, leven moet ik nodig weer eens opzoeken ja
Ik vroeg het nogquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 13:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vroeg het nogMaar niemand wilde geloven hoe gezellig het was in jouw woonplaats.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Hier aperitiefhapjes en aperitiefje... Soepje.. voorgerecht.. hoofdgerecht... te veel desserts.... wijn bij eten; koffie bij dessert met sterke drank (); daarna nog naar vrienden geweest met mijn broer en schoonzus.. Daar worstenbroodjes genomd; warme hapjes; frietjes ( want we hadden nog niet genoeg gegeten
); vodka redbull gedronken; cocktails en uiteindelijk met bier geëindigd. Wel zeer tof gesingstard en gebuzzd
![]()
Was errrrg fun.. Maar erg laat vannacht en vanmorgen weer terug naar NL
Maar in de auto geslapen dus
Klinkt als een goede avondquote:Op maandag 9 april 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Hier aperitiefhapjes en aperitiefje... Soepje.. voorgerecht.. hoofdgerecht... te veel desserts.... wijn bij eten; koffie bij dessert met sterke drank (); daarna nog naar vrienden geweest met mijn broer en schoonzus.. Daar worstenbroodjes genomd; warme hapjes; frietjes ( want we hadden nog niet genoeg gegeten
); vodka redbull gedronken; cocktails en uiteindelijk met bier geëindigd. Wel zeer tof gesingstard en gebuzzd
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Lees: begon om 12u30 en eindigde dus om 3u 's nachtsquote:
Oh. Goede dagbesteding dusquote:Op maandag 9 april 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lees: begon om 12u30 en eindigde dus om 3u 's nachtsUitgebreid nommen
Belgen
![]()
Zeker wetenquote:
Klinkt supertofquote:Op maandag 9 april 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Make up prutsen voor NoT.
Alles er weer afhalen.
Ik was nen sjieken panda.quote:Op maandag 9 april 2012 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]lekker donker?
Ik ga zo ff plaatjons zoeken voor een moojen smokey eye en hopen dat kip hem er dan op wil smotzen.
Sexyquote:Op maandag 9 april 2012 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu ben ik een halve emo, want zwarte waterlijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben weer aangekomen in amsterdam
priem dank voor je blogcomment
Ik wil steeds vragen: Wie is babs??quote:Op maandag 9 april 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Poetsen
Maar babs komt morgen; dus moet wel
Dit! Je bent een natuurtalentje Sjaanquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil steeds vragen: Wie is babs??
En terwijl ik het typ, denk ik dan OWWJAA
wie is babs dan?quote:Op maandag 9 april 2012 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil steeds vragen: Wie is babs??
En terwijl ik het typ, denk ik dan OWWJAA
dankjeweeeelquote:Op maandag 9 april 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit! Je bent een natuurtalentje Sjaan
Ja het is wel een belangrijk onderdeel van de plechtigheid indd.. Mannenquote:Op maandag 9 april 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hoop dat het een beetje een 'losse' dame is; die het niet al te stijf wil doen
Ik hou wel van een luchtige plechtigheid
We zullen zien.
Cif moet nog zijn tekst opmaken though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga de katten hier zo furminaten dus dan heb ik er wss drie! je mag er dan wel eenquote:Op maandag 9 april 2012 15:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben aan het kijken naar kittens. Whyyyy
quote:Op maandag 9 april 2012 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga de katten hier zo furminaten dus dan heb ik er wss drie! je mag er dan wel een
Purrr purrrquote:
Ik heb vandaag half uur met de hond buiten gelopenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Purrr purrr
* PriemGirl bumps le boobie
quote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb vandaag half uur met de hond buiten gelopentoen ging t regenen en had ik geen zin meer
Knuffelkatz0rs.quote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik word trouwens echt uber geknuffeld door milo nu
Ik heb vooral heel veel liggen om een vampiersletje te maken.quote:Op maandag 9 april 2012 16:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik aantrek/voor make-up op ga doen
Ik ga gewoon geheel in de glitter als twilight fagquote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral heel veel liggen om een vampiersletje te maken.Alleen nog geen tandjes.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga gewoon geheel in de glitter als twilight fag
Ik ga denk ik een zwarte rok aantrekken, met iets zwarts erboven. En dan donkere make-up. Zoals ieder jaarquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Glitter ga ik heel hard vermijden. Make up is vooral tof met lenzen en glitter + lenzen doet auw.
Ik heb New Rocks die ik aanwil, maar dan moet ik er wel ietsje langer op kunnen lopen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een zwarte rok aantrekken, met iets zwarts erboven. En dan donkere make-up. Zoals ieder jaar.
Ik zit alleen in ernstig dilemma met mijn schoenen, ik zou het liefst platte schoenen dragen. Maar ik denk dat allstars onder een zwarte rok niet heel mooi zijn
.
quote:Deborah,
Thank you for shopping with Apothica. We are very sorry that you are having trouble locating your package. Try calling your local post office to see if they have you package. Otherwise you may contact this USPS number toll free: 1-800-222-1811 and they will be able to tell you where your package is located. Please let us know if you have any further questions. We are happy to assist you. Thank you and have a great day.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
fijn, mag alle moeite zelf gaan doen om dat kutpakket te vinden
[..]
Ik ga denk ik de sponsorship ook niet verlengen hiernaquote:
Eeeehm, iets met glitters. Heb je nog een leuke glitter untried staan?quote:Op maandag 9 april 2012 17:25 schreef Dwyn het volgende:
Wat zal ik als verjaardagslak gaan lakken vanavond?
En Wish upon a rockstar over St. George dan? Moet qua kleur ook wel kunnen volgensmij.quote:
doenquote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook rainbow connection, maar die is niet untried.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
fijn, mag alle moeite zelf gaan doen om dat kutpakket te vinden
[..]
Moet morgen toch naar het postkantoor dus dan vraag ik het wel ff na. Anders ga ik ze terugmailen.quote:
succesquote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet morgen toch naar het postkantoor dus dan vraag ik het wel ff na. Anders ga ik ze terugmailen.
Ik hou je op de hoogtequote:
Heb je al plaatjons?quote:Op maandag 9 april 2012 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]lekker donker?
Ik ga zo ff plaatjons zoeken voor een moojen smokey eye en hopen dat kip hem er dan op wil smotzen.
Ik ga denk ik voor mijn oude nonnenoutfit van carnaval, makkelijk en kan gewoon over kleding heenquote:Op maandag 9 april 2012 16:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik aantrek/voor make-up op ga doen
Joahhquote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je al plaatjons?
Ik ben wel benieuwd wat je wilt
Smotzen kennen we altijd proberen natuurlijk
Okido! Ben benieuwdquote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JoahhMaar moet zo weg, dus zal ze vanavond ff posten
quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
KIEK NOU!
[ afbeelding ]
Een vel rozen ei
KIEK NOU!
[ afbeelding ]
Een vel rozen ei
Nein, webcam met zelfontspannerquote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En wat een lief hoofd erachter![]()
Heeft je vent die voor je gemaakt of je broertje/zusje ofzo?
KIEK NOU!
[ afbeelding ]
Een vel rozen ei
quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor mijn oude nonnenoutfit van carnaval, makkelijk en kan gewoon over kleding heen
En daarbij hele foute rood/zwart bebloede ogen ofzo
Doos, het ei.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nein, webcam met zelfontspannernet ontdekt
Dat dusquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* BBQ-kip pist bijna in haar broek van het lachen
me and my catholic backgroundquote:
het staat symbool voor het loslaten van je ouderlijk huis en op kamers gaan wonen en angstig zijn dat je binnen 3 maanden de slettebak gaat uithangen daar en dan ongewenst zwanger wordt van een neger of een Chinees, en dat je dan 9 maanden moet wachten voor je weet wie de vader isquote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, ik ging dromen dat er Lynderella's in Nederland verkocht wereden, heel veel. En dat ik toen het gevoel had dat ik wel Connect the Dots moest kopen, want al die Amerikanen wouden ze ook heel graag en hier lagen ze gewoon in de winkel.
ik droom over nagellak.
Hmm, geen idee eigenlijk. Is jouw raam gebroken?quote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
een gebroken raam, valt dat onder inboedel verzekering of onder wat anders?
glas denk ik.quote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
een gebroken raam, valt dat onder inboedel verzekering of onder wat anders?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het staat symbool voor het loslaten van je ouderlijk huis en op kamers gaan wonen en angstig zijn dat je binnen 3 maanden de slettebak gaat uithangen daar en dan ongewenst zwanger wordt van een neger of een Chinees, en dat je dan 9 maanden moet wachten voor je weet wie de vader is
Een neger wel?quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dat zal het zijn ja.
Maar geen Chinees hoor.
Dat weet je heul niet, misschien wil hij je verkrachten in je slaap als je dronken bent en daar voel je nu eenmaal weinig van dus dan merk je niks en weet je het pas als hij je daarna mails stuurt met foto's van "de daad"quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dat zal het zijn ja.
Maar geen Chinees hoor.
Geen idee ... ik was met pasen bij mijn moeder. Zie net dat een raam gebroken is in mijn huis ... en niet zo'n klein beetje ook, maar het zit nog wel in elkaar zeg maar. Het gordijn hangt ervoor dus je ziet het net niet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
glas denk ik.
Wat heb je gedaan? / wat is er gebeurd?
Blijkbaarquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee ... ik was met pasen bij mijn moeder. Zie net dat een raam gebroken is in mijn huis ... en niet zo'n klein beetje ook, maar het zit nog wel in elkaar zeg maar. Het gordijn hangt ervoor dus je ziet het net niet.
een buiten raam? Je hebt buiten overal dubbelglas neem ik aan? Vreemd...quote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee ... ik was met pasen bij mijn moeder. Zie net dat een raam gebroken is in mijn huis ... en niet zo'n klein beetje ook, maar het zit nog wel in elkaar zeg maar. Het gordijn hangt ervoor dus je ziet het net niet.
Yeps, buitenraam. Katten kunnen ook niets er tegenaan gegooid hebben of weet ik wat want het is in de huiskamer en ze kunnen daar niet komen als ik weg ben.quote:Op maandag 9 april 2012 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een buiten raam? Je hebt buiten overal dubbelglas neem ik aan? Vreemd...
Maar moet je even je polisvoorwaarden op na slaan, ik weet het niet zeker, maar denk dat het glasverzekering is.
Daar heb ik wel een beetje een zwak voor. Caramel kindjes zijn ook altijd zo mooi.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat weet je heul niet, misschien wil hij je verkrachten in je slaap als je dronken bent en daar voel je nu eenmaal weinig van dus dan merk je niks en weet je het pas als hij je daarna mails stuurt met foto's van "de daad"
Oeh, bah. Dat klinkt heel vervelend.quote:Op maandag 9 april 2012 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een beetje een zwak voor. Caramel kindjes zijn ook altijd zo mooi.
[..]![]()
[..]
Oeh, bah. Dat klinkt heel vervelend.
vage shit. Zou best een bouwfoutje kunnen zijn dan hoor, je woont er toch nog niet zo lang?quote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps, buitenraam. Katten kunnen ook niets er tegenaan gegooid hebben of weet ik wat want het is in de huiskamer en ze kunnen daar niet komen als ik weg ben.
kleine pemols, jeweetzquote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een beetje een zwak voor. Caramel kindjes zijn ook altijd zo mooi.
[..]![]()
[..]
Oeh, bah. Dat klinkt heel vervelend.
Ik woon er nog geen jaarquote:Op maandag 9 april 2012 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vage shit. Zou best een bouwfoutje kunnen zijn dan hoor, je woont er toch nog niet zo lang?
Dubbelglas gaat echt niet 'zomaar" stuk
grote kans dat het een bouwfoutje is danquote:
Raaaar...quote:Op maandag 9 april 2012 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
mijn balkon is nog leeg dus het kan niets van de wind geweest zijn. Er is ook niets op het balkon te vinden wat er van buiten tegenaan gekomen zou kunnen zijn.
okay, ik zal nog ff wat betere close up fotos maken en daar een bericht plaatsenquote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Gooi 'm anders even in K&W, daar weten altijd wel van die vakidioten wat de oorzaak is.
Maar ik gok een gevalletje bouwfout/te strak ingezet.
Zeker tussen je balkon en de rest van je huis heb je vaak temperatuursverschillen, zogeheten "koudebrug" e.d. waardoor het vaak op dit soort plekken mis gaat.
dan moeten ze wle heel hoog gooienquote:Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Is wel erg, ik las eerst " ruit stuk" en dacht aan Amsterdam en dacht toen meteen aan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je nagaan, zo gooien zo hard, dat de stenen tot zand verpulveren!quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moeten ze wle heel hoog gooienhet enie wat hier op het balkon ligt is zand wat van het strand af waait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zo gooien zo hard, dat de stenen tot zand verpulveren!![]()
nog zo'n mooi plaatje in de spoiler, wat ik in mijn hoofd had
grappig, ik dacht gelijk aan mijn katten, aangezien die mongolen echt alles weten te slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar oten bedacht ik dat het helemaal niet kon!
Je had ze toch niet inmiddels al een pets tussen hun ogen gegeven hequote:Op maandag 9 april 2012 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grappig, ik dacht gelijk aan mijn katten, aangezien die mongolen echt alles weten te slopenmaar oten bedacht ik dat het helemaal niet kon!
wow, da's voor mijn gevoel behoorlijk snel! Ik kan echt niks van handwerken ofzo, ik ben er echt te kneuzig voorquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hangt ervanaf. Mijn eigen simpele rechttoe rechtaan patroon twee uur ofzo , drie misschien als t ingewikkelder is
Ik heb van de week met heel dik draad een ipadsleeve gehaakt in negentig minuten
Nee meestal als zij iets gedaan hebben zitten ze verstopt aan de andere kant van de kamer met platte oortjes omdat ze weten dat ze fout geweest zijn, en ze kwamen doodleuk naast mij staan en het raam bekijken, dus dat zei wel genoegquote:Op maandag 9 april 2012 18:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je had ze toch niet inmiddels al een pets tussen hun ogen gegeven he
die sleeve van mir isquote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog even reageren op een oud berichtje:
[..]
wow, da's voor mijn gevoel behoorlijk snel! Ik kan echt niks van handwerken ofzo, ik ben er echt te kneuzig voor
Maar leuk hoor!
Heb je een foto van die iPad sleeve?
Gaaf! Wat ga je ermee laten doen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn kapper gaat gewoon 3 dagen achter elkaar gratis (!!!) mijn haar doen voor mijn expo
hahahaha.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee meestal als zij iets gedaan hebben zitten ze verstopt aan de andere kant van de kamer met platte oortjes omdat ze weten dat ze fout geweest zijn, en ze kwamen doodleuk naast mij staan en het raam bekijken, dus dat zei wel genoeg
quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kut, ik moet over 10 min weg. Bye my loves
Hoop dat je nuttige reacties krijgt, maar dat zal wel, want K&Wquote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Raam kapot
met extragratischbonuspic!
op die tweede vfoto onderop, je ziet echt 3 van die uitspattingen, ik denk dat het spanning is
Muppetjequote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga er vandoor
Handig als je 2 sc's open hebt staandit bericht was voor jullie
[..]
Ohnee!! kak!!quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Dag Mss, werkse!
En hoi Lin! (had jij nog bloedjes opgestuurd toevallig?)
Vreemde zaak.....quote:Op maandag 9 april 2012 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
oh
extra info .. als ik aan de buitenkant op het raam voel is er inix, het is alleen het binnenraam!
Hehehehe, no problemquote:Op maandag 9 april 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee!! kak!!
Als ik er aan denk stuur ik me morgenochtend op
Stuur me anders morgenvroeg een PM, dan zie ik die voor ik ga werken
(ik vergeet altijd alles...![]()
)
Zombiekattenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, no problem
Ik zal proberen eraan te denken je een PM te sturen
Die door muren heen kunnen lopen, spook zombiekatten dusquote:
En die hebben zich toen weer tot vaste materie vervormd en zijn toen tegen de ruit aan gaan springenquote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die door muren heen kunnen lopen, spook zombiekatten dus
Dat, of ze hebben met hun laserogen de boel geruīneerd of ze hebben met telepathie spullen ertegenaan gegooidquote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En die hebben zich toen weer tot vaste materie vervormd en zijn toen tegen de ruit aan gaan springen![]()
En daarna weer netjes terug gezetquote:Op maandag 9 april 2012 18:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat, of ze hebben met hun laserogen de boel geruīneerd of ze hebben met telepathie spullen ertegenaan gegooid
Ja, dat is hetquote:Op maandag 9 april 2012 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
is dat het? dan ga ik ze nu van het balkon afgooien!
Wachten tot het donker is en de grote oehoe roept tegelijkertijd met dat de koelkast aan slaat, dat is namelijk het moment waarop ze tevoorschijn komenquote:Op maandag 9 april 2012 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
is dat het? dan ga ik ze nu van het balkon afgooien!
Bwhehehehequote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wachten tot het donker is en de grote oehoe roept tegelijkertijd met dat de koelkast aan slaat, dat is namelijk het moment waarop ze tevoorschijn komen
In Amsterdam wordt het nooit helemaal donker en is de grote oehoe een zeldzaamheid, maar hier in het dorp komt deze een stuk meer voor. Daarom hebben wij zo vaak spook zombiekatten over de vloer. Al die puinzooi iedere keer, kutbeesten!quote:
Uitmoorden die handel dan... Ga liggen wachten met een luchtbuksquote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In Amsterdam wordt het nooit helemaal donker en is de grote oehoe een zeldzaamheid, maar hier in het dorp komt deze een stuk meer voor. Daarom hebben wij zo vaak spook zombiekatten over de vloer. Al die puinzooi iedere keer, kutbeesten!
Niet vergeten dat je een luchtbuks nodig hebt die van brandnetelhout is gemaakt wat op een mooie pinksterdag geoogst is door een man van 87 met een strooien hoed op, een rode jurk aan en een kanari op zijn schouder. De luchtbuks dient alleen (zonder hulp dus) gehanteerd te worden door een Somalisch meisje van 4 die een paars gestekeld haarbandje draagt en nog nooit een pistool/geweer gezien heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uitmoorden die handel dan... Ga liggen wachten met een luchtbuks![]()
Ik zie de comments niet.quote:Op maandag 9 april 2012 19:10 schreef Lindytje het volgende:
Er zitten ook pareltjes van reacties tussen![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehe, goeden laatsten jankartikel, van schoonheidsglans
Emoslinger.....quote:De verwachtingen lijken namelijk steeds hoger te liggen bij bepaalde lezers, terwijl mijn site absoluut niet achteruit gaat. Integendeel, ik heb meer artikelen dan ooit en de stukken zijn completer dan vroeger. Eigenlijk is het één groot compliment, daar ben ik me heel erg van bewust. Ik ben daarom ook niet kwaad of geīrriteerd, ik wil gewoon iets meer uitleggen over wat je kan verwachten op mijn site. Lees verder voor meer!
Wat?????quote:Op maandag 9 april 2012 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je een luchtbuks nodig hebt die van brandnetelhout is gemaakt wat op een mooie pinksterdag geoogst is door een man van 87 met een strooien hoed op, een rode jurk aan en een kanari op zijn schouder. De luchtbuks dient alleen (zonder hulp dus) gehanteerd te worden door een Somalisch meisje van 4 die een paars gestekeld haarbandje draagt en nog nooit een pistool/geweer gezien heeft.
Dit alles maakt het erg lastig om ze uit te roeien ben ik bang.
Na 12 Somalische meisjes waarbij het verkeerd ging zijn wij er in ieder geval maar mee opgehouden
YES! leesvoer tijdens 1,5 uur durende reisquote:
Jep...quote:
Goeden leesvoer ookquote:Op maandag 9 april 2012 19:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
YES! leesvoer tijdens 1,5 uur durende reis![]()
Sjaan wat vreemd van je raam
Vind maar eens een Somalisch meisje wat nog nooit een geweer heeft gezienquote:Op maandag 9 april 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat?????
Djiez, wat voor somalische meisjes heb jij in huis gehaald dan??
Mijn luchtbuks voldoet aan alle eisen en mijn meisje doet het primaZe is een eckten scherpschutter. Moet wel zeggen dat ik haar op haar tweede al bij haar ouders weggerukt hebt en haar zo al mentaal wat heb kunnen voorbereiden. Er is er nu alweer eentje onderweg naar hier en er ligt er nog 1 van drie te wachten in de kast tot zij mag
Misschien doe je dan ergens iets fout....
Ja, je moet ze op jonge leeftijd al inkopenquote:Op maandag 9 april 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vind maar eens een Somalisch meisje wat nog nooit een geweer heeft gezien![]()
Da's heul nog niet zo makkelijk jonguh!
Misschien volgende keer op vakantie naar Somalie en er een paar inslaan, misschien kunnen we babies kopen bij het ziekenhuis, misschien dat we dan meer kans maken.
Dank voor de tip!
Ik ga vanavond even wat ruimte maken in de trapkastquote:Op maandag 9 april 2012 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, je moet ze op jonge leeftijd al inkopenVandaar ook dat er nu eentje van 2 onderweg is en eentje van drie in de kast ligt te wachten. Je moet zorgen dat je altijd wat op voorraad hebt, voor je het weet is zo'n kreng vier en werkt het niet meer en moet je het weer terug sturen....
Goed ideequote:Op maandag 9 april 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even wat ruimte maken in de trapkast
quote:De filmpjes van zaterdag kosten mij vaak een hele dag, met opnemen, editen, enzovoort.
quote:Want ook aan advertorials ben ik die uren werk kwijt.
quote:Tenzij jullie willen dat ik een serieuse studio van duizenden euro’s bouw met lichten en al die altijd exact hetzelfde zijn, zal dit niet zo snel gebeuren.
quote:De laatste tijd lijkt het trendy te zijn om extreem veel onderzoek te doen naar alles waar je over schrijft. Bronvermelding er bij, experts er bij halen, dat soort dingen. ....... Alle producten die ik krijg, daar zitten persberichten bij. Hier staat ook informatie in over onderzoeken die er bij horen. De ‘ingewikkelde stuff’ zou ik zo over kunnen nemen, geen probleem. .........Ik ben geschoold als HBO SPH’er, ik ben een mensen-mens.
quote:Ik raad iedereen zeker aan altijd de comments ook even te lezen na een artikel, er heerst daar een soort ‘extra wereld’ met een bron aan informatie. Maar ook humor en goede tips.
quote:Ik vind het in ieder geval héél vervelend om te lezen dat iemand ‘iets beters had verwacht’. Het blijft gewoon een (gratis) service van mijn kant, er zit geen abonnement aan mijn site vast.
Could someone please give me a emoslinger?quote:De gemiddelde leeftijd (ja, die is echt gemeten in een onderzoek) ligt tussen de 17 en 27. Toch doe ik mijn best om ook jongere meiden te helpen (zie filmpje afgelopen zaterdag) en voor de wat oudere doelgroep producten te reviewen.
comments doen het niet mobielquote:
Oh, ik denk dat dat ook een probleem was dan... ik dacht dat ze wel een maandje op een zeekaak konden teren.... hmmm, toch overschat die Soma's geloof ikquote:Op maandag 9 april 2012 19:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed idee
vergeet niet af en toe een bak bonen naar binnen te gooien. Als je het een weekje vergeet zijn ze dood... is zo zonde van je eerder gegeven bakken bonen
Die doen het op m'n desktop ook niet.quote:Op maandag 9 april 2012 19:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
comments doen het niet mobiel
zijn jullie al naar de sauna geweest trouwens?
quote:Op maandag 9 april 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
De stukjes waarbij een een combi deed vanen een knor van het lachen tegelijk
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Could someone please give me a emoslinger?
Nee, nog niet! waarschijnlijk over twee wekenquote:Op maandag 9 april 2012 19:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
comments doen het niet mobiel
zijn jullie al naar de sauna geweest trouwens?
Dat denk ik wel ja...quote:Op maandag 9 april 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat dat ook een probleem was dan... ik dacht dat ze wel een maandje op een zeekaak konden teren.... hmmm, toch overschat die Soma's geloof ik
Het is trouwens an emoslinger, toch?quote:
ja, echt!!!! En 'onderzoek' doen op het HBO... kom opquote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is trouwens an emoslinger, toch?bedenk ik me net
![]()
Maar dank daarvoor!
Vooral het stukje " ik ben een mensen mens" ook echt
Ik moest er ook om lachenquote:Op maandag 9 april 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
De stukjes waarbij een een combi deed vanen een knor van het lachen tegelijk
[..]
Could someone please give me a emoslinger?
Mwehehehehe.quote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Lindytje het volgende:
'Hoi, wat is je probleem?'
- Nou, ik kom dus voor...
'Weet je, ik vind dat je gewoon duidelijk moet zijn en me niet zo af moet kraken, want ik zit hier voor JOU hoor, voor JOU! Ik doe dit niet voor mezelf!!! Je moet respect voor mij hebben!!![]()
'
als het woord met een klinker begint is het altijd 'an'quote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is trouwens an emoslinger, toch?bedenk ik me net
![]()
Maar dank daarvoor!
Vooral het stukje " ik ben een mensen mens" ook echt
Tenzij het woord klinkt alsof het met een medeklinker begint.quote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
als het woord met een klinker begint is het altijd 'an'
quote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Lindytje het volgende:
In therapie bij Masja:
'Weet je, ik vind dat je gewoon duidelijk moet zijn en me niet zo af moet kraken, want ik zit hier voor JOU hoor, voor JOU! Ik doe dit niet voor mezelf!!! Je moet respect voor mij hebben!!![]()
'
Ja, echt he....quote:Op maandag 9 april 2012 19:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, echt!!!! En 'onderzoek' doen op het HBO... kom op![]()
Net of iemand haar als therapeut zou willen ook!!!!
quote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Lindytje het volgende:
In therapie bij Masja:
'
Ik denk dat mevr. Feoktiwodkastokerij haar oogkleppers mooit op houdt en doet alsof ze dat niet weet.quote:Op maandag 9 april 2012 19:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest er ook om lachenja, mensen verwachten dat reviews onderbouwd worden, maar dat komt omdat er door internet veel meer kennis beschikbaar wordt gesteld. Je eigen mening als een soort waarheid neerzetten past niet echt meer bij deze tijd..
Je vergeet het stukje waarin ze crack-whore voorstelt en haar kaartje bij de inmiddels jankende/starende client in de handen duwtquote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Lindytje het volgende:
In therapie bij Masja:
'
aha. Ik was te laat in ieder geval om te ninja-enquote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij het woord klinkt alsof het met een medeklinker begint.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil denk ik bij nader inzien wel in therapie bij Masja
Kijken hoe snel ze het niet meer weet![]()
GGZ zit ermee vol, met Masja's, want die SPH-mutsen zijn lekker goedkoop en kunnen mooie naief ingezet worden bij de kansloze gevallenquote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil denk ik bij nader inzien wel in therapie bij Masja
Kijken hoe snel ze het niet meer weet![]()
Ohja, kakquote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je vergeet het stukje waarin ze crack-whore voorstelt en haar kaartje bij de inmiddels jankende/starende client in de handen duwt
Ik ben zooooooooooooooo blij dat ik goed ben doorverwezen destijds en bij de kliniek van het ziekenhuis terecht gekomen benquote:Op maandag 9 april 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
GGZ zit ermee vol, met Masja's, want die SPH-mutsen zijn lekker goedkoop en kunnen mooie naief ingezet worden bij de kansloze gevallen
True story, wijnglas.gif
Wel netjes met gebleekte ster hoop ik?quote:Op maandag 9 april 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net het wax-verhaal gelezen, nu kan crack whore haar fijn rimmen zonder haar in zijn bek
Yep, ik ook voor jouquote:Op maandag 9 april 2012 19:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben zooooooooooooooo blij dat ik goed ben doorverwezen destijds en bij de kliniek van het ziekenhuis terecht gekomen ben![]()
komt hopelijk binnenkort een review vanquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel netjes met gebleekte ster hoop ik?
Dat stond er dan weer niet bijquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel netjes met gebleekte ster hoop ik?
quote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
komt hopelijk binnenkort een review van
Goeden vraag... even opzoekenquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, ik ook voor jou
Wanneer heb je nu je afspraak met je dokter Peer?
Gaaaaaaaaaaaaaafquote:Op maandag 9 april 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
IJsje, als alles door gaat gaan we echt een supertoffe reis maken door Finland![]()
[ afbeelding ]
Met extra 2 nachten Helsinki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |