dan doen we net alsof er geen suiker in zitquote:Op maandag 9 april 2012 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, jij mag geen suiker... Schuimtaart is 80% suiker![]()
En dan de volgende dag is ze half dood van de pijn, gezelligquote:Op maandag 9 april 2012 09:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan doen we net alsof er geen suiker in zit
ik kan mij niet eens herinneren de laatste keer dat k schuimtaart heb gehadquote:Op maandag 9 april 2012 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, jij mag geen suiker... Schuimtaart is 80% suiker![]()
suiker met eiwit![]()
Oh, want mn eierdooiers moesten au bain marie met suiker 'schuimig en lobbig'quote:Op maandag 9 april 2012 09:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dik
maar niet zo dik dat je het tegen het plafond kan plakken
Hahaha! epic dogquote:Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze ligt nu in bed te stinken, ze is te lui om eruit te komen
good busy!quote:Op maandag 9 april 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Gisterenavond metde inloopkast uitgezocht
Dit mag weg:
[ afbeelding ]
Dit mag blijven:
[ afbeelding ]
Onze garderobe is gehalveerd!
Met belastinggeld nieuwe kleren kopen
nice babequote:Op maandag 9 april 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Dit mag weg:
[ afbeelding ]
Dit mag blijven:
[ afbeelding ]
Wauw wat een hoop! Ik moet het ook nog doenquote:Op maandag 9 april 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Dit mag weg:
[ afbeelding ]
Dit mag blijven:
[ afbeelding ]
Is stiekem best leuk om te doenquote:Op maandag 9 april 2012 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw wat een hoop! Ik moet het ook nog doen
Ja en dan zie ik allemaal stofjes en mufheid en dan wil ik het eigenlijk ook allemaal weer wassenquote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is stiekem best leuk om te doenJe flikkert al je kleren op bed, en dan gooi je wat moet blijven aan de ene kant op de grond en wat weg mag aan de andere kant op de grond
Moeten we het alleen ook wel allemaal nog weer terug ophangen...
quote:Op maandag 9 april 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goffer, deel 2 en 3 van de hunger games van je collega lenen, niet weten welk deel het 2e is, per ongeluk de achterkant van deel 3 lezen en het einde van deel 2 al weten
Ja, daar begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en dan zie ik allemaal stofjes en mufheid en dan wil ik het eigenlijk ook allemaal weer wassen
Mijn gedachtengang:quote:
Die twee stappen skip ik lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn gedachtengang:
Oh, laat ik mijn kast eens uitzoeken
Ohja, wassen
Ohja, vouwen
Ohja, ophangen
Fuck this shit
Ik heb meer plank dan hanggedeelte, dus ik moet welquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 11:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kak, over minder dan een uur weg.... ik moet gaan douchen
Forum Opties | |
---|---|