Heb jij veel knappe vrienden? Zelf ben je toch nagenoeg perfect?quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij veel knappe vrienden? Zelf ben je toch nagenoeg perfect?
dat wil ik toch even voorkomen en heb het maar aangepast. Ik ben echt geen model..quote:Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef bijdehand het volgende:
Niet. Zit gewoon tussen je oren, jij bovengemiddelde!
Een bewonderaar.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
dat wil ik toch even voorkomen en heb het maar aangepast.
Ik heb wel het gevoel een beetje. Lelijk en mooi zie je toch minder vaak samen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]maar volgens mij is het niet zo dat knappe mensen veel knappe vrienden hebben hoor.
Vind dat juist meevallen! Of je moet van die groepen mooiboys bedoelen. Maar die zijn niet per se knap maar doen veel aan hun uiterlijk.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel een beetje. Lelijk en mooi zie je toch minder vaak samen.
Geloof er alleen vrij weinig van dat jij nou zo mooi bent.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel een beetje. Lelijk en mooi zie je toch minder vaak samen.
Moet jij zeggen met je topics.quote:Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geloof er alleen vrij weinig van dat jij nou zo mooi bent.
Gaat dit topic niet over. Ik ben niet lelijk dat weet ik wel.quote:Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geloof er alleen vrij weinig van dat jij nou zo mooi bent.
Je UI is in elk geval wel heel lelijk. En de zogenaamde ''populaire'' jongens hebben meestal geen foto's van lelijke dikke mannen op welk profiel dan ook. Da's niet echt de reguliere humor van de types waar jij het over hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Gaat dit topic niet over. Ik ben niet lelijk dat weet ik wel.
Juist, troll negeren.quote:Op maandag 9 april 2012 00:35 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Gaat dit topic niet over. Ik ben niet lelijk dat weet ik wel.
Nee omdat zijn innerlijk nogal verrot klinkt al is dit een forum dus weet ik niet hoe hij in het echt is...quote:Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
Laat ik het anders zeggen. Zou een snoeilelijke troll zoals Moofasah jouw beste vriend kunnen zijn?
Ja, dat weet ik zekerquote:Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
Laat ik het anders zeggen. Zou een snoeilelijke troll zoals Moofasah jouw beste vriend kunnen zijn?
Hij bedoelt alleen het uiterlijk. En dan een tof innerlijk. Daar ging ik iig van uit!quote:Op maandag 9 april 2012 00:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee omdat zijn innerlijk nogal verrot klinkt al is dit een forum dus weet ik niet hoe hij in het echt is...
Omgaan in de zin van als vriend en beste vrienden is een groot verschil.quote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Hij is niet mijn vriend omdat hij een troll is en niet omdat hij lelijk is. Ik wil wel omgaan met lelijke mensen.
juistquote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij bedoelt alleen het uiterlijk. En dan een tof innerlijk. Daar ging ik iig van uit!
Kloptquote:Op maandag 9 april 2012 00:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
Omgaan in de zin van als vriend en beste vrienden is een groot verschil.
Ow.... Natuurlijk wat zal mij het boeien hoe jij eruit ziet... of je nou een stuk oor mist een oog of je halve gezicht met zuur is weg gevreten maakt mij niet. of gewoon lelijk van hun zelf maakt me ook niet uitquote:Op maandag 9 april 2012 00:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij bedoelt alleen het uiterlijk. En dan een tof innerlijk. Daar ging ik iig van uit!
In de OP/TT heb je het wel over vrienden ipv beste vrienden hahaquote:Op maandag 9 april 2012 00:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Omgaan in de zin van als vriend en beste vrienden is een groot verschil.
[..]
juist
Dan kunnen we vrienden wordenquote:Op maandag 9 april 2012 00:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ow.... Natuurlijk wat zal mij het boeien hoe jij eruit ziet... of je nou een stuk oor mist een oog of je halve gezicht met zuur is weg gevreten maakt mij niet. of gewoon lelijk van hun zelf maakt me ook niet uit
Je valt nogal op om een bepaalde reden...quote:Op maandag 9 april 2012 00:44 schreef Moofasah het volgende:
Moofasah is een troll. Yeah right. De sukkeltjes hebben ook een pispaaltje nodig![]()
Er is niets troll aan mij, en dat een stelletje ongeluk als jullie anders beweerd zegt meer over jullie eigen triestheid.
Ja ok laten we het beperken tot beste vrienden. Vrienden gaat een beetje ver. Zou wel heel erg zijn als je alleen om wilt gaan met uiterlijk knappe mensen die achter elkaar vrouwen binnen halen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de OP/TT heb je het wel over vrienden ipv beste vrienden haha
Nee want ik oordeel je op hoe je bent wat je gedrag is en of je ook kan vechten anders hoef ik je nietquote:
What else is new. Ik val altijd op. In het dagelijks leven net zo goed.quote:Op maandag 9 april 2012 00:45 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je valt nogal op om een bepaalde reden...
Dan blijft mn antwoord hetzelfdequote:Op maandag 9 april 2012 00:46 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ja ok laten we het beperken tot beste vrienden. Vrienden gaat een beetje ver. Zou wel heel erg zijn als je alleen om wilt gaan met uiterlijk knappe mensen die achter elkaar vrouwen binnen halen.
Ja maar als dat vaker negatief is...quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
What else is new. Ik val altijd op. In het dagelijks leven net zo goed.
Met de rare stand van je kaak of door je arrogante houding?quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
What else is new. Ik val altijd op. In het dagelijks leven net zo goed.
Kiss my natural black ass cause I don't give a damn.quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja maar als dat vaker negatief is...
Die kaak schijnen de meeste wel mee te vinden vallen. Ik heb gewoon iets over me heen dat mensen hun interesse wekt.quote:Op maandag 9 april 2012 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met de rare stand van je kaak of door je arrogante houding?
In dat geval haak ik afquote:Op maandag 9 april 2012 00:46 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ja ok laten we het beperken tot beste vrienden.
Je geeft er wel om anders reageer je niet zo.quote:Op maandag 9 april 2012 00:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kiss my natural black ass cause I don't give a damn.
Arrogant dus of pure onzekerheid.quote:Op maandag 9 april 2012 00:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kiss my natural black ass cause I don't give a damn.
Waarom als ik vragen mag?quote:
Ik ken de Dr. Phil show.quote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je geeft er wel om anders reageer je niet zo.
En laat ik nou net een hekel hebben aan 95% van de mensheidquote:Op maandag 9 april 2012 00:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Arrogant dus of pure onzekerheid.
Laat daar nou net 95% op deze aardbol een hekel aan hebben.
Ik heb eigenlijk geen ervaring met beste vrienden. Ik heb wel ervaring met "vrienden", die je constant lopen te klieren, maar waar ik toch bij blijf, omdat het alternatief veel erger. Ik heb momenteel last van het alternatief.quote:
Het alternatief is geen/weinig vrienden?quote:Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met beste vrienden. Ik heb wel ervaring met "vrienden", die je constant lopen te klieren, maar waar ik toch bij blijf, omdat het alternatief veel erger. Ik heb momenteel last van het alternatief.
quote:Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met beste vrienden. Ik heb wel ervaring met "vrienden", die je constant lopen te klieren, maar waar ik toch bij blijf, omdat het alternatief veel erger. Ik heb momenteel last van het alternatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je goed geraden.quote:Op maandag 9 april 2012 00:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het alternatief is geen/weinig vrienden?
Oh dat is wel lullig hoorquote:
Bij wijze van spreken. De meesten 'populaire' typetjes hebben i.i.g. veel meer dan het 'gemiddeld' aantal vrienden.quote:
'vrienden'quote:Op maandag 9 april 2012 05:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. De meesten 'populaire' typetjes hebben i.i.g. veel meer dan het 'gemiddeld' aantal vrienden.
Waarom vind je blanken zo lelijk dan? Wist wel dat ze niet je smaak waren maar wist niet dat je ze zo erg vondquote:Op maandag 9 april 2012 14:15 schreef Cavalinho het volgende:
Nou ja, ik ben model, dus ik ga meest om met mensen uit dat kringetje en celebs, die zullen wel mooi gevonden worden door veel mensen, maar ik kies ze er niet op uit. Verder is het natuurlijk allemaal relatief. Ik vind bijna alle blanken lelijk. Maar er zijn er natuurlijk genoeg die door anderen of door zichzelf mooi gevonden worden.
Ik ben altijd populair geweest, ondanks het feit dat ik in verschillende landen met verschillende culturen en schoonheidsidealen heb gewoond. Dat hangt dus veel meer af van hoe je bent en niet hoe je eruit ziet.
Ik geloof dat jij de strekking mist.quote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dan snap je niet wat vriendschap inhoudt en als je ooit echte problemen hebt gehad kom je d'r snel genoeg achter.
En sws je de mate van vriendschap afhankelijk stellen van wat externe mensen er misschien van zouden denken is idd erg kortzichtig.
Ik zou me juist zekerder voelen, aangezien ik dan een keer de knapste ben!quote:Op maandag 9 april 2012 16:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even duidelijkheid: als je alleen maar langharige stinkende vrienden puisterige vrienden had dan zou je je net zo zeker voelen als met allemaal vrienden die minder lelijk overkwamen?
DAT is waar ik op doel en ik dacht dat dat het doel was van dit topic.
Ja je kunt beter lelijkers om je heen verzamelen: http://www.nu.nl/lifestyl(...)en-maken-mooier.htmlquote:Op maandag 9 april 2012 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou me juist zekerder voelen, aangezien ik dan een keer de knapste ben!
Dat dus.quote:Op maandag 9 april 2012 16:13 schreef Crutch het volgende:
Ik heb knappe en lelijke vrienden. Nog nooit een seconde nagedacht over hoe de omgeving mij ziet als ik met ze op stap ben.
Gelukkig zijn het ook mijn vrienden en geen accessoires.
+1quote:Op maandag 9 april 2012 16:13 schreef Crutch het volgende:
Haha, wat een non-issue.![]()
Ik heb knappe en lelijke vrienden. Nog nooit een seconde nagedacht over hoe de omgeving mij ziet als ik met ze op stap ben.
Precies. Ik ga niet om met alleen bloedmooie mensen, maar de vrienden die ik heb zou ik nooit lelijk kunnen noemen. Omdat ik mesmerized ben door hun uitstralingquote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Gaat het hier ook om vrienden van het andere geslacht?
M'n mannelijke vrienden vind ik meestal niet lelijk haha
Dat dus.quote:Op maandag 9 april 2012 16:13 schreef Crutch het volgende:
Haha, wat een non-issue.![]()
Maar als ze vriendinnen met jou was dan betekent dat dat jij mooi en populair bentquote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef Muisraket het volgende:
Nee, absoluut niet, ook nooit bij nagedacht totdat een oud-vriendin ooit zei dat ze vroeger per se alleen maar mooie, populaire meisjes als vriendinnen wilde.
Ja zoiets heb k ook, wat is de definitie van knap dan? In de media wordt vaak gerefereerd naar meiden die zogenaamd knap zijn (ze hebben altijd een kilo make up op, vaak nog wat aan cosmetische chirurgie laten doen en een persoonlijke stliliste), maar is dat wel wat echt mooi is? het is allemaal gemaakt en nep. Ik vind al mijn vriendinnen wel iets hebben wat ze mooi maakt, vaak zijn dat juist de oneffenheden wat iemand charme geeft. Iedereen kan stralen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
En het kan ook aan mij liggen, maar ik zou mijn vrienden eigenlijk nooit lelijk willen noemen.Ten eerste is het niet aardig en ten tweede ken ik ze al wat langer, dan valt het uiterlijk niet zo heel erg meer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |