En toch proberen hequote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen mij zeggen ze altijd dat ik me nooit moet voortplanten.
Incest komt in de beste families voorquote:Op zondag 8 april 2012 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een foto van het naaktstrand waar ze op elkaar liggen.
Man, daar op de vrouw, daar op dochter, daar op de zoon.
Wel echt vaag.
Ik probeer te oefenen, en zelfs dat misluktquote:
Jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen, en zelfs dat mislukt
lagen ze trouwens met de ruggen naar beneden of ruggen omhoog...?quote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Incest komt in de beste families voor
quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen, en zelfs dat mislukt
de familia van mijn vader tering wat een bende ingefokte bende daarquote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Incest komt in de beste families voor
Stiekem heb jij ook best wel een twisted mind he?quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lagen ze trouwens met de ruggen naar beneden of ruggen omhoog...?
rug naar beneden is nog redelijk
maar rug omhoog betekend dat die zoon met zn piel in de bil van zn zusje zat te porren
laat maar met jou hoef ik geen kinderen meer te hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar rug omhoog betekend dat die zoon met zn piel in de bil van zn zusje zat te porren
Wat dacht je van zusje rug naar beneden en broer rug naar bovenquote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet... ik ben niet t buurmeisje van mur..quote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stiekem heb jij ook best wel een twisted mind he?
ojeeeequote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Omhoog maakt het nog awkwarder. Omdat het kunstzinnige aspect dan weg is.quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Alleen wel? Welk strand?quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet... ik ben niet t buurmeisje van mur..
en ga ook niet met mn ouders naar een naaktstrand...:P
quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
laat maar met jou hoef ik geen kinderen meer te hebben
Tijn wat doe je hahahahaquote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van zusje rug naar beneden en broer rug naar bovendan ligt hij met zijn piel de lipjes van zusje te beroeren.
nee dat leek me onlogisch.. dan is t systeem niet rechtlijning, en dat hoort in mijn autistisch wereldjequote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van zusje rug naar beneden en broer rug naar bovendan ligt hij met zijn piel de lipjes van zusje te beroeren.
niet?quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef b4kl4p het volgende:
Goddomme heb zin om te neuken mannen. Hoe ga ik dit afslaan morgen?
zomaar.... ik zou nooit een naakte gezins-toren bouwen... ben ik nu een slechte moeder?quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
laat maar met jou hoef ik geen kinderen meer te hebben
Ik? Duidelijkheid vragenquote:
Maar dat ligt wel lekkerderquote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat leek me onlogisch.. dan is t systeem niet rechtlijning, en dat hoort in mijn autistisch wereldje
Nee maar je komt wel op dat ideequote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet... ik ben niet t buurmeisje van mur..
en ga ook niet met mn ouders naar een naaktstrand...:P
Fappen tot ie leeg isquote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef b4kl4p het volgende:
ghehehe, nou ik zat daar gewoon over na te denken... bedoel ze zijn naakt en familie... dat hoor je niet te stapelen..quote:
Keihard gaan fappen net zolang tot er niets meer uit komtquote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef b4kl4p het volgende:
een wat? marba!!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zomaar.... ik zou nooit een naakte gezins-toren bouwen... ben ik nu een slechte moeder?
Ben je overbuurman van kree toevallig?quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Murdera het volgende:
Overigens heb ik een buurmeisje..Damn die is lekker.
Wij zijn geen familiequote:Op zondag 8 april 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, nou ik zat daar gewoon over na te denken... bedoel ze zijn naakt en familie... dat hoor je niet te stapelen..
Cherquote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij is niet serieus man. Onnozele mensen hier soms.
Broer en zus hoeven ook niet samen in bad, echter tot een bepaalde leeftijd is dat echt niet zo gek.quote:Op zondag 8 april 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, nou ik zat daar gewoon over na te denken... bedoel ze zijn naakt en familie... dat hoor je niet te stapelen..
ghehe ja hoe zou jij zoiets verwoorden dan...quote:
Dacht het niet hopelijkquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je overbuurman van kree toevallig?
idd, tot een jaar of 18 is dat best ok... =pquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broer en zus hoeven ook niet samen in bad, echter tot een bepaalde leeftijd is dat echt niet zo gek.
Blegh, fappen totdat het pijn doet.quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keihard gaan fappen net zolang tot er niets meer uit komt
Ik ga dus nooit meer een 10 jarige die zich onder de dunne heeft gesproeid schoonmaken never nooit meerquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broer en zus hoeven ook niet samen in bad, echter tot een bepaalde leeftijd is dat echt niet zo gek.
Daarna kan het ook nog steeds mits beide single zijn kan het bestquote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd, tot een jaar of 18 is dat best ok... =p
marba nee!!! tot een jaar of 6 en dan apart... alsjeblieftquote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd, tot een jaar of 18 is dat best ok... =p
Waarom?quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
marba nee!!! tot een jaar of 6 en dan apart... alsjeblieft
quote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit meer een 10 jarige die zich onder de dunne heeft gesproeid schoonmaken never nooit meer
ik kan me niet eens meer herinneren hoe oud ik was dak met mn zusje in bad pastte (hadden zon klein zit bad) zal tot een jaar of 5 zijn geweest idd denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
marba nee!!! tot een jaar of 6 en dan apart... alsjeblieft
Als dat geen neuken wordtquote:
een kind van 10 kan zichzelf toch wel wassen...?quote:
Ben nog steeds benieuwd naar zijn persoonlijke ervaring.quote:
Vertel haar het verhaal over de tandpasta.quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef kree het volgende:
m'n msn vriendinnetje wordt 16 maandag
ooowh wacht![]()
![]()
die past beter
Voor jou maakt ze vast wel een uitzonderingquote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want ze heeft ook een msn vriendje inmiddels
al die diarree en een lucht en dat zonder handschoenen alleen maar een washandjequote:
je msn vriendin wordt 16, maar je mag haar niet nemen, omdat ze een andere msn vriend heeft...? wat een wereld...quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want ze heeft ook een msn vriendje inmiddels
euh???quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vertel haar het verhaal over de tandpasta.
normaal wel die helaas niet best wel zielig eigenlijk dat die dat niet konquote:Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een kind van 10 kan zichzelf toch wel wassen...?
kinderen van 10 moeten zichzelf wassen van mijquote:Op zondag 8 april 2012 23:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
al die diarree en een lucht en dat zonder handschoenen alleen maar een washandje
Dat nooit meer dat mag marba oplossen
jaah euh principes heequote:Op zondag 8 april 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je msn vriendin wordt 16, maar je mag haar niet nemen, omdat ze een andere msn vriend heeft...? wat een wereld...
Wat doe ik fout? Ik heb niet zulke vriendinnetjesquote:Op zondag 8 april 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je msn vriendin wordt 16, maar je mag haar niet nemen, omdat ze een andere msn vriend heeft...? wat een wereld...
marba!!! en wat als ze het niet kunnenquote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kinderen van 10 moeten zichzelf wassen van mij
Pff als zij nu naakt voor jou staat wat dan?quote:
ze zocht mij op hoor op facebookquote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doe ik fout? Ik heb niet zulke vriendinnetjes
Lok me nou niet uit de tent.quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff als zij nu naakt voor jou staat wat dan?
jij bent de vader en marba de moeder do the mathquote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
marba!!! en wat als ze het niet kunnen
omdat ze een beperking hebben (anders dan dat ze t vies vinden?)quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
marba!!! en wat als ze het niet kunnen
dan doe je het juist goed.quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Ja dusquote:
Ja en neequote:
jij msnt niet met 16jarigen...??? vreemd..!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom, geen idee, had het verhaal verteld kwam haar tegen op een bruiloft.quote:
Euh nee, hoort dat dan? Waar kan ik die vinden dan?quote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij msnt niet met 16jarigen...??? vreemd..!!
dat kereltje niet was geestelijk niet helemaal 100% arm dingquote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ze een beperking hebben (anders dan dat ze t vies vinden?)
nou dan zou ik wel helpen... maar niet kunnen lijkt me wat overdreven.. kan toch je washandje langs je been halen.. washandje uitspoelen en opnieuw schrapen?
habbohotelquote:Op zondag 8 april 2012 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh nee, hoort dat dan? Waar kan ik die vinden dan?
Bruiloften natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh nee, hoort dat dan? Waar kan ik die vinden dan?
oh, nou das een geldige reden... heb zelfs gehandicapjes van 23 gewassen, dus een 10 jarige moet me dan ook wel lukkenquote:Op zondag 8 april 2012 23:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
dat kereltje niet was geestelijk niet helemaal 100% arm ding
Dat zeg je nu. Als ze 26 was geweest dan had je echt wel gebatstquote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom, geen idee, had het verhaal verteld kwam haar tegen op een bruiloft.
Daarna voegde ze me toe en ging ze chatten ik heb noooooooit als eerste contact op genomen.
Blijkt gewoon een leuke meid te zijn.
Nouja prima en verder NIKS
het was meer dan wassen dat kind zat echt helemaal onder zijn eigen uitwerpselen, gewoon wassen prima maar datquote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh, nou das een geldige reden... heb zelfs gehandicapjes van 23 gewassen, dus een 10 jarige moet me dan ook wel lukken
Dat treft 20 april heb ik er eenquote:
Sterker nog dan hadden we een relatie.quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Als ze 26 was geweest dan had je echt wel gebatst
hoe kwam dat zo?quote:Op zondag 8 april 2012 23:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
het was meer dan wassen dat kind zat echt helemaal onder zijn eigen uitwerpselen, gewoon wassen prima maar dat
ghehehe verstand op nul, vind t altijd zieliger voor de poep-monstertjes dan voor mezelf.. zie op zon moment alleen maar een hulpeloos persoontje en wil dan helpenquote:Op zondag 8 april 2012 23:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
het was meer dan wassen dat kind zat echt helemaal onder zijn eigen uitwerpselen, gewoon wassen prima maar dat
Leeftijd is ook maar een getal. Als er een wederzijds klik is waarom niet?quote:Op zondag 8 april 2012 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Sterker nog dan hadden we een relatie.
Hahaha
Zal heel eerlijk zijn, maar het is een leuke meid, niet omdat ze jong is, maar gewoon omdat het klikt.
Enige wat me weerhoud om er wat mee te doen is leeftijd.
16 is wel erg jong hoor... minderjarig enzo...quote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal. Als er een wederzijds klik is waarom niet?
Ach ja of je nou tussen rotte vis een kabel zit te vervangen of je wast iemand die onder de poep zit.quote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe verstand op nul, vind t altijd zieliger voor de poep-monstertjes dan voor mezelf.. zie op zon moment alleen maar een hulpeloos persoontje en wil dan helpen
Dat is waar, daarom is het ook moeilijk. Maar 20 vs 30 is ook not done bv.quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
16 is wel erg jong hoor... minderjarig enzo...
Dat, dusquote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe verstand op nul, vind t altijd zieliger voor de poep-monstertjes dan voor mezelf.. zie op zon moment alleen maar een hulpeloos persoontje en wil dan helpen
das echt weer t enige wat jij leest.. obsessie ofzo?quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Snarf kan een keer niet over poep gaan? Soms heh
Die is/was er, maar ik zie zelf wel in dat het niet zo gaat.quote:Op zondag 8 april 2012 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal. Als er een wederzijds klik is waarom niet?
quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ja of je nou tussen rotte vis een kabel zit te vervangen of je wast iemand die onder de poep zit.
Het is maar een geur toch?
Trouwens je bent lievvvvv
Terug naar seks met 16 jarige dan maarquote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Snarf kan een keer niet over poep gaan? Soms heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |