En toch proberen hequote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen mij zeggen ze altijd dat ik me nooit moet voortplanten.
Incest komt in de beste families voorquote:Op zondag 8 april 2012 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een foto van het naaktstrand waar ze op elkaar liggen.
Man, daar op de vrouw, daar op dochter, daar op de zoon.
Wel echt vaag.
Ik probeer te oefenen, en zelfs dat misluktquote:
Jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen, en zelfs dat mislukt
lagen ze trouwens met de ruggen naar beneden of ruggen omhoog...?quote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Incest komt in de beste families voor
quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen, en zelfs dat mislukt
de familia van mijn vader tering wat een bende ingefokte bende daarquote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Incest komt in de beste families voor
Stiekem heb jij ook best wel een twisted mind he?quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lagen ze trouwens met de ruggen naar beneden of ruggen omhoog...?
rug naar beneden is nog redelijk
maar rug omhoog betekend dat die zoon met zn piel in de bil van zn zusje zat te porren
laat maar met jou hoef ik geen kinderen meer te hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar rug omhoog betekend dat die zoon met zn piel in de bil van zn zusje zat te porren
Wat dacht je van zusje rug naar beneden en broer rug naar bovenquote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet... ik ben niet t buurmeisje van mur..quote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stiekem heb jij ook best wel een twisted mind he?
ojeeeequote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Omhoog maakt het nog awkwarder. Omdat het kunstzinnige aspect dan weg is.quote:Op zondag 8 april 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Alleen wel? Welk strand?quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet... ik ben niet t buurmeisje van mur..
en ga ook niet met mn ouders naar een naaktstrand...:P
quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
laat maar met jou hoef ik geen kinderen meer te hebben
Tijn wat doe je hahahahaquote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van zusje rug naar beneden en broer rug naar bovendan ligt hij met zijn piel de lipjes van zusje te beroeren.
nee dat leek me onlogisch.. dan is t systeem niet rechtlijning, en dat hoort in mijn autistisch wereldjequote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van zusje rug naar beneden en broer rug naar bovendan ligt hij met zijn piel de lipjes van zusje te beroeren.
niet?quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef b4kl4p het volgende:
Goddomme heb zin om te neuken mannen. Hoe ga ik dit afslaan morgen?
zomaar.... ik zou nooit een naakte gezins-toren bouwen... ben ik nu een slechte moeder?quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
laat maar met jou hoef ik geen kinderen meer te hebben
Ik? Duidelijkheid vragenquote:
Maar dat ligt wel lekkerderquote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat leek me onlogisch.. dan is t systeem niet rechtlijning, en dat hoort in mijn autistisch wereldje
Nee maar je komt wel op dat ideequote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet... ik ben niet t buurmeisje van mur..
en ga ook niet met mn ouders naar een naaktstrand...:P
Fappen tot ie leeg isquote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef b4kl4p het volgende:
ghehehe, nou ik zat daar gewoon over na te denken... bedoel ze zijn naakt en familie... dat hoor je niet te stapelen..quote:
Keihard gaan fappen net zolang tot er niets meer uit komtquote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef b4kl4p het volgende:
een wat? marba!!!quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zomaar.... ik zou nooit een naakte gezins-toren bouwen... ben ik nu een slechte moeder?
Ben je overbuurman van kree toevallig?quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Murdera het volgende:
Overigens heb ik een buurmeisje..Damn die is lekker.
Wij zijn geen familiequote:Op zondag 8 april 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, nou ik zat daar gewoon over na te denken... bedoel ze zijn naakt en familie... dat hoor je niet te stapelen..
Cherquote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij is niet serieus man. Onnozele mensen hier soms.
Broer en zus hoeven ook niet samen in bad, echter tot een bepaalde leeftijd is dat echt niet zo gek.quote:Op zondag 8 april 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, nou ik zat daar gewoon over na te denken... bedoel ze zijn naakt en familie... dat hoor je niet te stapelen..
ghehe ja hoe zou jij zoiets verwoorden dan...quote:
Dacht het niet hopelijkquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je overbuurman van kree toevallig?
idd, tot een jaar of 18 is dat best ok... =pquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broer en zus hoeven ook niet samen in bad, echter tot een bepaalde leeftijd is dat echt niet zo gek.
Blegh, fappen totdat het pijn doet.quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keihard gaan fappen net zolang tot er niets meer uit komt
Ik ga dus nooit meer een 10 jarige die zich onder de dunne heeft gesproeid schoonmaken never nooit meerquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Broer en zus hoeven ook niet samen in bad, echter tot een bepaalde leeftijd is dat echt niet zo gek.
Daarna kan het ook nog steeds mits beide single zijn kan het bestquote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd, tot een jaar of 18 is dat best ok... =p
marba nee!!! tot een jaar of 6 en dan apart... alsjeblieftquote:Op zondag 8 april 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd, tot een jaar of 18 is dat best ok... =p
Waarom?quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
marba nee!!! tot een jaar of 6 en dan apart... alsjeblieft
quote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit meer een 10 jarige die zich onder de dunne heeft gesproeid schoonmaken never nooit meer
ik kan me niet eens meer herinneren hoe oud ik was dak met mn zusje in bad pastte (hadden zon klein zit bad) zal tot een jaar of 5 zijn geweest idd denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
marba nee!!! tot een jaar of 6 en dan apart... alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |