quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdagavond na de penalty van ZaragozaPerfect, voorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees vanaf onderenEn zonder er meteen persoonlijk bij te gaan worden ofzo vind ik dat de mods hier wel wat meer aan mogen doen, althans ik heb een beetje het gevoel dat dit te weinig gebeurd.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het komt bijna zover dat er nu al een wachtlijst is met Nederlanders die zich willen aanmelden voor het Catalaanse leger.
Dit vind ik persoonlijk dus ook. Ik vind Ronaldo vele malen completer dan Messi. Bovendien vind ik dat Ronaldo toch al ietsjes meer bewezen heeft. Maar daar hoef je bij veel mensen niet mee aan te komen, want dan word je meteen voor gek verklaard en belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trouwens, CR7 is in vele opzichten veel completer dan Messi.Huhquote:Er word toch helemaal niet voor mensen bepaald voor welke club ze wel en niet mogen zijn? En volgens mij is het woord 'fap' ook nog geen enkele keer gevallen.
Er word gewoon (zeer terecht) iets aan de kaak gesteld. Waar veel mensen zich aan ergeren, steeds meer mensen ook heb ik het idee. Als dat al niet meer mag...Goed planquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Tarado het volgende:
dit moet een grap zijn;
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lezier-te-doen.dhtml
Dus niet![]()
[ afbeelding ]Respect hiervoor
![]()
Bah!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Tarado het volgende:
dit moet een grap zijn;
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lezier-te-doen.dhtml
Dus niet![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan je daar nu respect voor hebben?quote:[
Goed planRespect hiervoor
twitter:TouchlineDrama twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 00:56:33The cross on the Real Madrid crest had dated as far back as 1920, when Alfonso XIII granted the club royal patronage. http://t.co/GXGnYIqE reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdagavond na de penalty van ZaragozaGoos, hij duikt met 2 benen de lucht in. Als hij hem dusdanig raakte dat hij uit balans raakt, is dat niet het geval. Diving 101.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees vanaf onderen
Daarnaast, als jij de enige bent die het wel als pingel zieten de rest niet, betekent dit toch niet direct dat diegene pro-barca zijn?
Ik zou zeggen lees het nog eens. Gaat vooral om de manier waarop, het taaltje wat ze aanslaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:45 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Daarnaast, als jij de enige bent die het wel als pingel zieten de rest niet, betekent dit toch niet direct dat diegene pro-barca zijn?
Als je het betreffende topic doorleest zie je dat het van twee kanten komt. Ajaxied#### filtert zijn eigen provocerende posts eruit in de opsommig van een paar posts eerder, en de posts die wel genoemd worden lopen ook niet over van beleefdheid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het nog eens. Gaat vooral om de manier waarop, het taaltje wat ze aanslaan.
Overigens vond ik het ook gewoon een penalty hoor..
Ik zie het punt niet. Het is niet dat ze opeens een heel ander logo krijgen ofzo. Het word alleen een beetje aangepast in de betreffende landen. Niet meer dan logisch lijkt me. Ik kan er persoonlijk alleen maar respect voor hebben dat ze de moslim-medemens respecteren, als het daarnaast ook nog eens extra geld op kan leveren is het alleen maar meegenomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nu respect voor hebben?![]()
Altijd respect voor Real Madrid gehad maar dit is toch wel je ziel aan de duivel verkopen, benieuwd wat Juan Carlos hier aan gaat doen, het is tenslotte zijn kroon waar ze het kruis afhalen, binnenkort gewoon Madrid CF?twitter:TouchlineDrama twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 00:56:33The cross on the Real Madrid crest had dated as far back as 1920, when Alfonso XIII granted the club royal patronage. http://t.co/GXGnYIqE reageer retweet
Je kan het ook omdraaien natuurlijk, de moslim-medemens zou respect moeten hebben voor Real Madrid en waar het "Real" in Real Madrid voor staat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet. Het is niet dat ze opeens een heel ander logo krijgen ofzo. Het word alleen een beetje aangepast in de betreffende landen. Niet meer dan logisch lijkt me. Ik kan er persoonlijk alleen maar respect voor hebben dat ze de moslim-medemens respecteren, als het daarnaast ook nog eens extra geld op kan leveren is het alleen maar meegenomen
Ik zou niet weten wat koninklijk te maken heeft met moslims?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien natuurlijk, de moslim-medemens zou respect moeten hebben voor Real Madrid en waar het "Real" in Real Madrid voor staat.
Want een kruis op het logo betekent dat ze moslims niet respecteren? En nee het is niet logisch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet. Het is niet dat ze opeens een heel ander logo krijgen ofzo. Het word alleen een beetje aangepast in de betreffende landen. Niet meer dan logisch lijkt me. Ik kan er persoonlijk alleen maar respect voor hebben dat ze de moslim-medemens respecteren, als het daarnaast ook nog eens extra geld op kan leveren is het alleen maar meegenomen
Wie zegt dat ze dat niet doen dan? Dit is gewoon uit eigen initiatief vanuit de club. Danwel om daar financieel van te profiteren, danwel om moslims(waaruit nogmaals een flink deel van hun fans bestaat) niet tegen het hoofd te stoten. Nogmaals ik zie het probleem niet. Vind sowieso dat sport hoort te verbroederen en dat religieuze tekens niet bij een voetbalclub thuishoren. Of dat nou kruisjes, david sterren of halve manen zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien natuurlijk, de moslim-medemens zou respect moeten hebben voor Real Madrid en waar het "Real" in Real Madrid voor staat.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet doen dan? Dit is gewoon uit eigen initiatief vanuit de club. Danwel om daar financieel van te profiteren, danwel om moslims(waaruit nogmaals een flink deel van hun fans bestaat) niet tegen het hoofd te stoten. Nogmaals ik zie het probleem niet. Vind sowieso dat sport hoort te verbroederen en dat religieuze tekens niet bij een voetbalclub thuishoren. Of dat nou kruisjes, david sterren of halve manen zijn.
Lees even terug zou ik zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat koninklijk te maken heeft met moslims?
Wilders is de nieuwe Khadaffi.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:43 schreef inZanity het volgende:
Wel typisch dat het in Nederland gelijk weer zo'n drama van word gemaakt. Wat zo'n PVV wel niet allemaal veroorzaakt.... Wel allemaal de mond vol hebben van dat allochtonen zich moeten aanpassen als ze hier heen komen maar gebeurd het andersom is het niet goed. Net als toen met de koningin, ook zo'n onzin
We wijken nu wel erg ver af maar als hij dat wordt is hij gekozen en heeft hij daar geen wapens voor gebruiktquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Wilders nog wel premier worden en Nederland naar zijn hand zetten
Wat heeft een clublogo te maken met allochtonen en aanpassen? Het is maar een kruisje op een clublogo. Wat is daar erg aan? Is dat beledigend?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:43 schreef inZanity het volgende:
Wel typisch dat het in Nederland gelijk weer zo'n drama van word gemaakt. Wat zo'n PVV wel niet allemaal veroorzaakt.... Wel allemaal de mond vol hebben van dat allochtonen zich moeten aanpassen als ze hier heen komen maar gebeurd het andersom is het niet goed. Net als toen met de koningin, ook zo'n onzin
Halal Madrid!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef Ebbao het volgende:
Het kruis is toch een symbool van jezus / christus / bijbel whatever. Waarschijnlijk denkt Real Madrid dat de Moslims daar hun hoofd tegen stoten.
Blijft de vraag of je het daarom moet veranderen want het is een deel van je historie. Daartegenover staat commercie.
QFTquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:54 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Als je het betreffende topic doorleest zie je dat het van twee kanten komt. Ajaxied#### filtert zijn eigen provocerende posts eruit in de opsommig van een paar posts eerder, en de posts die wel genoemd worden lopen ook niet over van beleefdheid.
Van mij mag je het een penalty vinden.. Maar daar ging het al niet meer om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |