Dus is als gevolg het verschil 4 punten (na vanavond 1?) i.p.v. 10.quote:
Nog steeds genoeg. Plus je weet niet wat Barcelona nog allemaal verspeeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dus is als gevolg het verschil 4 punten (na vanavond 1?) i.p.v. 10.
De tijd zal het leren...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg. Plus je weet niet wat Barcelona nog allemaal verspeelt
Zal Pascal dan wel zijn , Emile is het niet iigquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie dan? Pascal Kamperman? Emile?
quote:
Kamperman idd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie dan? Pascal Kamperman? Emile?
Ook wel weer eens leuk om het geluid gewoon aan te kunnen laten staan.quote:
Sierd de Vos maakt een wedstrijd veel dragelijker, leuker of anders etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook wel weer eens leuk om het geluid gewoon aan te kunnen laten staan.
Je kent al zn verhalen al zo'n beetje .... Ik denk de meesten hier ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
De verhalen van Sierd blijven boeienquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kent al zn verhalen al zo'n beetje .... Ik denk de meesten hier ook
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Pedro staat er ook alleen maar in omdat Villa nog geblesseerd is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Hup Afellay, fit worden. Pedro speel je zo uit de basis.
1-0
No shit, hij zou zelfs Messi eruit spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Hup Afellay, fit worden. Pedro speel je zo uit de basis.
1-0
Tja, het resultaat als je met 10 man voor de 16 gaat hangen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef TheFatLady het volgende:
Ook wel dramatisch verdedigd trouwens.
Dat deden ze hier dus niet goed, stond niet compact genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, het resultaat als je met 10 man voor de 16 gaat hangen.
Wat? Meer techniek in zn teen dan messi in zn hele voetquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
No shit, hij zou zelfs Messi eruit spelen.
Wat ik nooit zo begrijp is dat Barça het áltijd combinerend blijft proberen. Ik zou, wanneer de tegenstander steeds rond de 16 blijft hangen zo nu & dan vanuit de 2e lijn schieten. Dat zie ik veels te weinig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat deden ze hier dus niet goed, stond niet compact genoeg.
Klopt maar helemaal ? Grens was iig te laat om het goed te kunnen zien ... Ik vind het niet zo ergquote:
Ze komen er uiteindelijk toch wel doorheen... althans vaak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ik nooit zo begrijp is dat Barça het áltijd combinerend blijft proberen. Ik zou, wanneer de tegenstander steeds rond de 16 blijft hangen zo nu & dan vanuit de 2e lijn schieten. Dat zie ik veels te weinig.
maar de laatste maanden laten ze ook steekjes vallen in de verdediging , dus als ze niet gauw een vette voorsprong pakken kunnen ze het nog wel eens moeilijk krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze komen er uiteindelijk toch wel doorheen... althans vaak.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef inZanity het volgende:
Gaan we nou weer de hele avond 'die pass van Messi' 'die voorzet van Messi
' 'die schwalbe van Messi
' krijgen?
Ja, ja. Dat kloptquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef inZanity het volgende:
Gaan we nou weer de hele avond 'die pass van Messi' 'die voorzet van Messi
' 'die schwalbe van Messi
' krijgen?
Als er 9 man voor je snufferd staan schiet je daar de bal niet even doorheen. Dat is bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ik nooit zo begrijp is dat Barça het áltijd combinerend blijft proberen. Ik zou, wanneer de tegenstander steeds rond de 16 blijft hangen zo nu & dan vanuit de 2e lijn schieten. Dat zie ik veels te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |