abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110090879
Was niet te zien dat Ronaldo geraakt werd maar ik verdenk 'm ervan dat ie weer eens overacting bezig was. Mocht ie wel geraakt zijn dan was het sowieso buiten de 16 dus zeker geen pingel.
Een club die continu bij ieder puntverlies de scheidsrechter de schuld geeft gedraagt zich niet als een grote club, vandaar m'n opmerking over afglijden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 9 april 2012 @ 12:23:36 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110090953
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:20 schreef Pedroso het volgende:
Was niet te zien dat Ronaldo geraakt werd maar ik verdenk 'm ervan dat ie weer eens overacting bezig was. Mocht ie wel geraakt zijn dan was het sowieso buiten de 16 dus zeker geen pingel.
Een club die continu bij ieder puntverlies de scheidsrechter de schuld geeft gedraagt zich niet als een grote club, vandaar m'n opmerking over afglijden.
Hij werd wel geraakt, maar ook begrijpelijk dat de scheids het niet zag
  maandag 9 april 2012 @ 12:27:47 #103
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_110091078
Hij werd even geraakt, maar zette daarna twee stappen in volledige symmetrie voor hij maar ging liggen, die sul. Hij was helemaal niet uit balans, hij struikelde gewoon over zijn eigen poten.
pi_110091101
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 11:37 schreef inZanity het volgende:

[..]

Vind Pepe echt een geweldenaar. Jammer dat ie zich soms een beetje misdraagt maar ey Barcelona doet niet anders dus misschien dat ie het daarom ook wel doet.. Hij ziet immers hoeveel succes het wangedrag Barcelona heeft opgeleverd.. :P

Ik vind dat de druk eigenlijk helemaal niet zo bij Real ligt. Zeker niet in die aanstaande clasico. Barcelona MOET dan immers winnen, Real heeft aan een gelijkspel genoeg. En wat afgelopen paar clasico's wel hebben uitgewezen is dat met een beetje geluk en een fatsoenlijke scheidsrechter een resultaat gewoon te halen is daar.

Het was inderdaad een prachtige wedstrijd. Hoewel Real in mijn ogen toch echt een stuk beter was en een enorme berg kansen had gemist had ie inderdaad zomaar aan de andere kant kunnen vallen.. Ik heb in elk geval genoten van de wedstrijd 90 min. lang, alleen een beetje jammer van de uitslag.. :P
Barca heeft geen moeite met MOETEN winnen van Real hoor. Denk dat Real weer eens met zeep tussen de billen naar Barcelona afreist.
En wat de scheidsrechters aangaat ben je een echte Real aanhanger. Alles is de schuld van de scheidsrechter, het veld, het weer, de kantinedame etc. maar de hand in eigen boezem steken ho maar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 9 april 2012 @ 12:35:03 #105
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_110091283
Ik ben trouwens maar weer weg uit dit draadje, draait hier toch alleen maar om de nijd tussen Barca en Real, met de daarbij horende imbeciele stellingnames en al. Groetjes :W
pi_110091322
Dat die-hard supporten van Barca en Real hier ook :')
★★★
pi_110091491
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef Dejannn het volgende:

In Camp Nou is er gewoon NO WAY dat Real wint. Als Barca naar kunnen speelt zou het zelfs zo weer 5-0 kunnen worden.

Nou kan ik hopen dat Barca wint, maar als ik naar dit Real kijk zie ik club die wel eens zou kunnen gaan stunten in Barcelona. Ze spelen fel, winnen veel duels en zijn gewoon bloedje gevaarlijk. Gisteravond zag ik 2 topclubs, een 0-0 of winst voor Real kan zo weer gebeuren.

Zijn er meer hier die licht beginnen te zweten bij de gedachte aan Ronaldo vs de Hollandse verdediging deze zomer?
  maandag 9 april 2012 @ 12:42:47 #108
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_110091525
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:41 schreef fliert het volgende:

Zijn er meer hier die licht beginnen te zweten bij de gedachte aan Ronaldo vs de Hollandse verdediging deze zomer?
Off-topic :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 april 2012 @ 12:42:54 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110091530
quote:

[..]

Nou kan ik hopen dat Barca wint, maar als ik naar dit Real kijk zie ik club die wel eens zou kunnen gaan stunten in Barcelona. Ze spelen fel, winnen veel duels en zijn gewoon bloedje gevaarlijk. Gisteravond zag ik 2 topclubs, een 0-0 of winst voor Real kan zo weer gebeuren.

Ronaldo kan het alleen ook niet, Portugal is niet te vergelijken met Real
  maandag 9 april 2012 @ 12:48:45 #110
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_110091688
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef fliert het volgende:
Hou op jongens, dat leuke spaanse voetbal kan zonder dit kleuter gedrag.
Ik weet niet, zo leuk is dat Spaanse voetbal tegenwoordig niet.

[ Bericht % gewijzigd door Morpheus2002 op 09-04-2012 12:55:47 ]
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 9 april 2012 @ 12:50:19 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110091731
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 12:48 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Ik weet niet, zo leuk is dat Spaanse voetbal tegenwoordig niet.
? Aan de top het beste voetbal van Europa en dan bedoel ik niet alleen Barca en Real, er wordt door veel clubs goed verzorgd voetbal gespeeld
  maandag 9 april 2012 @ 12:51:46 #112
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_110091772
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 12:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wordt tijd dat de Real fappers er weer ingaan, maar dat doen ze helaas (nog) niet.
Echte he. Tijdens Barca-Milan werd het forum overspoeld met gefrustreerde Barca haters, niet normaal meer :')
  maandag 9 april 2012 @ 12:52:43 #113
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_110091799
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

? Aan de top het beste voetbal van Europa en dan bedoel ik niet alleen Barca en Real, er wordt door veel clubs goed verzorgd voetbal gespeeld
Ik vind de competitie niet geweldig omdat het altijd gaat tussen twee teams. De rest bungelt er maar onder. Misschien had ik moeten zeggen de Spaanse competitie ipv voetbal ;)
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 9 april 2012 @ 12:55:03 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110091858
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 12:52 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Ik vind de competitie niet geweldig omdat het altijd gaat tussen twee teams. De rest bungelt er maar onder. Misschien had ik moeten zeggen de Spaanse competitie ipv voetbal ;)
Dat ben ik wel met je eens, je weet dat 1 van de 2 giganten het gaat winnen
  maandag 9 april 2012 @ 12:56:56 #115
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_110091907
Zucht, kinders.Laat iedereen lekker zelf bepalen voor welke club hij of zij is en kap met die nutteloze Barca - Real discussie. En al helemaal kappen met de 'fap-posts'.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_110092144
quote:
Veelbesproken Clásico voer voor controverse in Spanje
09/04/2012 12:56

De kraker in de Spaanse titelrace tussen Barcelona en Real Madrid heeft een andere aanvangstijd en datum gekregen. Waar El Clásico eerst op zondagavond 22 april om 22.00 uur plaats zou hebben, heeft de Spaanse bond het duel een dag vervroegd.

De confrontatie tussen de twee Spaanse titelkanshebbers is nu op zaterdagavond 20.00 uur. De clash kan doorslaggevend zijn in de kampioensrace. Momenteel bedraagt het verschil vier punten in Madrileens voordeel.

De veranderde planning is niet geheel onomstreden. Beide ploegen werken die week immers een Champions League-duel af. Bayern ontvangt dan op dinsdag Real Madrid, terwijl Barcelona een dag later naar Engeland afreist voor het treffen met Chelsea. Zodoende heeft de Catalaanse grootmacht dus een dag minder rust.

Eerder dit seizoen eindigde de onderlinge competitieontmoeting in Madrid in een 3-1 zege voor Barcelona.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)overse-in-Spanje.htm
pi_110092185
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:27 schreef Omnifacer het volgende:
Hij werd even geraakt, maar zette daarna twee stappen in volledige symmetrie voor hij maar ging liggen, die sul. Hij was helemaal niet uit balans, hij struikelde gewoon over zijn eigen poten.
Nee joh, als jij zo'n sprint trekt met de bal aan je pot en iemand gaat op je hak staan verlies je gewoon je evenwicht. Ik snap dat je hem misschien niet mag, maar wel objectief blijven ;)
pi_110092391
quote:

[..]

Op het moment supręme kan Real de druk niet aan, gaan ze tegen zichzelf voetballen, komt er frustratie in de ploeg en slaan bij één of meerdere spelers de stoppen door. Het intelligentieniveau ligt bij Barca een stukje hoger.

Overigens zou ik me niet druk maken om Ronaldo tegen Oranje. Ronaldo wordt in zijn eentje in de spits gezet en moet het maar uitzoeken daar. Portugal speelt 4-5-1 en het team is absoluut niet zo sluw en doortrapt als eerdere lichtingen bij Portugal wel waren. De zwakte zit hem nu juist in het mentale gebeuren, de spelers zijn op zich best tof, Moutinho, Veloso, Meireles, Danny, echt een tof team. Maar ze zijn vrij dom als het aankomt op een wedstrijd lezen en naar je hand zetten als je eigenlijk niet goed speelt, dat zag je tegen Denemarken enorm. Sowieso ben je ook getikt als je als coach Ronaldo je captain maakt, die jongen legt zichzelf al veel te veel druk op.

Ik erger me nu al aan al die hersenloze Oranje-fans die al hun opgekropte woede en haat deze zomer op Portugal, en natuurlijk voornamelijk Ronaldo, gaan botvieren. Moet je nagaan dat Portugal nog zou winnen ook, dan worden sommige NL'ers echt gek :'). Sommige maten van mij kunnen ook nog altijd oprecht kwaad worden als we het hebben over 2004 en 2006, mafketels :|W.
  maandag 9 april 2012 @ 13:46:49 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110093409
ma 09 apr 2012, 13:42
El Clasico een dag eerder

MADRID - De topper in de Spaanse competitie tussen Barcelona en Real Madrid wordt een dag vervroegd. El Clasico zou aanvankelijk worden gespeeld op zondag 22 april vanaf 22.00 uur, maar de Spaanse bond heeft het duel verplaatst naar zaterdag 21 april om 20.00 uur.
pi_110093695
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef Tarado het volgende:
ma 09 apr 2012, 13:42
El Clasico een dag eerder

MADRID - De topper in de Spaanse competitie tussen Barcelona en Real Madrid wordt een dag vervroegd. El Clasico zou aanvankelijk worden gespeeld op zondag 22 april vanaf 22.00 uur, maar de Spaanse bond heeft het duel verplaatst naar zaterdag 21 april om 20.00 uur.
Je bent 3 kwartier te laat.
  maandag 9 april 2012 @ 14:22:04 #121
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_110094639
Mensen als firefox1 (en anderen) die zich als volbloed Catalaan gedragen :')_!
  maandag 9 april 2012 @ 14:22:14 #122
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_110094647
Godverdomme ik moet zaterdagavond arbeiten :( Teringzooi...
pi_110094753
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:22 schreef Che_ het volgende:
Mensen als firefox1 (en anderen) die zich als volbloed Catalaan gedragen :')_!
:')

Je moet mij niet altijd serieus nemen kerel :')

Ik spreek geen Spaans, heb niks met Spanje maar vind Barcelona gewoon de mooiste club, met het mooiste voetbal. Is dat een crime tegenwoordig?

Ik ben een geboren en getogen Amsterdammert, en ben daar trots op O+

Toch raar dat ik me iedere keer weer moet verantwoorden :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 9 april 2012 @ 14:26:02 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110094766
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Je bent 3 kwartier te laat.
:@ :) Zie het nu pas
pi_110096544
bron: voetbalprimeur

quote:
Real Madrid klaagt over rol arbitrage

Dat Real Madrid zondag in eigen huis dure punten verspeelde tegen Valencia (0-0) was vooral te danken aan de arbitrage, meenden de 'Koninklijken'. Onder meer een niet gegeven strafschop zette kwaad bloed.

"Er waren tachtigduizend mensen in het stadion en die hebben allemaal kunnen zien wat er gaande was", doelde assistent-coach Aitor Karanka (foto, rechts) op de claim van Cristiano Ronaldo. "Maar als wij over de scheidsrechter beginnen kunnen er weer allerlei straffen als gevolg komen."

"Onze spelers hebben 95 minuten lang alles gegeven en hebben de nodige kansen gehad om te scoren", vervolgt Karanka, die zelf geel kreeg voor commentaar op de vierde man. "Het heeft nu geen zin meer om terug te kijken. We moeten ons focussen op de volgende wedstrijd. We behouden gewoon ons vertrouwen."

Sluitpost Iker Casillas wilde zich ook liever bezighouden met de aanstaande stadsderby, dan met het puntverlies. "Deze wedstrijd kon alle kanten op", citeerde Voetbal International. "Het publiek heeft in ieder geval genoten. Onze voorsprong is kleiner geworden, maar daar moeten we niet over zeuren. We moeten woensdag winnen bij Atlético Madrid."

Real Madrid zag de riante voorsprong op FC Barcelona de afgelopen weken slinken tot vier punten. Op 22 april staat de Clásico in stadion Nou Camp van de Catalanen op het programma.
Wat een stelletje huilie huilies daar zeg. Ga gewoon lekker eerst je kansen afmaken, genoeg gehad gisteravond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')