Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Air kicks tochquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
Hoe voelt het om open deuren in te trappen?
instellingen, audio, spaansquote:Op zondag 8 april 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe doe je spaans dan? Ik kan alleen nederlands en engels
quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
Hoe voelt het om open deuren in te trappen?
Zelf weten.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Chocomelkkoe het volgende:
maar om ff wat reactie te krijgen, mijn team verkopen, ondertussen met dit team spelen en na de crash team terughalen met UP aguero? http://www.futhead.com/12/squad/410142
ik bedoel meer of dat team beter is dan de silvers, want ook goedkoper enzo, heb het idd verkeerd geforumuleerdquote:
Of een grotendeels gouden team beter is dan een silver team dus?quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ik bedoel meer of dat team beter is dan de silvers, want ook goedkoper enzo, heb het idd verkeerd geforumuleerd
meer om handicap voor te krijgen en skillen kan evengoed bedoel ikquote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of een grotendeels gouden team beter is dan een silver team dus?
433quote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
Je gaat dan 4-3-1-2 spelen. Dan kan je beter stoppen
Trechter incoming. Je hebt dan totaal geen vrijheid.
Valt allemaal wel mee met die handicap. Bouw gewoon iets wat je leuk vindt, beetje standaard Brazil teampje dit maar als jou het blij maakt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:30 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
meer om handicap voor te krijgen en skillen kan evengoed bedoel ik
brazil is altijd standaardquote:Op zondag 8 april 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee met die handicap. Bouw gewoon iets wat je leuk vindt, beetje standaard Brazil teampje dit maar als jou het blij maakt.
4312 bedoelde ik, sorryquote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
4-3-3 met 2 strikers en een CF? Nog nooit gezien.
Ik zou geen 4-3-1-2 gaan spelen. Dan kan je beter 4-2-2-2 gaan spelen. Gebruik je goede CAM's of CF's op de flanken en dan kan je ze gebruiken voor lange skillruns. Neymar lijkt me daar perfect voor en ook een Carlos Eduardo of een Lucas kan dat goed.quote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
4312 bedoelde ik, sorrydacht dat je 4321 zei
Ligt aan je systeem van spelen hoor. Als je combineert door het midden is dit uitermate geschikt, deed ik vroeger ookquote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen 4-3-1-2 gaan spelen. Dan kan je beter 4-2-2-2 gaan spelen. Gebruik je goede CAM's of CF's op de flanken en dan kan je ze gebruiken voor lange skillruns. Neymar lijkt me daar perfect voor en ook een Carlos Eduardo of een Lucas kan dat goed.
en waarschijnlijk ook goedkoper dan want cam naar cm kaartjes zijn 6k, goed ideequote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen 4-3-1-2 gaan spelen. Dan kan je beter 4-2-2-2 gaan spelen. Gebruik je goede CAM's of CF's op de flanken en dan kan je ze gebruiken voor lange skillruns. Neymar lijkt me daar perfect voor en ook een Carlos Eduardo of een Lucas kan dat goed.
Hoe vaak ga je het nog posten.quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/342067
Iemand tips?
Je team is nog steeds hetzelfde en je hebt gewoon de beste spelers, zo veel belgen zijn er niet. Tenzij je SIF Hazard wil halen ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
Iemand tips?
\quote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
Iemand tips?
Mignolet ipv courtoisquote:Op zondag 8 april 2012 22:43 schreef koenie95 het volgende:
Iemand tips?
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je team is nog steeds hetzelfde en je hebt gewoon de beste spelers, zo veel belgen zijn er niet. Tenzij je SIF Hazard wil halen ofzo.
Binnen 9 secquote:Op zondag 8 april 2012 22:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
NEE DAT HEBBEN WE NIET. STOP MET VRAGEN JA. JE HEBT AL DE BESTE SPELERS. MIGNOLET KAN JEN IET BETALEN.
ik hoop hetquote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
Real is beetje bang om kampioen te worden dus gaan ze puntjes verspelen
Op dat moment koop ik hem en heb ik geen coins meer, maar dan verkoop ik weer eens wat, of ik speel weer een paar potjes zodat ik weer wat te hendelen heb.quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ga je dan nog coins overhouden voor handel of steek je al je coins in gerrard dan?
wow, ik maar 325kquote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes heeft trouwens 1.1 miljoen wedstrijdcoins.![]()
![]()
ah ok, dan verkoop je iets van een ander team ofzo? of gewoon spelen, is toch maar een spelletjequote:Op zondag 8 april 2012 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op dat moment koop ik hem en heb ik geen coins meer, maar dan verkoop ik weer eens wat, of ik speel weer een paar potjes zodat ik weer wat te hendelen heb.
Eindelijk nog iemand die Indio als ST heeft (ook al heb je dit team nog niet gemaakt)quote:Op zondag 8 april 2012 21:57 schreef Chocomelkkoe het volgende:
tips? http://www.futhead.com/12/squad/409686
walgelijk Stephan, echt gewoon walgelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
YES, genoeg coins voor dit team
http://www.futhead.com/12/squad/403838
En nog voor 40K ofzo op de TPuurtje fanatiek handelen en een team is gemaakt
is me hier getipt hahaquote:Op zondag 8 april 2012 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die Indio als ST heeft (ook al heb je dit team nog niet gemaakt)
Ik heb hem ook als ST in mijn BraSilver team met alle dure BraSilvers (behalve IF Danilinho) Maikon Leite is in zijn eentje al duurder dan dit hele team bij elkaar
quote:Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
walgelijk Stephan, echt gewoon walgelijk.
Nee, Xbox > PS3quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
clubs echt al 20x vastgelopen in een uurtje in dat laadscherm in de arenazo ziek irritant
is dat op xbox ook eigenlijk of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Jup.quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
clubs echt al 20x vastgelopen in een uurtje in dat laadscherm in de arenazo ziek irritant
is dat op xbox ook eigenlijk of niet?
Kinderhandjesquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef detennismaster het volgende:
Ik ging gister weer een keer Xboxen maar die controller is gewoon kut! Ik krijg er kramp in mijn handen van...
Geen teams bij elkaar op de bank zetten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
Boatengna 2 wedstrijden moet er weer een fitnesskaartje overheen.
Ik wil een team met vedettes. Geen b-spelers xDquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen teams bij elkaar op de bank zetten.
dat is boateng toch ook nietquote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil een team met vedettes. Geen b-spelers xD
Eehm nee. Ik ben bijna 2 meter. En handen zijn dus ook best groot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
yup als ie dan switcht naar de arena om te laden blijft hij ongeveer 50% van de potjes daar vastzitten.. en moet je dus vaak fifa restarten enzo..quote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
Nee, nooit last van. Als je de wedstrijd start ofzo?
kramp in je handjesquote:Op zondag 8 april 2012 23:16 schreef detennismaster het volgende:
Ik ging gister weer een keer Xboxen maar die controller is gewoon kut! Ik krijg er kramp in mijn handen van...
quote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eehm nee. Ik ben bijna 2 meter. En handen zijn dus ook best groot.Nee ik heb grote handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar 3 star skillsquote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
JAWEL. Alleen zijn stats liegen een beetje![]()
http://www.futhead.com/12/player/8961
Niet willen fifa'en omdat je bang bent om te verliezenquote:
Hoezo is er nu een markt crash danquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
Gervinho, 900 coins BINhallo gecrashte markt lol.
1.95quote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
@Poker dat is dan wel kut
Tennisboii is gewoon 2meter jonguh
quote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben nu in staat om morgen een xbox te halen
quote:
Markt crasht aan een stuk door en zo kan ik goedkoop geniale teams maken met inmense PACEquote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoezo is er nu een markt crash dan. Wanneer komt dat TOTY eigenlijk?
wtf are you on aboutquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet willen fifa'en omdat je bang bent om te verliezenmietje
Doet de 5-3 nog pijn?quote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet willen fifa'en omdat je bang bent om te verliezenmietje
welquote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf are you on aboutdat heb ik helemaal nooit gezegd
Fysiek uitvechten en de pics hier postenquote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf are you on aboutdat heb ik helemaal nooit gezegd
Nee.quote:
Hi ha ho!quote:Op zondag 8 april 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Markt crasht aan een stuk door en zo kan ik goedkoop geniale teams maken met inmense PACE![]()
LD
D:D L:D: D: D: D: D: D
quote:Op zondag 8 april 2012 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb echt kramp in mijn handen, maar het komt niet van de xbox controller
wat lul je man dat heb ik helemaal niet gezegdquote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
welGister avond. Omdat ze dan zien dat je slecht bent.
Ikquote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie was captain tijdens de werkende wedstrijden?
We hebben captain wisselen ook al geprobeerdquote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie was captain tijdens de werkende wedstrijden?
echt een zieke wedstrijd, als hij geen IF krijgt is EA echt gek. sowieso heeft Valencia twee super keepers.quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk een keer Real en het wordt 0-0 maar wel veel spektakel
Die Guaita krijgt zeker een IF, dat kan niet anders.
David Luiz en Kolo Toure.quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Chocomelkkoe het volgende:
iemand beter dan ferdinand in bpl behalve vidic of andere 30k +?
DAt heb je sws wel gezegd!quote:Op zondag 8 april 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat lul je man dat heb ik helemaal niet gezegden sowieso boeit mij dat ze zien dat ik slecht ben, dat weet iedereen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 8 april 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DAt heb je sws wel gezegd!
Dudeweiser weet niet meer wat hij gezegd heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LAMBAL.Feyenoord Rotterdam
[..]
haha die meuk was zwaar goorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
Klopt.quote:
[..]
volgende keer, kom op dan. En waarom denk je dat ik die troep heb meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan jij het voor me opdrinken
![]()
ik heb ferdinand nog nooit gehad maar Luiz is zo'n grote cheatverdediger niet normaal meerquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
toure heb ik al, dus luiz ipv ferdinand? kom ik ook een stapje dichter bij gerrard
Ik heb er nog 5quote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn jullie al van de Taiwo ziekte af jongens? Ik verkoop nu mijn laatste!
haal ik hem wel, is ook weer 15k goedkoperquote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ferdinand nog nooit gehad maar Luiz is zo'n grote cheatverdediger niet normaal meer
Allang.quote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn jullie al van de Taiwo ziekte af jongens? Ik verkoop nu mijn laatste!
quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
En het koste maar 50K bweheheheehehehehe
[ afbeelding ]
Jij computert teveelquote:
Nee, mislukte pricefix....quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
hij heeft jullie te dure taiwo's aangesmeerd?
Nee nee. Was maar een garpje, we hadden een massale Taiwo pricefix gepland, maar EA vond het nodig om het aantal Taiwo's op de markt te verdrievoudigen waardoor we met teveel Taiwo's zaten opgezadeld.quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
hij heeft jullie te dure taiwo's aangesmeerd?
hoezo is dat door EA?quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee nee. Was maar een garpje, we hadden een massale Taiwo pricefix gepland, maar EA vond het nodig om het aantal Taiwo's op de markt te verdrievoudigen waardoor we met teveel Taiwo's zaten opgezadeld.
Eat your own poop?quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, jij kijkt teveel series. Whatcha gonna do.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee nee. Was maar een garpje, we hadden een massale Taiwo pricefix gepland, maar EA vond het nodig om het aantal Taiwo's op de markt te verdrievoudigen waardoor we met teveel Taiwo's zaten opgezadeld.
Inderdaad. Hij was uit de pakjes.quote:
In b4 mijnheer Gryllsquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Dropshot, als ik eraan denk moet ik al kotsen
Grolsch Kanonquote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Dropshot, als ik eraan denk moet ik al kotsen
Recentelijk zit jij de heletijd op mij te haten, waz met jouquote:
Ik drink bier, of tequila o.i.dquote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]Geniaal spul, hoestdrank met alcohol
Je bent gewoon homo.quote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Recentelijk zit jij de heletijd op mij te haten, waz met jou
Niets. Gewoon een pokkehumeur. En ik moet soms om jequote:Op zondag 8 april 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Recentelijk zit jij de heletijd op mij te haten, waz met jou
Grolsch Kanon ken ik welquote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets. Gewoon een pokkehumeur. En ik moet soms om je-en omdat je mee probeert te praten over dingen waar je 0 verstand van hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |