Dit. En ze vindt dat in Alemelo alleen maar boeren wonen, met haar lippiercingquote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef LXIV het volgende:
Die vrouwen denken ook dat het in de VS done is om de hele tijd "fuck" en "ass" te roepen. Zeker als 'dame' is dat echt het laagste van het laagste, voorbehouden aan Shaniqua's.
Voetbalvrouwquote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef Masspa het volgende:
Die Edmee is echt vre-se-lijk!! Ben wel benieuwd met welke voetballer zij dan was...
Ik kon om Mariel nog wel lachen, dat ophangen en dan heel droog: "wat een mongool!"
Steffi lijkt me wel een tof persoon trouwens!
Pieter Collen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef Masspa het volgende:
Die Edmee is echt vre-se-lijk!! Ben wel benieuwd met welke voetballer zij dan was...
Ik kon om Mariel nog wel lachen, dat ophangen en dan heel droog: "wat een mongool!"
Steffi lijkt me wel een tof persoon trouwens!
quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Pieter Collen.
Waarschijnlijk is ze weg gegaan toen het bergafwaarts ging met zijn carriere.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Collen
Dikke kans wel... stereotype golddigger! en de eisen die ze stelt... ben blij dat die kerel een flesje wijn voor je meeneemt!quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Pieter Collen.
Waarschijnlijk is ze weg gegaan toen het bergafwaarts ging met zijn carriere.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Collen
Hartstikke tof toch, als je de kans krijgt om dat te zien.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef LXIV het volgende:
Verwende trutjes. En die mannen hun best maar doen om iets aparts en lokaals te bedenken. Moge er spinnenwebben in hun vagijnen groeien.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef LXIV het volgende:
Verwende trutjes. En die mannen hun best maar doen om iets aparts en lokaals te bedenken. Moge er spinnenwebben in hun vagijnen groeien.
Dat sowieso.quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef LXIV het volgende:
Van de andere kant: als ze zich gewoon een beetje aan moeten stellen en arrogant moeten doen, en in ruil daarvoor een wereldreis krijgen, dan zou ik het denk ik ook wel doen.
Dat dus.quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef LXIV het volgende:
Van de andere kant: als ze zich gewoon een beetje aan moeten stellen en arrogant moeten doen, en in ruil daarvoor een wereldreis krijgen, dan zou ik het denk ik ook wel doen.
Niet zien dat de OP anders is.quote:Op maandag 9 april 2012 00:40 schreef Frag_adder het volgende:
We missen een aantal vrouwen in de OP of niet? Ik meen dat er 8 waren of zo![]()
Sowieso die vrouw die met een voetballer ging en die date van Sabeau "pakte" in de eerste aflevering (ik faal zo hard in namen)oud opgetut lijk dat ze is en dan blijkt ze 24 te zijn.... ik dacht echt eerder aan 34.
Mooie aan het programma is wel dat je heel goed ziet bij een aantal vrouwen hoe hun belachelijke eisenpakket hetgeen wat ze te bieden hebben overschaduwd![]()
Edit: Ahhh ik heb het KLB topic gevonden waar de TS de OP van heeft gekaapt, beetje lui maar wel efficient
dames die in NL niet aan de man geraken, mogen daten in het buitenland.quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk is dit voor programma?
Op zich wel een leuk concept volgens mij
heeeel erg duidelijkquote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
dames die in NL niet aan de man geraken, mogen daten in het buitenland.
de reden waarom ze in NL geen man vinden, word je duidelijk als je één show hebt gezien
je komt dat bed niet levend uitquote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Montelly het volgende:
Edmee is volgens mij een beest in bed, alleen nooit tevreden.
Jup.quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Nielsch het volgende:
Edmee is toch diegene die vorige week tijdens de speeddate die hele discussie over homoseksualiteit aanging met die bekrompen Amerikaan?
edmeequote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Wie is de voetbalvrouw en over welke voetballer hebben we het dan?
Kijk even op pagina 1.quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
die blonde stoeipoes en de voetballer speelde ergens derde divisie ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
de leuktste van het stelquote:
ze ziet er niet voor niets uit alsof ze 34 is ipv 24quote:
Ik heb daar een keer documentaire over gezien..quote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef Frag_adder het volgende:
hostclubveel praten zonder seks en veeeeeel betalen
steffi is leuk, ninaquote:Op zondag 15 april 2012 21:39 schreef hexje het volgende:
Steffi is het leukste van het stel gevolgd door Nina.
als je als man een golddigger zoekt, dan zoek je er geen met een dochter van 3quote:
ze zijn niet voor niets singlequote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef Peachcore het volgende:
Ik kijk dit nu voor het eerst. Jezus Christus wat een ontzettend domme Nederlandse kuthoeren
Kraak je mede vrouwenmens niet af..quote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef Peachcore het volgende:
Ik kijk dit nu voor het eerst. Jezus Christus wat een ontzettend domme Nederlandse kuthoeren
neppe borsten, vrouwen daar zijn allemaal platquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef Adelante het volgende:
hoe kun je nou een laag libido hebben in Japan????
[ afbeelding ]
je hebt ook cafes waar alle vrouwen verkleed zijn als franse dienstmeisjesquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef hexje het volgende:
Je hebt ook kattencafe's. Kan je katten aaien.
Hier in Utrecht heeft elk café ook z'n eigen kat.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef hexje het volgende:
Je hebt ook kattencafe's. Kan je katten aaien.
Alsof ik sympathie moet hebben voor domme wijven waar ik me in de verste verte niet mee geassocieerd wil worden alleen omdat we allemaal een vagina hebbenquote:
allemaal speelse jonge katten, maken ze de oude af of zo?quote:
ze hebben daar ook barbiequote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/sear(...)96a&biw=1680&bih=929
Sabeaus peers.quote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/sear(...)96a&biw=1680&bih=929
Japanliefhebber!quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Alsof ik sympathie moet hebben voor domme wijven waar ik me in de verste verte niet mee geassocieerd wil worden alleen omdat we allemaal een vagina hebben
Nou... Als je nog eens wat tijd over hebt:quote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is die Edmee toch een duffe ontwetende trut"Wij hebben blauwe ogen, bruine ogen, paarse ogen, gele ogen blablabla". Totaal niet begrijpend dat de focus in anderen culturen op een hele andere plek kan leggen. Echt een doos.
hijs best lief jaquote:
hij is beter te verstaan dan haarquote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef Adelante het volgende:
Hij praatte niet zo goed Engels. Moet je horen wie het zegt![]()
ik ookquote:
vind je haar geen lekker ding danquote:
AHAHahahahahhahahaaahquote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef Montelly het volgende:
Kiros samengevat:
huh..huhuhu..huh..huhuhu.huhu..
kloptquote:
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassert van haar hahahaquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassert van haar hahaha
quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassertje van haar hahaha
AHAHahahahahhahahaaahquote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die japanner krijgt nu een partij stijve plassert van haar hahaha
Braziliequote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Nielsch het volgende:
Denk niet dat er tickets worden uitgedeeld. Waar was de eerste aflevering trouwens? Was Alaska aflevering 2?
na edmee de minstequote:
Rio was 1quote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Nielsch het volgende:
Denk niet dat er tickets worden uitgedeeld. Waar was de eerste aflevering trouwens? Was Alaska aflevering 2?
zou ze dr dan uit zien als 80?quote:
de nieuwe marijke helwegenquote:
HAHAHAHahahahahahahahahahaquote:
Ja dat was dan wel weer een leuke opmerking van haar!quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef Adelante het volgende:
twee mensen met een jurk aan in een relatie is wat veel
wat een grafwijf is dat jaquote:
Ik erger me ook dood aan dat pretentieuze wijf.quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef Adelante het volgende:
Edmee is misschien het stereotype gooische vrouw, maar ik zou d'r eerder op vallen dan zo'n Nina: linkse graftak
quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij Edmee zou je soms wel willen dat ze ook even een 'tweede gezicht' op kon zetten.
Karaoke bar?quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef hexje het volgende:
Was weer een leuke aflevering.
@Montelly: bedankt voor de quote van deze week!
Hoe weet je dat ze links is?quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef Adelante het volgende:
Edmee is misschien het stereotype gooische vrouw, maar ik zou d'r eerder op vallen dan zo'n Nina: linkse graftak
Omdat ze als twee druppels water op zo'n veganistische meid uit Bloed, Zweet en Luxeproblemen lijkt waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze links is?
ik verwacht wel dat de laatste aflevering in Nederland zich gaat afspelenquote:Op maandag 16 april 2012 09:41 schreef Nielsch het volgende:
Ze gaan tenminste niet voor standaard lokaties als New York, Sydney en Barcelona. Dat vind ik er wel leuk aan.
De dames gaan op onderzoek uit en mogen tijdens deze wereldreis twee tickets naar Nederland uitdelen aan hun favoriete dates, zodat ze kunnen kijken of de vonk die in het buitenland is overgesprongen ook in ons land nog aanwezig is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Nielsch het volgende:
Vond dit programma eigenlijk wel vermakelijk vorige week. Hoeveel tickets mag één vrouw uitgeven?
Dit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij vind Edmee het ook zwaar kut dat er bestemmingen als Alaska, Japan en Jordanië bijzitten. Die golddigger wilde natuurlijk gewoon naar New York, Los Angeles en Miami.
Ja die lijkt het nog het meest echt. Echt zo'n boerinnetje.quote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef Adrenalini het volgende:
Ik moet zeggen dat die Mariel nog wel de leukste/normaalste van het stel is. Steffi gaat ook nog wel, en Nina wordt steeds erger. En Edmee
Mariel een boerinnetje? Dan ben je vast nog nooit in Twente geweestquote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja die lijkt het nog het meest echt. Echt zo'n boerinnetje.
Linkje?quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef Craptacular het volgende:
Moet je even de hyves van Mariel bekijken. Het is wel een Tokkie.
Niet meer zoveel lachenquote:
Maar wie lacht er nou zo hard?quote:
Ja../zitten echt paar mooie tussenquote:
.....Mag...niet..lachen...quote:
fffff...quote:
En zeker niet als je in héél Nederland al geen geschikte man kon vinden!!quote:Op zondag 22 april 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
Serieus maar hier ga je geen man vinden toch?! Niet de man voor je leven iig..
ze lijkt echt 10 jaar ouder jaquote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Starlie het volgende:
Kan er ook nog steeds niet over uit dat Edmee 24 is...
net zoals 99% van de vrouwen liegt ook zij, o.a. over dr leeftijdquote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Starlie het volgende:
Kan er ook nog steeds niet over uit dat Edmee 24 is...
ja een oldtimer jaquote:
kijken kijken, niet kopenquote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef Montelly het volgende:
Special price for you beautifull laddiieeee...
Niet dus.quote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef Montelly het volgende:
Special price for you beautifull laddiieeee...
Dit.quote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef LXIV het volgende:
Net alsof die meiden niet iedere avond van de week in Aman een kerel zouden kunnen vinden die bereid is tot sex voor het huwelijk. Dat is overal zo, zelfs in Saoudi-Arabië.
zou ze permanent moeten dragenquote:
Ga je nu mijn arm aanraken?quote:
met d'r ponchoquote:
doe dr een doek om!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |